تبلیغات
رمز ارز دیجیتالی ملی اخبار ارزهای دیجیتال

رمز ریال، اطلاعات رمز ارز دیجیتالی ملی ایرانی با پشتوانه تومان

  • توسط siavash
  • 6 دقیقه

در این مقاله قصد داریم تا برای شما در مورد رمز ارز دیجیتال ملی صحبت کنیم. به طور کامل در این مورد برایتان توضیح خواهیم داد. پس با ما تا انتها در سایت بیستکس همراه باشید.

رمز ارز ملی دیجیتال ایران توسط چه نهادی ارائه می شود؟

رمز ارز دیجیتال ملی توسط بانک مرکزی ایران قرار است تا در چند روز آینده رونمایی شود. این ارز مدتی پس از این که رونمایی شد توسط بانک مرکزی در دسترس افراد و مردم قرار می گیرد.

نام رمز ارز ملی دیجیتال ایران چیست؟

“رمز ریال” ارز دیجیتالی ایرانی می باشد که قرار است توسط بانک مرکزی در اختیار مردم قرار بگیرد. باید بدانید که مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در مورد این ارز اعلام کرده است که رمز ریال یک ابزار بسیار نوین در حوزه فناوری های پردخت می باشد.

رمز ارز ملی دیجیتال ایرانی از سرعت تراکنش خوبی برخوردار است؟

بر اساس صحبت هایی که مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در توییتر خودش اعلام کرده است “رمز ریال” دارای سرعت بسیار بالایی برای پرداخت های افراد می باشد.

با این حال بر اساس تحقیقاتی که ما انجام داده ایم عملکرد این ارز را نمی توان به صورت تئوری ارزیابی کرد. این ارز باید در ابتدا برای افراد رونمایی شود تا بتوانیم در مورد سرعت پرداخت های آن به صحبت بپردازیم.

توجه داشته باشید که برای ارائه ابزار این چنینی سرمایه گذاری بسیار بالا و برنامه نویسی های حرفه ای و تخصصی مربوط به کریپتو نیاز می باشد.

آیا پرداخت این رمز ارز به صورت آنی خواهد بود؟

“رمز ریال” بر اساس گفته های “قمری وفا” که مدیریت روابط عمومی بانک مرکزی را بر عهده دارد پرداخت های کاملا آنی را خواهد داشت. استفاده کردن از این ارز برای کسبه بسیار مناسب می باشد.

زیرا این افراد می توانند تا وجوهات را به صورت مستقیم و بلافاصله پس از پرداخت مشتری های خودشان دریافت کنند. توجه کنید که این ارز اصل پول می باشد که به صورت الکترونیکی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

آیا در این رمز ارز نیاز به تراکنش بین بانک ها هم می باشد؟

این ارز دیجیتال و ملی برای انتقال پول نیازی به تسویه های بین بانکی ندارد. سیستم و شبکه این رمز ریال به طور کامل از سیستم های بین بانکی جدا می باشد. مبالغ و پول ها به صورت الکترونیکی نیز منتقل و جا به جا خواهند شد. در تراکنش هایی که با استفاده از این رمز ارز انجام می شود پرداخت های مردم به صورت کاملا آنی انجام خواهد شد.

سوالات متداول

رمز ارز ملی توسط چه ارگان یا نهادی ارائه و رونمایی خواهد شد؟

رمزریال توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای افراد ارائه خواهد شد.

سرعت انتقال وجه از طریق رمزریال به چه صورت می باشد؟

سرعت تراکنش ها در زمان استفاده از ارز دیجیتال ملی طبق گفته های بانک مرکزی بسیار بالا می باشد.

امتیاز دهید
siavash

siavash

سیاوش متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم. از سال ۱۳۹۴ تولید محتوا متنی و بهینه سازی انجام میدم و با اخبار ارز دیجیتال در بیستکس همراه شما هستم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها