تبلیغات
سقوط بزرگ بیت کوین اخبار ارزهای دیجیتال

به بیان مدیر GlassNode، بیت کوین در آستانه سقوط بزرگ است!

  • توسط siavash
  • 5 دقیقه

شرکت تحلیلی گلسنود (GlassNode) به تازگی طی یک بیانیه اعلام کرده است بیت کوین در آستانه یک سقوط بزرگ قرار دارد. این شرکت در اطلاعیه اطلاعاتی کامل را در اختیار کاربران قرار داد. به خلاصه ای از مطالبی که در این بیانیه اعلام شده است در سایت بیستکس خواهیم پرداخت.

نظر بنیان گذاران GlassNode درباره قیمت بیت کوین چیست؟

نظر بنیان گذاران GlassNode درباره قیمت بیت کوین چیست؟

بنیان گذاران گلسنود دیلی هودل، یان هاپل و یان آلمان در آخرین مصاحبه ای که با این افراد انجام شده است؛ بیان کردند که بیت کوین به دلیلی وابستگی شدیدی که با دارایی های ریسکی دنیا دارد می تواند در آستانه سقوط قرار بگیرد.

آن ها بیان کردند این تاثیر پذیری بیت کوین می تواند باعث نزول قیمت آن شود. طبق گفته های آن ها به فرض مثال با توجه به تغییراتی که در بازار بورس آمریکا و دان جونز آمریکا در جریان است امکان سقوط بیت کوین و نزول آن به همراه این بازار وجود دارد.

بنیان گذاران در ادامه بیان کردند که کاهش قیمت بیت کوین ناشی از عدم اعتماد دنیا و یا ریسک پذیری نیست؛ بلکه این نزول قیمت بیت کوین به دلیل وابستگی آن به دارایی های دیگر می باشد.

سقوط بزرگ بیت کوین از نظر گلسنود به چه دلیل است؟

سقوط بزرگ بیت کوین از نظر گلسنود به چه دلیل است؟

این افراد بیان کردند که در پی آخرین اعلامیه بانک مرکزی آمریکا با موضوع کاهش 95 میلیار کاهش ماهانه از رقم ترازنامه خود برای ایستادگی در برار تورم، دیدگاه شرایط اقتصادی این بازار متزلزل می باشد.

آن ها در ادامه اضافه کردند موضوع دیگری که در میان است خطر حمله روسیه به بقیه کشورهای اتحادیه اروپا می باشد. این موضوع باعث ایجاد ترس در بازار شده است.

وضعیت بازار بیت کوین در فروردین به چه صورت بوده است؟

در طی ماه آپریل و تا تاریخ 19 آپریل وضعیت بازار بیت کوین بسیار بی ثبات بوده است. طی هفته گذشته به بیان شرکت تحلیلی گلسنود بیش از 100 میلیون دلار از بازار ارزهای دیجیتالی خارج شده است. در این میان بیت کوین بیشترین میزان خروج دارایی را در بازار داشته است.

BitCoin قدرت خود را پس از سقوط از دست می دهد؟

این سقوط بزرگ بیت کوین به گفته تحلیل گران شرکت گلسنود و یان آلمان موقتی خواهد بود. او اضافه کرد طبق تحلیل داده های درون زنجیره ای به این نتیجه رسیده که بیت کوین به خودی خود می تواند ثبات خود را حفظ کند.

او بیان کرد در حال حاضر به دلیل خروج دارایی های سرمایه گذاران است که قیمت بیت کوین نزول پیدا کرده است. البته وی اضافه کرد پیش بینی می شود بیت کوین کف قیمتی خود را به زودی تجربه می کند؛ اما در آینده ای نه چندان دور بیت کوین مجددا افزایش قیمت خواهد داشت. اخبار بیت کوین را می توانید همواره از بیستکس دنبال کنید.

سوالات متداول

سقوط بزرگ بیت کوین پایان کار این ارز دیجیتالی خواهد بود؟

طبق حرف های یکی از بنیان گذاران شرکت تحلیلی گلسنود این سقوط تنها موقتی خواهد بود. او اضافه کرد بررسی داده های درون زنجیره ای نشان می دهد که بیت کوین همچنان قوی و با ثبات باقی مانده است.

نظر بنیان گذاران GlassNode درباره قیمت بیت کوین چیست؟

آن ها بیان کردند خطر حمله روسیه، همچنین بیانیه آخری آمریکا برای مقابله با تورم و وابستگی بیت کوین به بازار بورس آمریکا در حال حاضر باعث سقوط قیمت این ارز دیجیتالی شده است.

امتیاز دهید
siavash

siavash

سیاوش متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم. از سال ۱۳۹۴ تولید محتوا متنی و بهینه سازی انجام میدم و با اخبار ارز دیجیتال در بیستکس همراه شما هستم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها