تبلیغات
5 میم کوین برتر بازار تحلیل برای سرمایه گذاری

5 میم کوین برتر بازار کریپتو کارنسی

  • توسط mrcrypto
  • 5 دقیقه

میم کوین ‌به ارز دیجیتالی گفته می شود که از رواج یک شوخی اینترنتی فعالیت خود را آغاز می کند. جالب این است که بعد از مدتی بسیاری از آن ها ارزش بازار بالایی پیدا می‌ کنند. افزایش سرمایه گذاری روی میم کوین ها یکی از مواردی بود که در سال 2021 بسیار رایج شد و برای برخی از سرمایه گذاران ارز های دیجیتال، میم کوین ها بهترین فرصت برای کسب سود های بزرگ شدند. در حال حاضر بیش از 250 شت کوین در بازار کریپتو موجودند. در این مقاله به معرفی 5 میم کوین برتر بازار می پردازیم و آینده سرمایه گذاری بر روی آن ها را بررسی می‌کنیم.

5 میم کوین برتر بازار کدامند؟

یکی از پیچیده‌ ترین قسمت های سرمایه‌ گذاری، تعیین ارزش واقعی یک دارایی دیجیتال است. با شروع محبوبیت میم کوین‌ ها و ظهور شت کوین‌ های بیشتر در بازار کریپتو بسیاری از سرمایه‌ گذاران برای تعیین اینکه کدام یک ممکن است برای سرمایه‌ گذاری بهتر باشند در تلاش هستند. اگر قصد دارید بر روی میم کوین ها سرمایه گذاری کنید با معرفی 5 میم کوین برتر بازار این قسمت از مقاله را از دست ندهید.

1- Dogecoin 

دوج کوین در ابتدا به منظور سرگرمی و برای به چالش کشیدن سلطه بیت کوین بر بازار ایجاد شد. دوج کوین که یکی از 5 میم کوین برتر بازار است، با وجود عرضه بیش از 130 میلیارد دلار با 0.5 دلار معامله می‌ شود. این توکن به وسیله ایلان ماسک و با پذیرش دوج به عنوان روش پرداخت در شرکت Space X پشتیبانی می‌ شود. کاربران تازه کار از دوج کوین برای ورود به دنیای کریپتو استفاده می‌ کنند.

حفظ ثبات قیمت در برابر تعداد کوین‌ های تولید شده کار ساده ای نیست. همچنین این توکن از سوی هیچ پروژه ارز دیجیتال مهمی استفاده نمی‌ شود.

5 میم کوین برتر بازار

2- SafeMoon یکی از 5 میم کوین برتر بازار

این پروژه خود محور است و بر عملکرد پاداش استاتیک و نقدینگی قفل شده تمرکز دارد. ویژگی متمایز SafeMoon این است که فروش توکن‌ های بومی SAFEMOON را کاهش می‌ دهد.

تحلیل گران بازار کریپتو به سرمایه گذاران در مورد کلاه برداری احتمالی و دامپ قیمت از سوی سازندگان این پروژه هشدار داده اند. از طرف دیگر، این پلتفرم 2 میلیون کاربر دارد و با این که تنها دو ماه از عرضه آن می‌ گذرد، توجه بسیاری از سرمایه‌ گذاران کریپتو را به دلیل سود و بازده بالایی که دارد، به خود جلب کرده است.

3- Shiba Inu

شیبا اینو به عنوان قاتل دوج کوین شناخته می‌ شود. این توکن از علامت سگ به عنوان نماد خود استفاده می‌ کند و پس از موفقیت دوج کوین شاهد افزایش قیمت آن بوده ایم. ارزش فعلی شیبا تا حد زیادی به تصمیم بنیان گذار اتریوم بستگی خواهد داشت. همچنین مقاله پیش بینی آینده ارز شیبا را از اینجا بخوانید.

4- Hoge Finance

هدف این پروژه استفاده از قابلیت‌ های شبکه اتریوم است. Hoge Finance دارای مکانیزم عرضه ضد تورمی است به این معنی که کل عرضه با گذشت زمان کاهش پیدا می کند. این توکن به تازگی وارد بازار شده است و هنوز مورد توجه قرار نگرفت اما استفاده از آن نسبت به سایر میم کوین ها بیش تر است.

5 میم کوین برتر بازار

5- MonaCoin یکی از 5 میم کوین برتر بازار

این پروژه یک میم کوین اینترنتی است که بر اساس شخصیتی شبیه به گربه راه اندازی شده است. این پروژه خود را به عنوان اولین دارایی دیجیتال ژاپنی که در چندین فروشگاه فیزیکی و آنلاین در ژاپن نیز استفاده می شود، عرضه می‌ کند.

سوالات متداول

5 میم کوین برتر بازار کدامند؟

5 میم کوین برتر بازار دوج کوین، شیبا اینو، MonaCoin ،Hoge Finance و SafeMoon هستند.

دوج کوین در ابتدا برای چه هدفی ایجاد شد؟

دوج کوین در ابتدا به منظور سرگرمی و برای به چالش کشیدن سلطه بیت کوین بر بازار ایجاد شد

سرمایه گذاری بر روی میم کوین ها چه زمانی رواج یافت؟

افزایش سرمایه گذاری روی میم کوین ها در سال 2021 بسیار رایج شد.

امتیاز دهید
mrcrypto

mrcrypto

پژمان کوه سنگی تریدر و متخصص تولید محتوا ارزهای دیجیتال هستم. در بیستکس همراه شما خواهم بود. صفحه من را دنبال کنید.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها