تبلیغات
کیم کارداشیان و اتریوم مکس اخبار ارزهای دیجیتال

ماجرای همکاری کیم کارداشیان و اتریوم مکس

کیم کارداشیان که همگی نام او را شنیده اید! کیمبرلی نوئل کارداشیان مدل و بازیگر اهل آمریکا می باشد که بسیار در فضای مجازی همراه با خواهران و مادرش جنجال به پا کرده اند و با این حواشی ایجاد شده به معروفیت رسیدند. البته نمی توان گفت فقط حواشی بوده است که نام این خانواده را چنان مشهور کرده بلکه به قطعیت موفقیت هم یکی دیگر از عوامل شهرت آن ها بوده است. طی چند وقت گذشته اتفاقاتی برای کیم افتاده است که موجب شده نام او با ارز های دیجیتال و در کنار اتریوم مکس بیاید. در ادامه این مقاله از سایت بیستکس قرار است به کیم کارداشیان و اتریوم مکس بپردازیم.

کیم کارداشیان

تبلیغات کیم کارداشیان برای ارز دیجیتال اتریوم مکس

اتریوم مکس که یکی از ارز های دیجیتال موجود در دنیا کریپتو ها می باشد باعث شد تا حواشی زیادی برای سلبریتی هایی که آن را تبلیغ کرده اند به وجود بیاورد. اتریوم مکس که شباهت زیادی به ارز شناخته شده اتریوم دارد بسیاری از تازه واردان را جلب خود می کند و این شباهت اسمی باعث می شود که آن ها اتریوم مکس را به جای ارز اتریوم اشتباه بگیرند و به نوعی روی این ارز سرمایه گذاری کنند بدون این که بدانند اتریوم مکس یا eMax یک توکن ERC20 بر بستر اتریوم است! اما زمانی صحبت از کیم کارداشیان می شود که او از 250 میلیون فالوور و دنبال کننده خود دعوت کرده است اتریوم مکس را خریداری کنند و به گویی تبلیغات این ارز دیجیتال را کرده است. این تبلیغات از طرف کیم کارداشیان به نوعی لقب بزرگ ترین تبلیغ را به خود داده است. به گفته رییس FAC حتی اگر توکن اتوریوم مکس برای کلاه برداری از مردم نباشد این روش تبلیغات توسط هنرمندان مشهور مخصوص به کلاه بردان است تا کوین های خود را توسط سلبریتی ها پامپ کنند.

  • کریپتو چیست؟ اطلاعات بیشتر در این موضوع در این لینک پس کلیک کنید.
تبلیغات کیم کارداشیان برای ارز دیجیتال اتریوم مکس

شکایت از کیم کارداشیان در پی ریزش شدید اتریوم مکس

بعد از تبلیغات کیم افراد زیادی ارز اتریوم مکس را خریداری کرده اند و به نوعی با اطمینانی که به کیم کارداشیان داشته اند موجب انجام این خرید آن ها شده بود. به طور خلاصه اتریوم مکس چندی پیش ریزش شدیدی داشت و عصبانیت مردم نسبت به ضرری که در دنیای کریپتو ها کرده بودند باعث شد تا حملاتی از قبیل کلاه برداری به خانم کارداشیان داده شود. این اعتراضات تا جایی ادامه پیدا کرد که دولت بریتنا هم موضع خودش را به این ماجرا نشان داد و به نوعی کیم را مقصر این ماجرا دانست.

جواب کیم کارداشیان به شکایت هایی که از او می شد

کیم بعد از شنیدن این داستان ها و شکایت هایی که از شده بود بسیار جبهه گرفت و تمامی اتهامات را رد کرد. او نیز می گفت کار او تنها تبلیغ این ارز بوده است و گفت افراد زیادی مانند او نیز این کار را انجام داده اند از جمله ایلان ماسک! تیم حقوقی کیم کارداشیان هم با توجه به این دلیل ها وهم چنین نبودن مدرک برای کلاه برداری کیم استفاده کردند تا شکایات وارد شده به این سلبریتی را رد کنند.

سوالات متداول

کیم کارداشیان کیست؟

طبق مقاله کیم کارداشیان و اتریوم مکس، کیمبرلی نوئل کارداشیان مدل و بازیگر اهل آمریکا می باشد که بسیار در فضای مجازی همراه به خواهران و مادرش به خاطر کارهایشان مورد توجه قرار گرفته اند.

چه دلیلی سبب اعتراض به کیم در مورد تبلیغات اش مربوط به دنیای کریپتو شد؟

طبق مقاله کیم کارداشیان و اتریوم مکس، به طور خلاصه اتریوم مکس چندی پیش ریزش شدیدی داشت که موجب عصبانیت مردم نسبت به ضرری که در دنیای کریپتو ها کرده بود باعث ایجاد این اتفاقات شد.

کارداشیان چگونه و با چه دلیل هایی سعی کرد معترضان را قانع کند؟

او می گفت کار او تنها تبلیغ این ارز بوده است و گفت افراد زیادی مانند او نیز این کار را انجام داده اند از جمله ایلان ماسک!

امتیاز دهید
fatemeh dhi

fatemeh dhi

فاطمه دهباشی دانشجو رشته کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد هستم و از سال ۱۴۰۱ در بخش اخبار ارزهای دیجیتال بیستکس فعالیت خودم را آغاز کرده ام.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها