تبلیغات
ارز دیجیتال بیت کوین چگونه استخراج می شود؟ استخراج

بیت کوین چگونه استخراج می شود و نیازمند چیست؟

  • توسط asie
  • 16 دقیقه

می دانیم آینده بیت کوین بسیار روشن است که به رهبری این رمز ارز بسیاری از ارز های دیگر در حال رشد های سرسام آور نیز می باشند. اما بیت کوین چگونه استخراج می شود و برای استخراج آن به چیز هایی نیاز است؟

باید گفت که به صورت کاملاً ساده و تلویحی استخراج بیت کوین در کوچک ترین قدم و ساده‌ ترین گفتار نیاز به یک اینترنت پرسرعت، یک ماینر بیت کوین پر قدرت، برق با حجم بالا و یک سیستم خانگی دارد. همگی این موارد در پیاده سازی، به اجزا کوچک تری تقسیم می شوند که هر کدام می توانند به نسبت کم یا زیاد بودنشان در استخراج مقدار بیت کوین تاثیر های بسزایی بگذارند.

ارز دیجیتال بیت کوین چگونه استخراج می شود؟

ارز دیجیتال بیت کوین را چگونه استخراج کنیم؟

باید گفت که برای استخراج ارز دیجیتال بیت کوین شما باید ابتدا یک سیستم خانگی متوسط را که قیمت آن در حال حاضر و در هنگام نگارش این مقاله تقریباً ۵۰ میلیون تومان می باشد داشته باشید. در وهله دوم باید به اینترنت توجه کرد که شما با یک اینترنت پر سرعت و با حجم بسیار بالا را تهیه کنید و از آن به صورت مستقیم برای وصل کردن ماینر خود به سیستم استفاده کنید تا از شبکه های بلوکی و استخر ماین استفاده کند.

همچنین باید در انتخاب نوع دستگاه ماینر دقت زیادی به خرج داد و همچنین یک والت بسیار مناسب را به آن متصل کرد. شما با داشتن این اجزا می توانید به راحتی با چیدمان مناسب و وصل کردن آن ها به یکدیگر بیت کوین را استخراج کنید.

استخراج بیت کوین در ایران جرم است؟

استخراج بیت کوین در ایران جرم است؟

باید گفت که هم می‌ تواند جرم باشد و هم می‌ تواند قانونی باشد. زیرا اگر شما در ایران اقدام به تجارت استخراج بیت کوین کنید می‌ توانید با مجوز های رسمی از اداره برق این کار را به صورت کاملاً قانونی در منزل خود و یا در کارخانه های خود انجام بدهیم.

اما شما نیز می توانید برای فرار از مالیات های بسیار سنگین دریافتی از شرکت‌ های مختلف به جای این کار به صورت زیر زمینی و در یک جا با برق کاملاً رایگان این کار را انجام دهید و مشکل این قضیه فقط می تواند غیر قانونی بودن آن باشد که در صورت تشخیص چنین موضوعی شما سریعا به جرایم سنگین محکوم و در نتیجه دستگاه های ماینر شما نیز معدوم می شود.

در ایران بیت کوین چگونه استخراج می شود؟

همان گونه در کشور های خارجی با خرید یک دستگاه وصل شدن به اینترنت پر سرعت شما می توانید اقدام به استخراج بیت کوین کنید. در داخل کشور نیز شما با همین کار را می توانید به راحتی بیت کوین را استخراج کنید.

چیزی که در ایران این قضیه را بسیار پر طرفدار کرده است برق ارزان ایران می باشد که هزینه کم آن باعث شده بسیاری به صورت غیرقانونی این کار را انجام دهند. اما باید بدانید که شما به سادگی می توانید به صورت قانونی نیز با اخذ مجوز از اداره برق شهرستان و استان مذکور خود اقدام به استخراج بیت کوین کرده و در صنعت ماینینگ شروع به کار کنید.

در کشور های خارجی بیت کوین چگونه استخراج می شود؟

در کشور های خارجی بیت کوین چگونه استخراج می شود؟

یکی از مزیت‌ های بسیار بزرگ بازار های ارز دیجیتال، غیر متمرکز بودن آن می باشد، زیرا بدون در نظر گرفتن کشور شما و یا این که شما در چه کشوری زندگی می‌ کنید و فقط با در اختیار داشتن اینترنت و سیستم های قوی می توانید اقدام به استخراج کنید. همین مسئله باعث شده ارز های دیجیتال به عنوان پول آزاد شناخته شوند.

مگر این که کشور مربوطه فعالیت استخراج این رمز ارز را به صورت کامل و کلی ممنوع کرده باشد. در این صورت شما مجاز به استخراج نمی باشید. این مسئله در حالی است که در بسیاری از این کشور ها هم به صورت زیر زمینی استخراج این ارز رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.

دارندگان مزارع بیت کوین چگونه این ارز را استخراج می کنند؟

باید گفت که مزارع بیت کوین تشکیل شده از تعداد بسیار زیادی ماینر بیت کوین از شرکت های مختلف می باشد که به صورت یک جا در یک سوله و در یک شرایط کاملاً مناسب اقدام می‌ کنند. در مزارع معمولا بیشتر از 100 ماینر وجود دارد و اصلی ترین هدف از ایجاد آن، استخراج عمده و البته کسب درآمد بیشتر می باشد. همچنین خنک کردن دستگاه ها فضاهای باز و بزرگ بسیار ساده تر بوده و همین امر باعث شده روز به روز بر تعداد مزارع بیت کوین افزوده شود. نحوه استخراج در مزارع بیت کوین نیز هیچ تفاوتی با حالت های دیگر نداشته و فقط شما باید تنظیمات لازم در متصل کردن دستگاه ها به یکدیگر برای افزایش بازدهی را در نظر بگیرید.

پاداش استخراج بیت کوین با ماینر های مختلف

در واقع شما با استخراج بیت کوین سیستم های ماینر خود را در اختیار شبکه‌ های بلاک چین قرار می دهید که به عنوان پاداش این شبکه‌ ها به شما مقداری را ارز می دهد. در تمام ماینر های بیت کوین پاداش نیز به صورت بیت کوین خواهد بود.

این که با ماینر های مختلف چه مقدار بیت کوین پاداش خواهید گرفت بسته به نوع ماینر و میزان ورودی و خروجی آن و استخراجی که از یک استخر داخل اینترنت و یک بلوک انجام می‌ دهد متفاوت است. همچنین شما در کنار پاداش، درآمدی نیز خواهید داشت که در زیر درآمد چند دستگاه مهم را آورده ایم:

دستگاه BitMain AntMiner S5

اولین و بهترین دستگاه برای استخراج و سرمایه گذاری بیت کوین می باشد. می توان سالانه 155.19 دلار از آن کسب کرد.

دستگاه BitMain AntMiner S7

این دستگاه در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد و ساخت شرکت بیت مین می باشد. این ماینر به دلیل مصرف برق پایینش بسیار پیشنهاد می‌ شود و از پاداش و سرمایه‌ گذاری بالایی برخوردار است.

دستگاه BitMain AntMiner S9

از دستگاه های سخت افزار پرچم دار می باشد که با توجه به مقدار بیت کوینی که توسط این دستگاه استخراج می شود، مقدار پاداش آن متفاوت می باشد و نمی توان مقدار معینی را بیان کرد.

استخراج بیت کوین چقد طول می کشد؟

همانطور که در تیتر قبلی گفته شد استخراج هر بیت کوین بستگی به نوع دستگاه، نوع اینترنت و نوع سیستمی که آن را استخراج می‌ کند دارد. بلکه اگر دستگاه ماینر شما بسیار دستگاه قوی باشد نوع استخراج آن نیز سرعت و زمان بیشتری را در بر می‌گیرد و به طور کلی در زمان کمتری مقدار پاداش شما را زود تر به شما تحویل می دهد.

استخراج بیت کوین با برق خانگی امکان پذیر است؟

استخراج بیت کوین با برق خانگی امکان پذیر است؟

در گذشته های دور و شاید ۴ یا ۵ سال گذشته شما می توانستید با برق های خانگی ماینر های پر قدرتی را وصل کنید و اقدام به استخراج بیت کوین کنید. اما امروزه این امکان برای شما میسر نمی باشد زیرا با اضافه ولتاژ جریان برق خانگی شما به سرعت توسط اداره مسئول شناخته خواهد شد و دستگاه های شما از بین خواهد رفت.

می توان با دستگاهی بسیار کوچکی این استخراج را انجام داد اما مقدار استخراج آن به قدری نا چیز است که ارزش اینترنت و یا برق مصرفی که از آن استفاده می کند را ندارد. در کل باید گفت که برق خانگی برای استخراج بیت کوین مناسب نمی باشد مگر با اخذ مجوز و ولتاژ بالا و ظرفیت بالاتر زیرا بدون مجوز سریعاً شما پیدا خواهید شد.

بیت کوین با موبایل چگونه استخراج می شود؟

بیت کوین با موبایل چگونه استخراج می شود؟

همانطور که همگی ما تا به این جا فهمیدیم استخراج بیت کوین با سیستم های بسیار بزرگ و مناسب و معتبر میسر می باشد. استفاده از گوشی به عنوان یک سیستم برای استخراج بیت کوین امکان پذیر می باشد اما گوشی های شما به شدت مورد گزند و آسیب قرار می گیرند. در هر لحظه امکان سوخته شدن توسط فشار اینترنت و فشاری که بر روی سی پی یو گوشی شما می آید وجود دارد.

پس باید گفت که استخراج بیت کوین با گوشی یک اقدام بسیار دور از ذهن می باشد و اگر این کار را شما انجام دهید می توانید مقدار بسیار ناچیزی در حد میلیونم بیت کوین استخراج کنید که رقم آن بسیار ناچیز است.

آیا صرافی ها استخراج ارز دیجیتال هم انجام می دهند؟

خیر، صرافی ها وظیفه دیگری در بازار ارز های دیجیتال برعهده دارند و در استخراج نقشی ندارند. همچنین هیچ صرافی به صورت رسمی اقدام به استخراج نکرده و نمی کند.

سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید

سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید

همانطور که گفته شد، استخراج بیت کوین با موبایل اندروید یا ios هیچ سودی ندارد و فقط باعث آسیب دیدن موبایل شما خواهد شد. از همین رو فریب کلاهبردار هایی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ نرم افزار های موبایل برای استخراج می کنند را نخورید.

نحوه گرفتن مجوز استخراج بیت کوین

شما در کشور ایران می توانید با مراجعه به اداره های مشخص از جمله اداره برق مرکز استان و شهر خود اقدام به کسب مجوز کنید. از آن جایی که خرید و فروش دستگاه بیت کوین در ایران غیر قانونی نمی‌ باشد، قبل از این قضیه شما می توانید با خرید دستگاه های مورد نظر خود اقدام به جای گذاری آن ها در مکان مربوطه کنید و سپس دنبال مجوز های مربوطه باشید.

نحوه محاسبه بیت کوین استخراج شده

امروز سایت های بسیاری در داخل اینترنت از خارجی و یا ایرانی وجود دارند که ماشین حساب های ماینر را در آن ها تعبیه شده است. یکی از بهترین ماشین حساب ها را بیستکس دارد. شما می توانید از بخش ابزار سایت از این ماشین حساب استفاده کنید.

استخراج بیت کوین با کارت گرافیک

در واقع استخراج بیت کوین با کارت گرافیک یک امر کاملاً زیانبار می باشد زیرا کارت گرافیک برای ارزی مانند اتریوم مناسب می باشد. استفاده از ماینر های مخصوص بیت برای استخراج بیت کوین یک راه بسیار مناسب می باشد که بیشتر توصیه می‌ شود. البته در ماینر ها نیز کارت های گرافیک مخصوصی تعبیه شده است.

نحوه انتقال بیت کوین استخراج شده به کیف پول

در واقع شما برای انتقال بیت کوین های استخراج شده توسط ماینر خود به یک کیف پول بیت کوین نیاز دارید که از قبل باید کارهای لازم را انجام دهید. به این شکل که قبل از این که بیت کوین ها استخراج شوند باید به مقصد ارسال شوند که شما می توانید از واحدهای مختلف استفاده کنید. والت هایی مانند والت متامسک یک والت بسیار مناسب می باشد که شما پس از استخراج بیت کوین از استخر در بلاک چین می توانید آن ها را به صورت مستقیم به آن جا فرستاده و سپس اقدام به خرید یا فروش در صرافی های مورد نظر خود بکنید. پس از ورود بیت کوین ها به والت می توانید آن را به صرافی انتقال دهید و آن ها را به راحتی بفروشید.

سوالات متداول

استخراج بیت کوین رایگان چگونه ممکن است؟

امروزه صحبت های بسیاری در رابطه با استخراج بیت کوین رایگان شنیده می شود اما باید گفت که اکثر سایت ها و اپلیکیشن های استخراج این رمز ارز کلاهبرداری می باشند و یا اگر این کار شدنی باشد بسیار سخت است و مقدار بیت کوینی را که نسبت به زمان تلف شده به کاربر می‌ دهد بسیار ناچیز و بی ارزش است.

درآمد استخراج بیت کوین چقدر است؟

در رابطه با درآمد این رمز ارز نمی‌ توان قیمت ثابت و مشخص شده ای را ارائه کرد زیرا با توجه به مقدار استخراج بیت کوین درآمد افراد متفاوت و متغیر می باشد.

بیت کوین چگونه استخراج می شود؟

استخراج بیت کوین از طریق دستگاه ها و یا به اصطلاح دستگاه های ماینر صورت می گیرد که شما با تهیه یک دستگاه ماینر می توانید به استخراج بیت کوین بپردازید که البته یک راه سرمایه گذاری بسیار معتبر می باشد.

منظور از معدن استخراج بیت کوین چیست؟

عده‌ ای از افراد زمانی که عنوان استخراج بیت کوین را می شنوند احساس می کنند که سکه هایی شبیه به طلا استخراج می‌ شوند اما این رمز ارز فیزیکی نمی باشد اما استخراجش بی شباهت به طلا نیست.

بیت کوین چیست و چگونه استخراج می شود؟

در ابتدا باید گفت بیت کوین یک رمز ارز دیجیتال غیر متمرکز می باشد که در بازار کریپتوکارنسی از ارزش و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است. استخراج بیت کوین از طریق دستگاه‌ های مختلف ماینر صورت می گیرد.

بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین کدامند؟

در شهریور ماه ۱۴۰۰ دستگاه Bitmain Antminer S۱۹ Pro به عنوان بهترین دستگاه ماینر شناخته شد که سازنده این دستگاه شرکت بیت مین می باشد.

کلیپ های آموزشی استخراج بیت کوین با کامپیوتر را از چه طریقی می توان مشاهده کرد؟

کلیپ های بسیاری در رابطه با استخراج بیت کوین با کامپیوتر و همچنین استخراج بیت کوین چگونه انجام می شود در فضای مجازی علی الخصوص یوتیوب، اینستاگرام و آپارات بسیار است.

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین چیست؟

نرم افزار CGminer جز بهترین نرم افزار های استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۱ شناخته شده است که از سخت افزار های بسیاری پشتیبانی می کند.

چه افرادی سراغ نرم افزار ایزی ماینر می روند؟

افرادی که سوال هایی در رابطه با بیت کوین چگونه استخراج می شود سراغ این نرم‌ افزار می روند زیرا این برنامه رابط کاربری گرافیکی دارد و جزو محبوب ترین و معتبر ترین برنامه ها برای استخراج بیت کوین می باشد.

بیت کوین چگونه به وجود آمده است؟

یک برنامه نویس رایانه‌ ای به نام ساتوشی ناکاموتو برای اولین بار ایده آن را مطرح کرد و این ارز دیجیتال در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد و مادر تمامی ارز های دیجیتال بازار کریپتوکارنسی می باشد.

بیت کوین چگونه با موبایل استخراج می شود؟

در رابطه با این سوال باید گفت که امروزه استخراج بیت کوین با موبایل غیر ممکن می باشد و یا اگر بتوان این کار را انجام داد خسارت های بسیاری به گوشی وارد می شود پس بهتر است استخراج بیت کوین با موبایل را فراموش کرد.

نحوه محاسبه بیت کوین چگونه است؟

اولین اقدام در محاسبه بیت کوین انتخاب یک صرافی معتبر و کارامد، دومین اقدام اتصال صرافی به یک گزینه پرداخت، سوم ثبت سفارش و چهارم ذخیره سازی ایمن می باشد.

با دستگاه های ماینر بیت کوین چگونه می‌ توان ارز های دیگر را استخراج کرد؟

در رابطه با این موضوع باید گفت که دستگاه های ماینر مختلفی که در بازار موجود می باشند مختص استخراج یک ارز خاص نمی باشند و از طریق آن دستگاه می‌ توان ارز های دیجیتال مختلفی را استخراج کرد.

بیت کوین چگونه برق مصرف می کند؟

باید بدانید که دستگاه های ماینر بیت کوین را پایدار نگه داشته‌ اند و همچنین ماینر ها برای استخراج بیت کوین میزان برق زیادی را مصرف می کنند که هر دستگاه میزان برق مصرفی متفاوتی را دارد به عنوان مثال دستگاه ماینر Antminer S۹j ۱۳۵۰ وات توان مصرفی دارد.

مشخصات دستگاه Bitmain Antminer S۱۹ Pro چیست؟

مشخصات این دستگاه وزن ۱۵ کیلو گرم، تعدا فن ۴، ولتاژ ۱۲V، مدل و قدرت انت‌ ماینر اس ۱۹ پرو – ۱۱۰ تراهش و اندازه ۱۹۵x۲۹۰x۳۷۰ میلی‌متر است، این دستگاه در حال حاضر بهترین دستگاه ماینر 2021 شناخته شده است و از مدت تاریخ عرضه آن تنها یک سال می گذرد زیرا در می 2020 عرضه بازار شد.

امتیاز دهید
asie

asie

آسیه پناهلو دانشجو رشته کامپیوتر دانشگاه فردوسی هستم. از سال ۱۳۹۹ به تولید محتوا پرداختم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها