تبلیغات
فلوکی اینو آموزش ارزهای دیجیتال

فلوکی اینو (floki inu)، ارز دیجیتال وایکینگ ها!

  • توسط siavash
  • 12 دقیقه

فلوکی اینو یکی از ارزهای دیجیتالی می باشد که به تازگی وارد بازار رمزارز ها شده است. این ارز یک میم کوین می باشد که نامش را از “شیبا اینو” الهام گرفته است. همین طور floki inu عکس و نماد تصویری خودش را از “دوج کوین” الهام گرفته است. با ما می توانید تا انتهای این مقاله همراه باشید تا در مورد این ارز دیجیتال توضیحات کاملی را به شما بدهیم.

معرفی ارز فلوکی اینو

معرفی ارز فلوکی اینو

ارز فلوکی اینو یکی از بهترین و محبوب ترین ارز ها و میم کوین های بازار می باشد. این ارز به دلیل این که نماد آن عکس سگ می باشد توانسته است تا بسیار معروف شود. این ارز با الهام گرفتن از توییت های ایلان ماسک توسط افرادی سرمایه گذار ساخته شد.

در مورد توییت های ایلان ماسک باید بدانید که این فرد در ژوئن 2021 یا تیر ماه امسال یک توییت را منتشر کرد که در آن بیان کرده بود که می خواهد یک سگ از نژاد شیبا اینو به نام فلوکی را به سرپرستی بگیرد.

پس از این توییت روند ساخت floki inu آغاز شد. کسی فکر نمی کرد که یک توییت ساده از سوی ایلان ماسک باعث ساخت یک ارز جدید شود. اما باید بدانید که تیم توسعه این میم کوین معروف با سرعت بالایی شروع به ساخت و روانه کردن آن به بازار کردند. در زمان توییت بعدی ماسک که در مورد آوردن فلوکی به خانه بود این ارز مدتی بود که کار خود را در بازارهای جهانی سرمایه شروع کرده بود.

قیمت ارز دیجیتال فلوکی اینو

قیمت ارز دیجیتال فلوکی اینو

فلوکی اینو در ماه های اولیه شروع فعالیت خود در بازار ارزهای دیجیتال رشد قیمت بسیار زیاد و بالایی داشت. قیمت هر واحد این ارز در همان اوایل فعالیتش در بازارهای جهانی معادل 0.000001 سنت بود. این ارز تا ماه سپتامبر 2021 که همان شهریور 1400 می باشد چیزی در حدود 250 هزار درصد افزایش قیمت داشت. سقف موجودی floki inu به صورت کلی حدود 10 تریلیون واحد می باشد.

نصف یا 50 درصد از این موجودی در بلاک چین های اتریوم و همین طور اسمارت چین بایننس سوزانده شده است. ارزش کل موجودی این میم کوین معروف در بازار جهانی رمزارز در حال حاضر چیزی حدود 1.1 میلیارد دلار می باشد.

تفاوت floki inu با میم کوین های شیبا اینو و دوج کوین

تفاوت floki inu با میم کوین های شیبا اینو و دوج کوین

تیم توسعه میم کوین فلوکی اینو مدعی شده است که این ارز به عنوان قاتل و از بین برنده اصلی دوج و شیبا اینو می باشد. طبق هدف گذاری های تیم این ارز دیجیتال این ارز می خواهد تا در بین 10 ارز برتر در بازار رمزارز باشد. این ارز دیجیتال قصد دارد تا از گروه میم کوین ها فاصله بگیرد و به عنوان یک ارز دیجیتال پایه و ثابت فعالیت داشته باشد. بر اساس آمار ارز دیجیتال floki inu در حال حاضر چیزی حدود 54 هزار هولد کننده در بازار دارد. در آینده ای نه چندان دور قرار است تا روند فعالیت این ارز رو به رشد نیز باشد.

توسعه دهندگان این ارز گفته اند که اهداف بلند بالایی را برای آن در نظر دارند. این پروژه بر اساس بیانیه های منتشر شده از سوی تیم توسعه دارای 3 بخش اصلی و کاربردی می باشد.

  1. متاورس گیمینگ ان اف تی
  2. بازار ان اف تی و کالا
  3. پلتفرم محتوای آموزشی

این بخش ها را توسعه دهندگان انتظار دارند تا بیشتر مورد توجه افراد و سرمایه گذاران قرار بگیرد. طبق توضیحاتی که در این بخش از مقاله خدمت شما عرض کردیم متوجه شدید که این ارز دیجیتال تفاوت های زیادی با ارزهایی مانند شیبا اینو و دوج کوین دارد. با این که این ارزها تماما میم کوین می باشند اما با این حال روند فعالیت آن ها و کاربریشان متفاوت می باشد.

کاربرد های floki inu

کاربرد های floki inu

در بخش قبلی به معرفی 3 مورد از بخش های اصلی و کاربردی فلوکی اینو پرداختیم. حال در این بخش نیز می خواهیم به طور کامل برای شما در مورد هر کدام از این بخش ها و کاربردها توضیحاتی را نیز دهیم. بدین صورت شما می تواند تا کامل با این میم کوین و اهداف آن آشنا شوید.

متاورس گیمینگ ان اف تی

فلوکی در حال طراحی یک متاورس گیمینگ مبتنی بر توکن غیر مثلی می باشد. این توکن دارای ویژگی ها و مزیت هایی مانند مدل بازی برای درآمد، ان اف تی ‌های قابل بروز رسانی و همین طور تعاملات گیمینگ می باشد. این محصول در اواسط امسال یعنی 2022 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. والهالا که نام متاورس گیمینگ آن می باشد بر مبنای این ارز دیجیتال فعالیت خواهد کرد.

بازار ان اف تی و کالا

بازار ان اف تی و کالای floki inu فلوکیپلیس نام دارد. فلوکیپلیس یک پلتفرم تجاری رمز ارزی است که به کاربران اجازه می ‌دهد انواع مختلفی از کالاها، موارد کلکسیونی، و توکن‌ های غیر مثلی را از طریق توکن فلوکی معامله کنند. این قابلیت یکی از بهترین کاربردهایی می باشد که تیم توسعه این ارز دیجیتال در حال کار کردن برای رونمایی و ارائه آن به سرمایه گذاران می باشد.

پلتفرم محتوای آموزشی

پلتفرم محتوای آموزشی این میم کوین نیز فلوکی اینوورسیتی نام دارد. این پلتفرم محتوای آموزشی قرار است تا به یک پلتفرم تبدیل شود که همه افراد و کاربران بازار سرمایه بتوانند برای یادگیری دانش بازار رمزارز ها به سراغ آن بروند. توسعه دهندگان این میم کوین معروف قصد دارند تا فلوکی اینو ورسیتی به گونه ای طراحی کنند که به عنوان بزرگترین پایگاه محتوای رمزارزی بتواند فعالیت کند. تمام مردم جهان از طریق توکن FLOKI می توانند تا از این پلتفرم آموزشی استفاده کنند.

برای خرید این میم کوین از چه صرافی هایی می توانیم استفاده کنیم؟

برای خرید این میم کوین از چه صرافی هایی می توانیم استفاده کنیم؟

شما برای خرید فلوکی اینو می توانید از بیشتر صرافی های جهانی استفاده نمایید. باید بدانید که بیشترین حجم خرید و فروش و معاملات این ارز در صرافی های غیر متمرکز یونی سواپ و پنکیک سواپ می باشد. همین طور می توانید floki inu را از صرافی های متمرکز مانند گیت و ام ای اکس سی گلوبال خریداری کنید.

برای خرید این ارز توجه داشته باشید که حتما توکن اصلی آن را با نماد FLOKI خریداری کنید. در حال حاضر توکن های تقلبی با این نام در صرافی های مختلف وجود دارد که شما باید برای تشخیص آن به سراغ سایت معتبر کوین مارکت کپ بروید.

سوالات متداول

آیا می توان از این ارز سود خوبی بدست آورد؟

این ارز دیجیتالی تا به حال یک بار پامپ بسیار قوی داشته لذا پیش بینی می شود در صورت بالا رفتن قیمت بیت کوین مجددا پامپ خواهد شد.

فلوکی اینو ارز آینده داری می باشد؟

درباره این موضوع در حال حاضر نمی توان نظر داد اما به نظر می رسد در آینده ای نزدیک وضعیت آن مشخص شود اطلاعات کامل تری در مقاله موجود می باشد.

آیا این ارز شیت کوین می باشد یا دارای هدف نیز می باشد؟

این ارز کاربردهای زیادی دارد که به می توان به پلتفرم آموزشی، بازار کالا و متاورس گیمینگ اشاره کرد، در مقاله درباره هر کدام به صورت اختصاصی توضیح داده شده است.

امتیاز دهید
siavash

siavash

سیاوش متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم. از سال ۱۳۹۴ تولید محتوا متنی و بهینه سازی انجام میدم و با اخبار ارز دیجیتال در بیستکس همراه شما هستم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها