تبلیغات
OnlyFans و تصویر پروفایل اخبار ارزهای دیجیتال

قابلیت جدید پلتفرم OnlyFans و تصویر پروفایل NTF

  • توسط siavash
  • 5 دقیقه

OnlyFans یک پتلفرم و مجموعه ای است که دارای محتوای بزرگسالان با تصویر پروفایل مختلف می باشد. فعالان در این پلتفرم محتوای مربوط به بزرگسالان را تولید می کنند. این خبر در رابطه با قابلیتی است که به تازگی بر روی این پلتفرم راه اندازی شده و قرار گرفته است.

برای اخباری که درباره اپلیکیشن ها و اخبار ارزهای دیجیتال مرتبط با آن ها می باشد؛ می توانید بیستکس را دنبال نمایید.

قابلیت جدید پلتفرم OnlyFans را رابطه با تصویر پروفایل چه چیزی می باشد؟

قابلیت جدید پلتفرم OnlyFans را رابطه با تصویر پروفایل چه چیزی می باشد؟

این قابلیت به کاربران OnlyFans اجازه می دهد تا بتوانند NFT های تایید شده را به عنوان تصویر پروفایل خودشان استفاده کنند. این پلتفرم مخصوص بزرگسالان اضافه شدن این آپشن را در اول ماه دسامبر 2021 تایید کرده است. حال با توجه به این موضوع این شبکه اجتماعی نیز همانند توییتر و یوتیوب و … در حال بررسی روش های مختلف برای ترکیب دارایی‌ های دیجیتال در پلتفرم ‌های مخصوص خود می باشند.

ماموریت اصلی این شرکت در قبال NFT ها چیست؟

ماموریت اصلی این شرکت در قبال NFT ها چیست؟

طبق صحبت های مدیرعامل شبکه اجتماعی OnlyFans یعنی امی گان در مصاحبه با نشریه رویترز در رابطه این قابلیت جدید یعنی تصویر پروفایل گفته است “ماموریت اصلی شرکت OnlyFans در حال حاضر این است که سازندگان را توانمند کنند تا آن ها بتوانند از پتانسیل های خودشان به طور کامل استفاده کنند. این کار اولین نقشی است که NFT ها در پلتفرم ما ایجاد می کند”.

مدیر عامل این شرکت در ادامه گفت که “من رهبری یک تیم فوق العاده را در OnlyFans در دست دارم که تجربه منحصر به فردی را برای سازندگان در پی خواهد داشت. با اضافه کردن فناوری های پیچیده ما امن ترین پلتفرم و شبکه اجتماعی در دنیا می باشیم.

OnlyFans از کدام NFT ها برای تصویر پروفایل پشتیبانی می کند؟

OnlyFans از کدام NFT ها برای تصویر پروفایل پشتیبانی می کند؟

در حال حاضر پلتفرم اجتماعی OnlyFans تنها از NFT هایی می تواند استفاده کند که مبتنی بر اتریوم می باشند. در پروفایل هایی که دارای این قابلیت می باشد نماد اتریوم در تصویر نمایه NFT وجود دارد. اطلاعات هر پروفایل دیجیتالی در OpenSea برای هر کدام از کاربرهای این پلتفرم گه روی تصویر NFT کلیک کند نمایش داده خواهد شد. در نهایت پست مرتبط بررسی رونق بازار NFT را نیز مطالعه کنید.

سوالات متداول

OnlyFans تنها کدام NFT ها را برای تصویر پروفایل پشتیبانی می کند؟

این شرکت تنها NFT های مبتنی بر اتریوم را پشتیبانی می کند.

هدف از ساخت پلتفرم OnlyFans چه بوده است؟

فروش محتوای بزرگ سالان به فعالان و استفاده کنندگان این پلتفرم هدف آن می باشد.

امتیاز دهید
siavash

siavash

سیاوش متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم. از سال ۱۳۹۴ تولید محتوا متنی و بهینه سازی انجام میدم و با اخبار ارز دیجیتال در بیستکس همراه شما هستم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها