تبلیغات
رکورد جدید هش ریت بیت کوین اخبار ارزهای دیجیتال

رکورد جدید هش ریت بیت کوین به ثبت رسید

  • توسط siavash
  • 4 دقیقه

هش ریت محبوب ترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین توانست رکورد جدید خود را ثبت کند و به بالاترین حد در تاریخ خودش رسید. این موضوع باعث شده است که رکورد هش ریت این ارز به تیتر اول خبرگزاری ها تبدیل شود. برای اخبار جدید تر درباره بازار ارزهای دیجیتال ما را در اخبار ارزهای دیجیتال بیستکس دنبال نمایید.

رکورد جدید هش ریت بیت کوین چقدر است؟

رکورد جدید هش ریت بیت کوین چقدر است؟

بر اساس گزارشی که سایت کوین تلگراف منتشر کرده است در روز 12 فوریه یعنی 23 بهمن ماه هش ریت بیت کوین توانست تا به بالاترین حد خود در تاریخ برسد و رکورد بزند. هش ریت این ارز دیجیتال توانست تا به 248.11 میلیون ترا هش بر ثانیه برسد؛ دارندگان این ارز دیجیتال محبوب را بسیار شگفت زده کند. این بالا رفتن هش ریت بیت کوین به دلیل زیاد شدن تعداد ماینرها و ابزار استخراج بیت کوین در کل جهان می باشد. با وجود بالا رفتن هش ریت این ارز امنیت شبکه بیت کوین نیز تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.

به چه چیزی هش ریت می گویند؟

قدرت پردازش ماینرها و دیگر وسایل اسخراج بیت کوین در روند تایید تراکنش ها و همین طور استخراج بلاک های جدید، هش ریت می گویند. رشد اخیر و رکورد جدید هش ریت بیت کوین موجب شده است تا امنیت شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال در برابر حملات سایبری افزایش پیدا کند. روند دسترسی افراد اختلال گر در فضای شبکه بیت کوین با وجود بالا بودن هش ریت این ارز دیجیتال بسیار سخت خواهد بود.

چند درصد از هش ریت کل شبکه بیت کوین متعلق به چین می باشد؟

چند درصد از هش ریت کل شبکه بیت کوین متعلق به چین می باشد؟

حدود یک سال پیش و از ابتدای شروع سال 2021 میلادی استخراج و ماین کردن و همین طور معامله کردن بیت کوین در کشور چین ممنوع شد. این موضوع باعث شد تا صعنت ارزهای دیجیتال در این کشور تحت تاثیر قرار بگیرند. البته نگرانی هایی نیز از نظر امنیتی برای کل شبکه بیت کوین نیز ایجاد شد. با وجود ممنوع شدن مبادله و استخراج بیت کوین هش ریت این ارز دیجیتال و همین طور امنیت شبکه بیت کوین در مقابل حملات احتمالی بسیار پایین آمد. شما باید بدانید که چند ماه پس از شروع سال 2021 بیش از 34 درصد کل هش ریت بیت کوین متعلق به کشور چین بوده است.

احتمال ثبت رکورد جدید هش ریت بیت کوین در چه صورت امکان پذیر است؟

بر اساس گفته های موسس و مدیرعامل شرکت کور ساینتیفیک یعنی آقای مایکل لویت هش ریت بیت کوین با سرعت فوق العاده ای نسبت به قبل به رشد خودش ادامه خواهد داد. این موضوع در صورتی امکان پذیر است که زمینه ها برای این روند رو به رشد هش ریت بیت کوین فراهم شود. زمینه های رشد نرخ هش ریت محبوب ترین ارز دیجیتال دنیا به افزایش قیمت بیت کوین و همین طور موفقیت زیر ساخت های حال آن مربوط می باشد. بیستکس مقاله افزایش هش ریت اتریوم را به عنوان پست بعدی برای مطالعه به شما پیشنهاد می کند.

سوالات متداول

هش ریت بیت کوین با ثبت رکورد جدید چند درصد افزایش داشته است؟

هش ریت این ارز تنها در یک روز حدود 37 درصد افزایش یافته است.

چند درصد از کل هش ریت های بیت کوین دنیا متعلق به کشور آمریکا می باشد؟

در حال حاضر 35.4 درصد از کل هش ریت جهانی بیت کوین مربوط به آمریکا می باشد.

امتیاز دهید
siavash

siavash

سیاوش متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم. از سال ۱۳۹۴ تولید محتوا متنی و بهینه سازی انجام میدم و با اخبار ارز دیجیتال در بیستکس همراه شما هستم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها