تبلیغات
اینستاگرام و NFT اخبار ارزهای دیجیتال

کاربرد NFT در اینستاگرام چیست و چرا مهم است؟

  • توسط siavash
  • 4 دقیقه

طبق گفته های مدیران و مالکان شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده که به احتمال بسیار زیاد و در آینده ای نزدیک NFT ها یا همان توکن های غیر مثلی وارد این شبکه اجتماعی خواهند شد. مارک زاکربرگ که مدیران عامل شرکت متا می باشد اعلام کرده است که در آینده ای نزدیک امیدوار است که کاربران اینستاگرام از توکن های غیر مثلی در این برنامه اجتماعی محبوب و پر طرفدار استفاده کنند. همراه جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال بیستکس باشید.

کاربران اینستاگرام چگونه می توانند تا NFT های خود را به نمایش بگذارند؟

کاربران اینستاگرام چگونه می توانند تا NFT های خود را به نمایش بگذارند؟

به نقل از نشریه فایننشیال تایمز از یک مقام آگاه در شرکت متا که همان فیس بوک سابق می باشد توضیحاتی را منتشر شده است. در این گزارش گفته شده است که اینستاگرام و فیس بوک و مدیران ارشد آن ها به دنبال این هستند که کاربران این شبکه های اجتماعی بتوانند تا NFT های خودشان را در پروفایل کاربری خود به نمایش بگذارند.

طبق صحبت هایی که از سوی این مقام آگاه منتشر شده است با ایجاد چنین قابلیتی امکان خرید و فروش این توکن های غیر مثلی که به NFT معروف می باشند در این فضا فراهم شود. این قابلیت باعث می شود تا محبوبیت این دو شبکه اجتماعی علی الخصوص اینستاگرام تا حد بسیار زیاد بالا برود. پس از این اعلام دیگر هیچ کدام از نمایندگان و مسئولان شرکت متا توضیحات بیشتری در مورد اضافه شدن این قابلیت ندادند.

چرا فیس بوک نام خود را به متا تغییر داده است؟

چرا فیس بوک نام خود را به متا تغییر داده است؟

سوالات متداول

در ماه اکتبر سال 2021 که همان مهر 1400 می باشد شرکت فیس بوک به مدیریت آقای مارک زاکربرگ اعلام کرد که از این پس این شرکت با نام تجاری “متا” فعالیت خود را ادامه خواهد داد. وی اعلام کرد که این شرکت هیچ استفاده ای از نام قدیمی این شرکت یعنی “فیس بوک” نخواهد کرد. دلیل این موضوع نیز از سوی زاکربرگ گفته شده است که به دلیل بالا بردن تمرکز این شرکت بر روی پروژه های متاورسی و واقعیات مجازی این نام تغییر کرده است. مدیر این شرکت بزرگ و معروف در نظر دارد تا تمامی نیروی شرکت خود را بر روی تکمیل کردن پروژه های NFT و متاورسی بر بستر اینستاگرام خود بگذارد.

سوالات متداول

اضافه شدن NFT ها به شبکه مجازی اینستاگرام باعث چه اتفاقی خواهد شد؟

با اضافه شدن این قابلیت اینستاگرام بسیار پر کاربرد تر از قبل خواهد شد و محبوبیتش دوچندان می شود.

دلیل متا برای تغییر نامش چیست؟

به خاطر این که تمامی تمرکز خود را بر روی متاورس بگذارند این شرکت نامش از فیس بوک به متا تغییر کرد.

امتیاز دهید
siavash

siavash

سیاوش متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم. از سال ۱۳۹۴ تولید محتوا متنی و بهینه سازی انجام میدم و با اخبار ارز دیجیتال در بیستکس همراه شما هستم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها