تبلیغات
کتاب های ارز دیجیتال آموزش ارزهای دیجیتال

7 تا از بهترین کتاب های ارز دیجیتال در جهان

  • توسط mrcrypto
  • 6 دقیقه

امروزه بسیاری از علاقه مندان به ترید و بازارهای مالی دیجیتال به دنبال منابع معتبری هستند که بتوانند از طریق آن ها تحلیل تکنیکال را به درستی آموزش ببینند و آموخته های خود را به روز رسانی کنند. در حال حاضر منابع و کتاب های بسیاری در بازار وجود دارد که به آموزش ترید پرداخته اند، اما ممکن است بسیاری از تازه کار ها نتوانند به درستی کتاب خوب از بد را تشخیص دهند. در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین و مهم ترین کتاب های ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم. با مطالعه این منابع دید تازه ای به بازار های مالی و ارز های دیجیتال پیدا خواهید کرد.

7 تا از بهترین کتاب های ارز دیجیتال

در این قسمت به معرفی 7 تا از بهترین کتاب های ارز دیجیتال و ترید می پردازیم که هم برای افراد مبتدی و هم برای حرفه ای ها مناسب است.

معامله گر منضبط

کتاب معامله گر منضبط به طور کامل به بررسی، تحلیل و سازماندهی ذهن شما در مسیر آموزش بازار های مالی می پردازد که این اتفاق با یادگیری گام به گام ترید و ارز های دیجیتال رخ می دهد. این منبع که یکی از بهترین کتاب های ارز دیجیتال است به ما مراحل لازم برای به رسیدن به موفقیت در بازار های مالی را نشان می دهد. در کتاب معامله گر منضبط توضیح داده می شود که چه مهارت هایی لازم است و چه گونه باید آن مهارت ها را آموزش دید.

این کتاب را می توان راهنمایی جامع برای فهم این نکته دانست که برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق در بازار های مالی و ترید باید به خودشناسی، انضباط و بازنگری شخصیتی برسید.

مربی معامله گری روزانه یکی از بهترین کتاب های ارز دیجیتال

مربی معامله گری روزانه

در این کتاب به این نکته اشاره می کند که هر معامله گر یک کار آفرین است و حرفه‌ ای ها در بازار های مالی به طور عمده به دارایی های شخصی معاملات خود تکیه می‌ کنند. برت استینبرگر که خود یکی از معامله گر های فعال در زمینه ارز های دیجیتال است در کتاب مربی معامله گری روزانه به دیگران کمک کرده است تا نه تنها دارایی های شخصی خود را حفظ کنند، بلکه در راستای افزایش آن ها نیز ترفند هایی را به کار بگیرند.

در این کتاب پرطرفدار 101 درسی که شما را تبدیل به یک معامله گر موفق می کند و ابزار هایی را که به شما کمک می کند تا اهداف تجاری خود را اولویت بندی کنید، ارائه شده است.

در این کتاب با مواردی نظیر شناسایی چالش های روزمره‌ یک معامله گر آشنا خواهید شد و رویکردی برای مقابله با این چالش ها به شما ارائه می شود و با پیشنهاد هایی خاص برای اجرای آن رویکرد ها نیز روبرو خواهید شد.

معامله گری به روش پرایس اکشن

یکی از قوی ترین کتاب های ارز دیجیتال است که هر پرایس اکشن کاری باید آن را مطالعه کند. هر معامله گری قبل از آن که اقدام به یادگیری سیستم های مختلف معاملاتی مانند الیوت، الگو های هارمونیک و… کند باید قانون عرضه و تقاضا و روانشناسی رفتار قیمت را آموزش ببیند.

شما با مطالعه این کتاب و یادگیری مطالب آن می توانید رفتار بازار و رفتار قیمت را کندل به کندل تحلیل و بررسی کنید و همیشه در صف اول معامله گرانی باشید که بهترین تصمیم ها را می گیرند و با درصد موفقیت نسبتا خوبی اقدام به معامله می کنند.

الگو های شمعی ژاپنی

جالب است بدانید که نمودار های شمعی ژاپنی قدمتی بیش تر از نمودار های میله‌ ای و نمودار های نقطه و رقم دارند. استفاده از این الگو به شما در تحلیل بهتر بازار و کسب سود بیش تر کمک می‌ کند.

از تکنیک‌ های نمودار های شمعی می‌ توان برای سرمایه‌ گذاری‌ های کوتاه‌ مدت استفادع کرد. در این کتاب نویسنده به تفسیر بیش از 50 الگو و شمع مختلف پرداخته است.

معامله گر پرایس اکشن

در این منبع که یکی از بهترین کتاب های ارز دیجیتال است، تحلیل و معامله نوسانات روزانه در بازار تبادلات ارزی، سهام و کالا به صورت کامل آموزش داده شده است. این کتاب دارای چندین فصل است که به صورت کامل استراتژی های پرایس اکشن لنس بگز را توضیح داده است.

استراتژی های معاملاتی با بیشترین احتمال موفقیت

اگر تازه کار هستید و قصد دارید به درستی در مسیر اهداف تان هدایت شوید، این کتاب می تواند در این مسیر به شما کمک کند.

رابرت ماینر در این منبع از کتاب های ارز دیجیتال به صورت عملی و گام به گام یک طرح معاملاتی را آموزش می دهد. ایده هایی که در این کتاب آورده شده است برای موفقیت تجارت شما به عنوان فردی تازه کار ضروری هستند.

معامله با ابزار فیبوناتچی یکی از بهترین کتاب های ارز دیجیتال

معامله با ابزار فیبوناتچی

اگر می خواهید با ابزار های فیبوناتچی که از مهم ترین ابزار های مالی محسوب می شوند، آشنا شوید در این کتاب به صورت روان و کامل استفاده از فیبوناتچی در زمان و قیمت توصیح داده شده است.

زمانی که که فیبوناتچی دنباله معروف و شگفت انگیز خود را کشف کرد شاید هرگز تصور نمی کرد که اعداد دنباله اش به چنین مسائل اعجاب آوری منتهی شود.

سوالات متداول

در کتاب مربی گری روزانه چند درس برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق آورده شده است؟

مربی گری روزانه یکی از کتاب های ارز دیجیتال است که در آن 101 درس برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق آورده شده است.

در کتاب معامله با ابزار فیبوناتچی از اعداد طلایی چه استفاده ای می شود؟

در کتاب معامله با ابزار فیبوناتچی از اعداد طلایی و دنباله شگفت انگیز فیبوناتچی برای بررسی زمان و قیمت استفاده می شود.

در کتاب معامله گر پرایس اکشن چه مواردی آموزش داده شده است؟

معامله گر پرایس اکشن یکی از بهترین کتاب های ارز دیجیتال است که در آن تحلیل و معامله نوسانات روزانه در بازار تبادلات ارزی، سهام و کالا به صورت کامل آموزش داده شده است.

امتیاز دهید
mrcrypto

mrcrypto

پژمان کوه سنگی تریدر و متخصص تولید محتوا ارزهای دیجیتال هستم. در بیستکس همراه شما خواهم بود. صفحه من را دنبال کنید.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها