تبلیغات
ارز های دیجیتال جدید و آینده دار کدامند؟ تحلیل برای سرمایه گذاری

10 کریپتوکارنسی جدید و آینده دار با بررسی ارزش بازار آن ها

  • توسط sajjad
  • 22 دقیقه

تا کنون نام کریپتوکارنسی را حتما شنیده اید و به احتمال زیاد کاربرد آن ها را هم می دانید. کریپتوکارنسی نام دیگر ارز های دیجیتال می باشد که به عنوان یکی از بزرگ ترین بازار های مالی و تجاری جهان شناخته می شوند و افراد زیادی هم هستند که از این کریپتو ها استفاده می کنند. کریپتوکارنسی ها انواع بسیار زیادی دارند به طوری که تعداد آن ها به بیش از 1600 نوع هم می رسد و هر ساله تعداد بیشتری به آن ها اضافه می شود. ارز های دیجیتال یکی از بهترین منابع برای سرمایه گذاری به شمار می روند و در سرتاسر جهان کاربران زیادی سرمایه خود را وارد بازار ارز های دیجیتال می کنند. در این میان برخی از کاربران معمولا بر روی ارز های با سابقه مانند بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری می کنند و برخی نیز سرمایه گذاری خود را با استفاده از کریپتوکارنسی جدید مانند ارز های یونی سوآپ انجام می دهند.

معمولا کریپتوکارنسی جدید که وارد بازار می شود تا اسم و رسمی برای خود دست و پا کند، کمی زمان لازم دارد. این کریپتوکارنسی ها معمولا افراد را با چالش های مختلفی هم مانند ارزش سرمایه گذاری و … مواجه می کنند اما باز هم افراد زیادی از ارز های تازه ارائه شده استفاده می کنند. در این مقاله به معرفی جدید ترین ارز های دیجیتال موجود در بازار پرداخته ایم و اگر به حوزه ارز های دیجیتال علاقه دارید حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

کریپتوکارنسی های جدید ارائه شده چه نام دارند؟

کریپتوکارنسی های جدید معتبر ارائه شده چه نام دارند؟

در قسمت قبل گفته شد که سالانه تعداد زیادی کریپتوکارنسی جدید ارائه می شود. هر یک از این کریپتو ها یا ارز های دیجیتال برای تحقق اهداف و گاهی هم برای برطرف کردن برخی از نواقص دیگر رمز ارز ها ارائه می شوند. ارز های دیجیتال از زمانی که ارائه می شوند معمولا برای آن که به اسم و رسمی برسند و ارزش بالاتری پیدا کنند به زمان نیاز دارند اما برخی از آن ها ممکن است خیلی زود تر از آن چه که تصور می کنید ارزش دو چندانی پیدا کنند و همین باعث می شود که افراد برای خرید و سرمایه گذاری بر روی رمز ارز های جدید با چالش رو به رو شوند. در قسمت زیر نام جدید ترین کریپتو های ارائه شده ذکر شده است که هر کدام از آن ها نیز ارزش و کارایی خاص خود را دارند.

کریپتوکارنسی جدید یونی سوآپ

یونی سوآپ یکی از جدید ترین و محبوب ترین رمز ارز های بازار ارز های دیجیتال به شمار می رود. یونی سوآپ یک صرافی غیرمتمرکز و یک رمز ارز می باشد که در سال 2020 میلادی ارائه شده است. صرافی یونی سوآپ ارائه دهنده ارز دیجیتال یونی سوآپ می باشد که با توجه به قدرتی که دارد یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال جهان می باشد. ارز دیجیتال یونی سوآپ هم جزو محبوب ترین رمز ارز های بازار می باشد و با توجه به ویژگی هایی که دارد یکی از بهترین ارز ها برای سرمایه گذاری و سود آوری می باشد.

کریپتوکارنسی جدید پولکادات

از ارز دیجیتال پولکادات هم می توان به عنوان یکی دیگر از جدید ترین و بهترین رمز ارز های بازار جهانی اشاره کرد. پولکادات از میان تعداد بی شمار ارز های دیجیتال در جایگاه 8 بهترین ارز ها قرار گرفته است. در حال حاضر ارزش هر واحد از این ارز دیجیتال 52 دلار می باشد و ارزش کل آن در بازار هم بیش از 55 میلیارد و 630 میلیون دلار می باشد. از این ارز دیجیتال روزانه برای معاملات زیادی استفاده می شود به طوری که میانگین حجم معاملات روزانه آن حدود 1.05 میلیارد دلار می باشد. این حوزه ویژگی های ارز دیجیتال خوب را دارد.

کریپتوکارنسی جدید یرن فایننس

یرن فایننس که جزو جدید ترین ارز های دیجیتال جهان شناخته می شود در میان 100 رمز ارز برتر قرار گرفته است. یرن فایننس با ارزشی بالغ بر 1 میلیارد و 250 میلیون دلار توانسته 0.04 درصد بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر با توجه به نوسانات بازار قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال حدود 34 دلار معامله می شود. میانگین معاملات روزانه ای که با استفاده از این ارز دیجیتال صورت می گیرد حدود 108 میلیون دلار می باشد و اکنون 36.64 واحد و توکن در حال گردش دارد.

کریپتو کارنسی جدید کامپاند

ارز دیجیتال کامپاند که با نماد COMP هم جزو جدید ترین رمز ارز های جهان می باشد. این ارز دیجیتال در سال 2018 میلادی به صورت رسمی عرضه شد و در حال حاضر در رتبه 75 بهترین رمز ارز های جهان قرار گرفته است. در حال حاضر قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال حدود 356 دلار می باشد که به پول ایران بیش از 10 میلیون تومان ارزش آن است. ارزش کل این ارز دیجیتال در بازار جهانی 2.16 میلیارد دلار بوده و حدود 6 میلیون واحد از آن در حال گردش می باشند.

کریپتو کارنسی جدید یو ام ای

ارز دیجیتال UMA هم یکی دیگر از کریپتوکارنسی های جدید می باشد که در سال 2020 میلادی عرضه شده است. ارز دیجیتال یو ام ای با ارزشی بالغ بر 1.05 میلیارد دلار آمریکا توانسته 0.03 درصد از بازار را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال 16.53 دلار می باشد که با توجه به نرخ فعلی دلار در ایران قیمت آن 464 تومان خرید و فروش می شود. ارز دیجیتال یو ام ای 101.17 میلیون توکن دارد که 63.71 واحد آن در حال گردش می باشد.

کریپتو کارنسی جدید سلو

ارز دیجیتال سلو در آوریل سال 2020 میلادی عرضه شده است و جزو جدید ترین رمز ارز ها به شمار می رود. این ارز دیجیتال در رتبه 69 قرار دارد و حدود 0.07 درصد از کل بازار ارز های دیجیتال را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال 6.95 دلار بوده و ارزش کل آن هم به بیش از 2.29 میلیارد دلار می رسد.

کریپتو کارنسی جدید کوزاما

ارز دیجیتال کوزاما در سال 2021 میلادی ارائه شده است. این ارز دیجیتال در رتبه 46 جهانی قرار دارد و ارزش هر واحد از آن حدود 28 دلار می باشد. ارزش کل این ارز در بازار 4.18 میلیارد دلار می باشد و سهم 0.14 درصدی از بازار جهانی را دارد.

کریپتو کارنسی جدید دای

ارز دیجیتال دای هم جزو جدید ترین کریپتوکارنسی های بازار می باشد. ارزش هر واحد از ارز دیجیتال دای 1 دلار بوده و ارزش کل آن هم بیش از 6.48 میلیارد دلار می باشد. حجم معاملات روزانه ای که با استفاده از ارز دای صورت می گیرد بیش از 741 میلیون دلار آمریکا می باشد.

کریپتوکارنسی جدید لینک آی

از رمز ارز لینک آی هم می توان به عنوان یکی دیگر از جدید ترین رمز ارز های بازار جهانی اشاره کرد. ارز دیجیتال آی قیمت پایینی حدود 0.0059 دلار دارد که به واحد پول ایران 165 تومان قیمت آن است. ارزش کل این ارز در بازار جهانی هم تنها 5.35 میلیون دلار می باشد که نسبت به سایر رمز ارز ها ارزشی بسیار پایین تر دارد. از سوی دیگر حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال هم تنها 440 هزار دلار می باشد.

کریپتو کارنسی جدید کاوا

ارز دیجیتال کاوا هم یکی دیگر از رمز ارز های جدید به شمار می رود. ارزش هر یک واحد از ارز دیجیتال کاوا نزدیک به 6 دلار بوده و با توجه به قیمت دلار در ایران، هر واحد از آن حدود 165 هزار تومان معامله می شود. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال هم حدود 52 میلیون دلار می باشد و تعداد واحد های در حال گردش آن هم حدود 100.63 میلیون واحد است.

جدید ترین اخبار کریپتوکارنسی را از کجا دنبال کنیم؟

در حال حاضر سایت های بسیار زیادی در حوزه ارز های دیجیتال فعالیت دارند که شما می توانید اخبار مربوط به ارز های دیجیتال را دنبال کنید. با توجه به اهمیت بازار ارز های دیجیتال برای پیگیری و مشاهده اخبار دقیق و جامع در رابطه با جدید ترین کریپتوکارنسی ها باید از سایت های معتبر در این زمینه استفاده کنید که در قسمت زیر نام بهترین و معتبر ترین سایت ها برای دنبال کریدن اخبار کریپتوکارنسی های جدید گفته شده است.

  • سایت bistex
  • سایت Coindesk
  • سایت CoinTelegraph
  • سایت bitcoin.com
  • سایت Cryptovest
  • سایت CCN

جدول اطلاعات

در جدول قسمت زیر به مهم ترین سوالات پیرامون کریپوکارنسی جدید اشاره شده است.

بهترین کریپتو های جدید کدامند؟یونی سوآپ، پولکادات، یرن فایننس
بهترین سایت ها برای دنبال کردن اخبار کریپتو ها کدامند؟CCN، Coindesk،  bitcoin.com
بهترین صرافی های ارائه دهنده کریپتو های جدید کدامند؟بایننس، کوکوین، یونی سوآپ
کریپتو های جدید در چه سالی عرضه شدند؟هر کدام از آن ها در زمان های مختلفی عرضه شدند
ارز های دیجیتال جدید و آینده دار کدامند؟

ارز های دیجیتال جدید و آینده دار کدامند؟

در قسمت قبلی نام تعدادی از جدید ترین کریپتوکارنسی های جدید گفته شد. یکی از سوالات و چالش های مهم در رابطه با ارز های جدید، آینده آن ها می باشد زیرا افراد با توجه به آینده ارز ها بر روی آن ها سرمایه گذاری می کنند. حال در این قسمت به معرفی جدید ترین و آینده دار ترین ارز ها اشاره خواهیم کرد.

یونی سوآپ

در قسمت های قبل در رابطه با ارز دیجیتال یونی سوآپ توضیحاتی ارائه شد. امروزه با توجه به نظر و تحلیل کارشناسان ارز دیجیتال یونی سوآپ یکی از آینده دار ترین رمز ارز های فعال می باشد که با سرمایه گذاری درست بر روی آن افراد می توانند به سود بسیار خوبی برسند. تحلیل گران پیش بینی کرده اند که تا سال 2022 و 2023 قیمت این ارز همواره در حال رشد خواهد بود. در مورد شرکت Uniswap در ویکی پدیا بخوانید.

پولکادات

پولکادات هم که یکی از جدیدی ترین رمز ارز ها می باشد با توجه به قابلیت هایی که دارد جزو آینده دار ترین ارز ها هم به شمار می رود. کارشناسان بر این باورند که با توجه به ویژگی های مهم و اساسی که پولکادات دارد می تواند آینده ای بسیار درخشان داشته باشد و سرمایه گذاری بر روی آن هم می تواند سود زیادی داشته باشد.

اینترنت کامپیوتر

ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر در سال 2018 میلادی ارائه شده است. کارشناسان با توجه به ویژگی های این ارز و تحلیل نوسانات این ارز به این نتیجه رسیده اند که ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر هم می تواند در آینده رشد چشم گیری داشته باشد و آینده بسیار خوبی را برای این کریپتوکارنسی پیش بینی کرده اند.

فانتوم

فانتوم هم یکی دیگر از رمز ارز های جدید بازار می باشد. این ارز در سال 2019 ارائه شد و در حال حاضر جزو ارز های برتر به شمار می رود. به گفته تحلیل گران ارز دییتال فانتوم هم یکی از آینده دار ترین کریپتوکارنسی های جدید می باشد.

سولانا

از ارز دیجیتال سولانا هم می توان به عنوان یکی دیگر از رمز ارز های جدید و آینده دار اشاره کرد. سولانا در سال 2020 میلادی عرضه شده است و تحلیل گران فعال بازار هم این ارز را به عنوان یک رمز ارز آینده دارد و مطمئن معرفی کرده اند که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این ارز در آینده رشد بسیار چشم گیری خواهد داشت.

ارز جدید ایلان ماسک

همان طور که می دانید ایلان ماسک یکی از ثروتمند ترین افراد جهان می باشد. ایلان ماسک در حوزه ارز های دیجیتال هم فعالیت دارد اما خود او تا کنون رمز ارز اختصاصی ارائه نداده است.

ایلان ماسک با توجه به قدرتی که دارد زمانی که از یک ارز حرف می زند ارز آن ده ها برابر افزایش پیدا می کند. به طور مثال چندی پیش ایلان ماسک در توییتر خود از دوج کوین حمایت کرد و ارزش سهام کل این ارز دیجیتال از 20 میلیارد دلار به حدود 40 میلیارد دلار افزایش پیدا کرد.

ارز جدید pi کلاهبرداری است؟

ارز جدید pi کلاهبرداری است؟

مسئله امنیت یکی از مهم ترین موضوعات در حوزه ارز های دیجیتال می باشد. چندی پیش حواشی زیادی در رابطه با غیر قانونی بودن و کلاهبرداری با استفاده از نام پای نتورک ایجاد شد که واکنش های زیادی هم در پی داشت که در واقع این موضوع حقیقت داشته و درست می باشد.

با توجه به کلاهبرداری های صورت گرفته از طریق پای نتورک باعث شد تا کاربران مسئله اهمیت رمز ارز ها را بیشتر جدی بگیرند. کلاهبرداری های این ارز اغلب از کشور هایی مانند ایران، هند و ونزوئلا که اقتصاد خوبی ندارند صورت گرفته است.

آیا خرید کریپتوکارنسی جدید سودمند است؟

آیا خرید کریپتوکارنسی جدید سودمند است؟

سود دهی در رمز ارز های جدید و سایر ارز های دیجیتال بستگی به میزان نوسانات و آینده ارز دیجیتال دارد.

برای این کار شما می توانید از تحلیل گران کمک و مشورت بگیرید.

کریپتوکارنسی های جدید چگونه تولید می شوند؟

کریپتوکارنسی ها معمولا توسط صرافی ها و کارشناسان تولید و ارائه می شوند. به طور مثال ارز دیجیتال یونی سوآپ توسط کارشناسان یونی سوآپ و صرافی یونی سوآپ تولید و استخراج و سپس عرضه می شوند.

کارشناسان ارز های دیجیتال یا ماینر ها هم با استفاده از دستگاه های پیچیده و سخت افزاری اقدام به استخراج ارز های دیجیتال می کنند.

کدام کیف پول ها از کریپتوکارنسی های جدید پشتیبانی می کنند؟

کدام کیف پول ها از کریپتوکارنسی های جدید پشتیبانی می کنند؟

کیف پول های ارز دیجیتال یکی از مهم ترین ابزار ها در حوزه ارز های دیجیتال هستند. کیف پول ها وظیفه نگهداری رمز ارز ها را برعهده دارند که هر کیف پول هم از رمز ارز های مختلفی پشتیبانی می کند. در این قسمت به بهترین کیف پول هایی که از رمز ارز های جدید مانند پولکادات، یونی سوآپ و … پشتیبانی می کنند اشاره شده است.

کیف پول Polka Wallet

پولکا والت یکی از بهترین کیف پول های برای رمز ارز های جدید می باشد. این کیف پول از رمز ارز های جدیدی مانند پولکادات، کوزاما، آکالا و … پشتیبانی می کند. پولکا والت یک کیف پول نرم افزاری می باشد که کاربران بسیار زیادی از آن برای ارز های دیجیتال خود استفاده می کنند.

کیف پول Trust

از کیف پول تراست هم می توان به عنوان یکی دیگر از بهترین کیف پول ها برای کریپتوکارنسی های جدید اشاره کرد. این کیف پول هم از رمز ارز های مختلفی پشتیبانی می کند که یکی از امن ترین و پر سرعت ترین کیف پول های ارز دیجیتال به شمار می رود. این کیف پول هم یک کیف پول نرم افزاری به شمار می رود. این کیف پول در مقاله بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانی ها نیز بسیار توصیه شده است.

کیف پول Math Wallet

اگر به دنبال کیف پول برای ارز هایی مانند پولکادات هستید کیف پول Math Wallet یکی از بهترین آن ها می باشد. این کیف پول جزو معتبر ترین والت های موجود در بازار می باشد که علاوه بر رمز ارز های جدید، از رمز ارز هایی مانند بیت کوین و اتریوم هم پشتیبانی می کند.

کدام صرافی ها از کریپتوکارنسی های جدید پشتیبانی می کنند؟

همان طور که می دانید صرافی های ارز دیجیتال ارائه دهندگان رمز ارز ها می باشند. در حال حاضر بیش از 400 صرافی ارز دیجیتال در جهان به صورت متمرکز و غیرمتمرکز وجود داشته و هر کدام نیز از ارز های مختلفی پشتیبانی می کنند. در این قسمت به بهترین صرافی هایی که از رمز ارز های جدید پشتیبانی می کنند اشاره شده است.

بایننس

بایننس بزرگ ترین و بهترین صرافی ارز دیجیتال در جهان می باشد. بایننس یک صرافی متمرکز می باشد که فعالیت خود را از سال 2017 میلادی در کشور چین آغاز کرد و در حال حاضر اکثر رمز ارز های دیجیتال را پشتیبانی می کند. اگر قصد خرید رمز ارز های جدید مانند یونی سوآپ، پولکادات و دیگر رمز ارز ها را دارید صرافی بایننس بهترین منبع برای خرید این کریپتو ها می باشد.

یونی سوآپ

صرافی یونی سوآپ هم یکی دیگر از بهترین صرافی ها برای رمز ارز های جدید می باشد. این صرافی ارائه دهنده اصلی ارز یونی سوآپ هم می باشد که در قسمت های ابتدایی به آن اشاره شد. علاوه بر ارز یونی سوآپ این صرافی از دیگر رمز ارز های جدید هم پشتیبانی می کند.

کوکوین

صرافی کوکوین هم جزو 5 صرافی برتر ارز دیجیتال می باشد. صرافی کوکوین هم از رمز ارز های زیادی پشتیبانی می کند که برای خرید رمز ارز های جدید مانند پولکادات و … هم می توانید از این صرافی استفاده کنید و رمز ارز های مد نظر خود را خرید و فروش کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول

کریپتوکارنسی چیست؟

کریپتوکارنسی نام دیگر ارز های دیجیتال می باشد که در طول مقاله به آن اشاره شده است.

معروف ترین کریپتوکارنسی جدید چه نام دارد؟

از کریپتوکارنسی های یونی سوآپ، پولکادات، یرن فایننس، کامپاند، کوزاما، اینترنت کامپیوتر، سولانا و فانتوم می توان به عنوان معروف ترین کریپتوکارنسی های جدید اشاره کرد.

آینده دار ترین کریپتوکارنسی های جدید کدامند؟

ارز های یونی سوآپ، پولکادات، اینترنت کامپیوتر، سولانا و فانتوم جزو آینده دار ترین رمز ارز های جدید بازار به شمار می روند.

بهترین صرافی ها برای رمز ارز های جدید کدامند؟

صرافی های بایننس، یونی سوآپ و کوکوین بهترین صرافی های ارز دیجیتال برای رمز ارز های جدید می باشند.

بهترین کیف پول ها برای رمز ارز های جدید کدامند؟

کیف پول Polka Wallet، Trustو Math Wallet بهترین کیف پول ها برای رمز ارز های جدید به شمار می روند.

آیا ارز پای نتورک کلاهبرداری است؟

با توجه به بررسی ها و شکایت های تعداد زیاد کاربران به نظر می رسد که ارز دیجیتال پای نتورک از تعداد زیادی از کاربران کلاهبرداری کرده است.

آیا خرید رمز ارز های جدید ریسک دارد؟

ریسک در کریپتوکارنسی های جدید بازار بستگی به میزان نوسانات ارز دیجیتال دارد.

حکم خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران چیست؟

در حال حاضر استفاده از ارز های دیجیتال برای خرید و فروش قانونی می باشد.

با ارزش ترین ارز دیجیتال جدید کدام ارز است؟

ارز دیجیتال پولکادات با ارزشی بالغ بر 55 میلیارد و 630 میلیون دلار با ارزش ترین رمز ارز جدید می باشد.

بهترین سایت ها برای پیگیری اخبار رمز ارز ها کدامند؟

سایت های Coindesk، CoinTelegraph، Cryptovest، CCN و Bitcoinist بهترین سایت ها برای دنبال کردن اخبار ارز های دیجیتال می باشند.

بهترین سایت های تحلیل ارز های دیجیتال کدامند؟

سایت  های Messari، Glassnode، Skew، Santiment و Coingecko بهترین سایت ها برای تحلیل ارز های دیجیتال به شمار می روند.

چگونه ارز دیجیتال خریداری کنیم؟

با استفاده از صرافی های ارز دیجیتال می توانید رمز ارز مد نظر خود را خریداری کنید.

آیا تمام ارز های دیجیتال قابل استخراج هستند؟

تمامی ارز های دیجیتال قابل استخراج نیستند و برخی از آن ها فقط توسط صرافی های ارائه دهنده استخراج می شوند.

آیا خرید کریپتوکارنسی جدید سودمند است؟

میزان سود دهی در کریپتوکارنسی های جدید بستگی به میزان نوسانات و آینده ارز های دیجیتال دارد.

کریپتوکارنسی های جدید در چه سالی عرضه شدند؟

هر کدام از کریپتوکارنسی ها در زمان های مختلفی معمولا بین سال های 2018 تا 2021 میلادی ارائه و عرضه شده اند.

امتیاز دهید
sajjad

sajjad

سجاد نوری عضو گروه seo و بهینه سازی بیستکس هستم. شما می توانید مطالب من را از صفحه من دنبال کنید.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها