تبلیغات
افزایش هش ریت اخبار اتریوم

افزایش هش ریت اتریوم و سرازیر شدن ماینرها برای استخراج اتریوم

  • توسط siavash
  • 6 دقیقه

افزایش هش ریت اتریوم موضوعی می باشد که در این مقاله قصد صحبت و بحث در رابطه با آن را داریم. شما باید بدانید که ارز دیجیتال اتریوم در مدت یک سال اخیر بهترین عملکرد را داشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما تا انتها در بیستکس همراه باشید. با اخبار اتریوم در خدمت شما هستیم.

افزایش هش ریت اتریوم رکورد جدید بر جای گذاشته است؟

افزایش هش ریت اتریوم رکورد جدید بر جای گذاشته است؟

افزایش هش ریت اتریوم تا حدی بالا بوده است که توانسته تا رکورد جدیدی را در این حوزه به وجود بیاورد. هش ریت این ارز دیجیتال مدتی قبل برای اولین بار از 1.11 PH/s بالاتر رفت. رکورد قبلی نیز در اوایل سال میلادی جدید 2022 یعنی در 13 ژانویه به دست آمده بود که این مقدار 1.08 PH/s رسیده بوده است.

بر اساس گزارشاتی که سایت کوین تلگراف داشته است عملکرد و بازدهی اتریوم با توجه به رشد قیمتی که داشته در سال اخیر حتی بهتر از بیت کوین نیز بوده است. به همین دلیل و بازدهی بهتر اتریوم استخراج در شبکه اتریوم بهتر از هر زمان دیگری می باشد. رکورد هش ریت این ارز دیجیتال در حالی شکسته شده است که قیمت آن به 3160 هزار دلار رسیده بوده است.

آیا افزایش هش ریت اتریوم ناشی از استخراج بیشتر است؟

دقیقا بر عکس این موضوع وجود دارد. یعنی این که افزایش و بالاتر رفتن بازدهی ارز دیجیتال اتریوم باعث افزایش نرخ استخراج این ارز شده است.

شما باید بدانید که ماینرها پس از عملکرد خوبی که داشته است به سمت این شبکه سرازیر شده اند و در حال استخراج اتریوم می باشند. باید بدانید که عملکرد و بازدهی بهتری را اتریوم از بیت کوین نیز داشته است.

در صورت انتقال اتریوم به اتریوم 2 هش ریت بیشتر خواهد شد؟

در صورت انتقال اتریوم به اتریوم 2 هش ریت بیشتر خواهد شد؟

ارتقای اتریوم به اتریوم 2 راهی بسیار طولانی را در پیش دارد. پیش از این که ارتقای اتریوم به صورت کامل انجام شود باید فرآیند انتقال از الگوریتم اجماع اثبات کار به به الگوریتم اجماع اثبات سهام انجام شود.

پس از این کار انفجار “بمب سختی” را پیش روی خواهیم داشت. در طی موضوع استخراج اتریوم کاملا بی معنا خواهد بود. پس از انجام این کار رفته رفته فرآیند انتقال به طور کامل انجام خواهد شد.

افزایش هش ریت اتریوم به چه معنا می باشد؟

افزایش هش ریت در ارز دیجیتال اتریوم بدین معنا می باشد که گره های بیشتر به شبکه اتریوم پیوسته است. این موضوع باعث می شود تا این شبکه بیش تر از هر زمان دیگری غیر متمرکز شود.

امنیت بلاک چین اتریوم با بالا رفتن هیش ریت آن نیز بهتر خواهد شد. در صورتی که اگر هش ریت کم باشد گره های کمتری ایجاد می شود و معاملات کند تر شده و در نتیجه امنیت بلاک چین آن نیز پایین خواهد آمد.

برنامه مهاجرت اتریوم به چه صورت است؟

بر اساس برنامه ها مهاجرت از الگوریتم اجماع اثبات کار به الگوریتم اجماع اثبات سهم در سه ماهه دوم یا سوم سال میلادی جاری که حدود 2 تا 8 ماه دیگر می باشد رخ خواهد داد.

هش ریت اتریوم چقدر پیش رفت کرده است؟

افزایش هش ریت اتریوم در یک سال اخیر بسیار ملموس بوده است. رشد این هش ریت از سال 2016 حدود 66 هزار درصد بوده است.

سوالات متداول

پس از افزایش هش ریت اتریوم مقدار آن چقدر شده است؟

هش ریت این ارز دیجیتال با شکست رکورد قبلی خودش به 1.11 پتاهش بر ثانیه رسیده است.

هش ریت شبکه اتریوم چند درصد بالا رفته است؟

این مقدار از سال 2016، 66 هزار درصد بالا رفته است.

امتیاز دهید
siavash

siavash

سیاوش متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم. از سال ۱۳۹۴ تولید محتوا متنی و بهینه سازی انجام میدم و با اخبار ارز دیجیتال در بیستکس همراه شما هستم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها