تبلیغات
بیت کوین 100,000 دلار در 2024 تحلیل برای سرمایه گذاری

بیت کوین به 100000 دلار در سال 2024 می رسد؟

  • توسط siavash
  • 8 دقیقه

با این وجود و با توجه به نوسانات قیمتی این چند سال اخیر بیت کوین داشته است یک سری تحلیل گران و شرکت های بزرگ معتقدند این ارز تا 100000 دلار در سال 2024 می تواند رشد کند. با وجود این موضوع حتما می دانید که اوج تاریخی قیمت این ارز دیجیتال 69,000 دلار می باشد و نتوانسته است تا بالاترین از این رقم را ثبت کند.

در چه صورت بیت کوین می تواند تا به 100,000 دلار تا سال 2024 برسد؟

در چه صورت بیت کوین می تواند تا به 100000 دلار تا سال 2024 برسد؟

سایت کوین تلگراف طی یک گزارشی به نقل از Tuur Demeester مالک و بنیان گذار شرکت سرمایه گذاری بیت المللی “آدامنت کپیتال” می باشد. وی گفته است که امکان دارد در آینده همبستگی بین بیت کوین و شاخص “نزدک کامپوزیت” از بین برود و یا به بیان دیگر این ارز دیجیتال بتواند تا مسیر خود را از بازارهای جهانی سهام جدا کند و عملکرد مستقلی داشته باشد. از نظر وی اگر این اتفاق بیفتد بیت کوین می تواند تا در طول حدود 24 ماه آینده و تا سال 2024 به 100,000 برسد. باید در انتها خدمتتان عرض کنیم که شاخص نزدک کامپوزیت در واقع یک شاخص سهامی می باشد که حاوی سهام شرکت های عرضه شده در بورس نزدک می باشد.

ارزش بازار بیت کوین نسبت به بازار نزدک چگونه بوده است؟

در طول مدت بیش از 10 سال است که بیت کوین به افراد دنیا معرفی شده است. در طول این مدت این ارز دیجیتال محبوب توانسته تا از قیمت 6 سنت به بیش از 69,000 برسد. این رشد بسیار خوبی می باشد که برای یک ارز می تواند به ثبت برسد. باید بدانید که قیمت بیت کوین از سال 2010 تا به الان که نزدیک به 12 سال می باشد توانسته تا بیش از 64.5 میلیون درصد افزایش قیمت داشته باشد.

با این وجود اما شاخص نزدک در همین مدت زمان 12 ساله تنها توانسته است تا 650 میلیون درصد افزایش قیمت داشته باشد. باید توجه داشته باشید که در حال حاضر ارزش بازار بیت کوین مجموعا 755 میلیارد دلار و ارزش بازار نزدک اما حدود 28.5 میلیارد دلار می باشد. این تفاوت نشان دهنده پتانسیل بالاتر بیت کوین می باشد.

همراه با کاهش قیمت اخیر بیت کوین بانک مرکزی آمریکا چه تصمیمی گرفته است؟

همراه با کاهش قیمت اخیر بیت کوین بانک مرکزی آمریکا چه تصمیمی گرفته است؟

در میان تمام خبرهایی که در حال حاضر مبنی بر پیش بینی افراد در مورد بالا رفتن قیمت بیت کوین تا 100000 دلار در سال 2024 می باشد، فعالیت هایی را بانک مرکزی آمریکا داشته است. با توجه به بازار بسیار بدی و آشفته ای که در یک ماه اخیر بیت کوین داشته است متاسفانه قیمت این ارز دیجیتال از 69,000 دلار به کمتر از 33,000 دلار رسید.

همراه با این کاهش قیمت که برای سرمایه داران و کاربران بسیار نگران کننده و ناراحت کننده بود بانک مرکزی آمریکا نیز تصمیم به بالا بردن نرخ بهره های بانکی کرد. بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفت تا برای مقابله کردن با تورم بسیار گسترده بازار در اوایل سال 2022 این کار را انجام داده و نرخ بهره بانکی را افزایش دهد. این وضعیت بسیار بازار و متورم بازار در 40 سال اخیر بی سابقه بوده است.

پیش بینی گلدمن ساکس از رسیدن قیمت بیت کوین به 100000 دلار تا سال 2024 چه می باشد؟

همانند اکثر موسسه های و شرکت ها و افراد تحلیل کننده بازار جهانی ارزهای دیجیتال شرکت بزرگ و معروف “گلدمن ساکس” نیز در این باره صحبت هایی را کرده است. این شرکت بزرگ سرمایه گذاری به تنهایی دارای بیش از 1.2 تریلیون دلار دارایی می باشد. این شرکت به صراحت پیش بینی خود در مورد قیمت آینده بیت کوین اعلام کرده است.

طبق این صحبت ها گلدمن ساکس گفته است تا اگر بیت کوین بخشی از سهام بازار طلا را بتواند خریداری کرده و آن را بدست بیاورند می تواند با یک قدم و رشد بسیار خوب و بزرگ به حدود 100000 دلار خود را نزدیک کند. البته این شرکت اعلام کرده است که رشد قیمت عظیم نیازمند زمان نیز می باشد. طبق پیش بینی های به احتمال زیادی بیت کوین تا 24 ماه آینده و تا سال 2024 به بالاتر از 100000 دلار خواهد رسید.

در صورت ادامه دار شدن روابط بازار بیت کوین و بازار نزدک چه اتفاقی برای بیت کوین می افتد؟

یکی از تحلیل گران خوب بازار یعنی آقای “متیو سیگل”، رییس بخش دارایی های دیجیتال شرکت “ون اک اسوشیتس” می باشد. این فرد نظراتی را در رابطه با قیمت بیت کوین گفته است. آقای سیگل اعلام کرده است که اگر بیت کوین می خواهد که تا سال 2024 به محدوده 100,000 دلار برسد نمی تواند این کار را در کنار شاخص نزدک انجام دهد. این فرد عقیده دارد که قیمت بیت کوین در کنار شاخص نزدک و دیگر شاخص های بازار آمریکا کاهش پیدا می کند.

آقای سیگل صراحتا اعلام کرده است که شاید قیمت بیت کوین حتی بیشتر از شاخص های بورسی کاهش قیمت داشته باشد. علاوه بر این ها وی گفته است که با این که نوسانات قیمت بیت کوین در طول سال های اخیر کم شده است؛ اما انحراف شاخص “نزدک 100” بیشتر از متوسط 5 ساله آن می باشد.

طبق گفته مدیر عامل صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال “پانترا کپیتال” یعنی آقای “جوی کروگ” در مورد آینده قیمت بیت کوین گفته است که این ارز دیجیتال معروف در هفته های آینده راه فعالیت خودش را از سهام شرکت های حوزه فناوری جدا خواهد کرد. پس از آن این ارز مسیر معاملاتی مستقلی را برای خودش شروع خواهد کرد.

دلیل اصلی رسیدن قیمت بیت کوین به 100,000 دلار تا سال 2024 چه می باشد؟

دلیل اصلی رسیدن قیمت بیت کوین به 100000 دلار تا سال 2024 چه می باشد؟

آقای “تور دمیستر”، بنیان گذار شرکت سرمایه گذاری بیت المللی “آدامنت کپیتال” در مصاحبه گفته است که یکی از دلایل اصلی که بیت کوین می تواند تا یه سمت هدف قیمتی خود یعنی 100000 دلار حرکت کند و رشد داشته باشد این است که قیمت خودش را تا محدوده همین 50,000 دلار تثبیت کند. در حال حاضر علی رغم فشار ناشی از همبستگی با نزدک قیمت این ارز دیجیتال روند کاهشی دارد؛ فشار معاملات بر روی آن می باشد. با این حال اما باز هم باید در محدوده 50,000 دلار بتواند خود را تثبیت کند که در آینده و تا دو سال بعد بتواند تا به 100000 دلار برسد. در ادامه مقاله بررسی روند ریزش یا جهش بیت کوین در سال 2022 را بخوانید.

سوالات متداول

قیمت بیت کوین از زمان شروع فعالیت تا الان چند درصد رشد داشته است؟

محبوب ترین ارز دیجیتال در 12 سال فعالیت خودش حدود 64.5 میلیون درصد رشد داشته است.

در چه صورت بیت کوین تا 2024 می تواند تا به 100,000 دلار برسد؟

در صورتی که بتواند مسیر معاملات خود را از بازارهای بورسی دیگر مانند نزدک جدا کند.

چرا بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره بانکی را افزایش داده است؟

بانک مرکزی ایالات متحده به دلیل کنترل تورم این کار را انجام داده است.

امتیاز دهید
siavash

siavash

سیاوش متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم. از سال ۱۳۹۴ تولید محتوا متنی و بهینه سازی انجام میدم و با اخبار ارز دیجیتال در بیستکس همراه شما هستم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها