تبلیغات
مادربرد ماینینگ استخراج

قیمت بهترین مادربرد ماینینگ چقدر است؟ + لیست انواع مادربرد ماینینگ ارزان

  • توسط zeinab
  • 15 دقیقه

اگر شما قصد این را دارید که برای استخراج ارزهای دیجیتال خود از کارت گرافیک استفاده کنید، برای ایجاد سیستم استخراج به مادربرد ماینینگ نیاز دارید. این موضوع را در نظر داشته باشید که توانا بودن یک مادربرد برای استفاده از چند کارت گرافیک همیشه به معنای خوب بودن و مناسب بودن آن نمی باشد.

امروزه تولید کنندگان با تولید سخت افزار های زیاد در عرصه مادربرد، فناوری هایی را طراحی کردند که به طور خاصی به استخراج ارزهای دیجیتالی می پردازند. مادربرد ماینینگ را در این مقاله به طور کامل به چالش می کشیم پس با صرافی ارز دیجیتال بیستکس همراه باشید.

استخراج کننده یا ماینر چیست؟ نمی دانید؟! بر روی لینک کلیک کنید تا بدانید!

مادربرد ماینینگ چیست؟

به طور کلی می توان گفت که شما برای راه اندازی یک سیستم ماینیگ به یک مادربرد احتیاج دارید که بتوانید از طریق آن به عملیات ماینیگ یا همان استخراج دسترسی پیدا کنید. بهتر است بدانید که مادربرد ها انواع و گونه های مختلفی دارند که هر کدام از آن ها خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارند که برخی از آن ها در این مطلب می پردازیم.

ویژگی های مادربرد ماینینگ

در نظر داشته باشید که مادربرد ماینینگ انواع متفاوتی دارد. ما در این قسمت به ویژگی یکی از این مادربرد ها می پردازیم و کارایی های آن را برای شما بازگو می کنیم.

مادربرد Aorue b450 یک محصول خوب و حرفه ای برای استخراج یا ماینیگ می باشد. این محصول دارای چیپ ست AMD B450 می باشد که توسط آن به پشتیبانی پردازنده های AMD RYZEN می پردازد. در نظر داشته باشید که این فناوری دارای سیستم صوتی و هم چنین شبکه اینترنتی بسیار پر سرعت می باشد که دلیل عملکرد موفقیت آمیز او نیز این امر می باشد.

این محصول برای گیمینگ و ماینینگ رمز ارز، فناوری بسیار خوبی می باشد. این مادربرد توانایی سیستم شما را قدرت می بخشد و با ایجاد سرعت بیشتر در تجهیزات ذخیره سازی قدیمی باعث رونق در عملکرد می شود.

انواع مادربرد های ماینینگ برتر

انواع مادربرد های ماینینگ برتر

در این بخش برترین مادربرد ها را برای استخراج به شما معرفی خواهیم کرد و هم چنین جزئیات آن را در قالب اطلاعات فشرده برای شما بازگو خواهیم کرد. برای انتخاب بهترین مادربرد برای سیستم های خود به شما پیشنهاد می شود این قسمت را از دست ندهید.

مادربرد ماینینگ ایسوس

یکی از انواع مادر برد ASUS B250 MINING EXPERT می باشد. همان طور که از اسم این محصول مشخص است محصول شرکت ایسوس می باشد که جزو اولین مادربرد هایی است که توانایی پیشتیبانی از 19 کارت گرافیکی را دارا می باشد. این مادربرد بسیار به درد افرادی که قصد دارند به طور حرفه ای به ماینیگ کردن بپردازند می خورد.

این مادربرد هدف این را دارد که بهترین فناوری را برای استخراج ارزهای دیجیتال را ارائه کند که در این کار موفق نیز شده است. این مادر برد که دارای 3 اتصال 24 پینی ATX12V می باشد که هر کدام کارایی این را دارند که توان مورد نیاز تعدادی از قسمت های PCLE را بالا ببرند.

مادربرد ماینینگ msi h310-f pro

قسمت های پیشرفت PCL این مادربرد طوری طراحی شده است که این امکان را ایجاد می کند که 13 کارت گرافیک را برای آسان شدن ماینیگ را داشته باشد. همچنین ساختن بهینه خطوط تامین توان الکتریکی و هم چنین آپشن های خاص بایوس را پشتیبانی کند تا از این طریق ریگ این امکان را داشته باشد که بدون ایجاد خطا و مشکل با حداقل زمان و کارایی به کار ماینینگ ادامه دهد.

این مادربرد طوری طراحی شده است ک شما توسط سیستم خودکار تشخص وضعیت قسمت های PCL، با یک نگاه مشکلی که وجود دارد را تشخیص دهید و در زمان خود صرفه جویی داشته باشید.

مادربرد ماینینگ بایوستار tb250-btc pro

یکی از خاص ترین مادربرد های استخراج این فناوری می باشد. باید بدانید که مجهز به چیپست TB250 اینتل می باشد. 8 قسمت PCLE دارد که می تواند 8 کارت گرافیک را به طور مستقیم و بدون استفاده از رایزر بر روی آن نصب کرد. نکته مثبتی که این مادربرد دارد این می باشد که کارت های گرافیکی AMD و NVIDIA را به طور همزمان بر روی خود نصب می کند و از این طریق با استفاده از نرم افزار ماینینگ و سیستم عامل لینوکس، این امکان را فراهم می کند که به صورت دوگانه به استخراج پردازید.

مادربرد ماینینگ ایسونیک esonic b250-btc

در نظر داشته باشید که این مادربرد یک مادربرد میان رده با ساختی خوب می باشد. این مادربرد خوب می تواند به بر طرف کردن حجم زیادی از نیاز های روزمره خود بپردازد. این فناوری به مبتنی بر فاکتور ATX ساخته شده است و با حجم زیادی از کیس ها MID TOWER کانکتی دارد.

این فناوری به دلیل داشتن قدرت بالای خود و کیفیت کالا بسیار خوب، گزینه مناسبی برای فعالیت های استخراج در سبک های گوناگون می باشد و مایحتاج کاربران را فراهم می کند.

مادربرد ماینینگ b250

این مادربرد محصول شرکت ایسوس می باشد و توانایی پشتیبانی 29 کارت گرافیکی را دارا می باشد. این مادر برد بیشتر مورد استفاده افرادی می باشد که قصد دارند به طور حرفه ای و تخصصی به عمل ماین کردن یا همان استخراج بپردازند. هدف این مادر برد این می باشد که بتواند بهترین فناوری را برای استخراج ارائه دهد.

مادربرد ماینینگ asrock

مادربرد ماینینگ asrock

برای استخراج ارزهای دیجیتال رمز گذاری شده می باشد. درگاه های اتصال آن پی سی آی اکسپرس PCLE این مادربرد این امکان را برای شما فراهم می کند که با قدرت مناسبی به استخراج کریپتو کارنسی دست پیدا کنید. یک دکمه برای روشن خاموش شدن این سیستم بر روی آن درج شده است و دارای سی پی یو های سوکن CPUs LGA 1151 می باشد.

مادربرد ماینینگ ازراک

مادربرد ارزراک H110 Pro BTC + جانشین بزرگ دیگر مادربرد به نام H81 PRO BTC می باشد. مادربرد H110 Pro BTC + به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. این مادربرد برای افرادی که به دنبال مونتاژ سکو های بزرگ GPU می باشند مناسب می باشد.

مادربرد ماینینگ بدون رایزر

بهتر است بدانید که بعضی از مادربرد هایی وجود دارند که نیاز به رایزر ندارند و بدون رایز به کار خود ادامه می دهند. بعضی از این مادربرد ها شامل مادربرد ماینینگ asrock، مادربرد DDR و TB360-BTC PRO می باشند که این ها تعداد کمی از بدون رایزر ها می باشند و گونه های متفاوتی از این نوع وجود دارد.

جدول اطلاعات

در این مقاله شما می توانید به واسطه جدول زیر به برخی از سوالات خود جواب دهید.

موضوعمادربرد ماینینگ
انواع مادر برد ازراک، asrock، ایسوس
مادر برد ارزان AORUS B450 Pro AM4
مادر برد بدون رایزر asrock ،TB360-BTC PRO
جانشین مادر برد H81 PRO BTC H110 Pro BTC +
مادربرد ماینینگ ارزان کدام است؟

مادربرد ماینینگ ارزان کدام است؟

بهتر است که این موضوع را در نظر داشته باشید که مادربرد ها بسته به کارایی هایی که دارند قیمت گذاری شده اند و هر چه کارایی آن ها بیشتر باشد، قیمت آن ها نیز بهتر است. بعضی از مادربرد هایی که قیمت خوب دارند شامل AORUS B450 Pro AM4 و اوندا مدل B250-D32-D3 می باشند.

تعمیرات مادربرد ماینر ها چگونه ممکن می شود؟

به صورت کلی شما در کلاس های تعمیر دستگاه به آموزش قطعات روی مدار تا پروسه عیب یابی پاور ها دست پیدا می کنید. هم چنین روش های امتحان پاور بدون دستگاه یا حتی آپدیت دستگاه را می توانید فرا بگیرید. هم چنین موارد دیگر را آموزش می بینید و می توانید به تعمیر دستگاه خود بپردازید.

نکات لازم در نگهداری این برد ها

باید بدانید که مادربرد ها قسمت های اصلی یک کامپیوتر را به هم متصل می کند. این قطعات شامل، سی پی یو، هارد، پورت ها، کارت حافظه، اسلات های توسعه از طریق کابل به مادربرد نصب می شود. در نتیجه باید در نگهداری آن بسیار کوشا بود.

نحوه استفاده از این برد ها

در نظر داشته باشید که این برد ها توسط یک کابل به سیستم شما وصل می شود. بعد از نصب شدن آن، با انجام اقدامات مقدماتی برای فناوری استخراج یا همان ماین کردن، به عمل ماین خود رسیدگی می کنید. باید بدانید که این برد ها انواع زیادی دارند که هر کدام از آن ها ویژگی خاص خود را دارا می باشند.

سوالات متداول

آیا مادربرد ماینینگ انواع مختلف دارد؟

بهتر است بدانید که این فناوری انواع و اقسام مختلفی دارد که هر کدام از آن ها کار های مخصوص به خود را می کنند و ویژگی های مختلفی دارند.

تعداد نصب کارت گرافیک بر روی عملکرد آن تاثیر دارد؟

در نظر داشته باشید که در این فناوری هرچه میزان نصب کارت گرافیک بالا تر باشد، به معنا بهتر عملکرد آن نیز و موضوع بهتر بودن آن به بخش دیگر مربوط می باشد.

مادربرد ماینینگ b250 چند کارت گرافیک را پشتیبانی می کند؟

این مادربرد از 29 عدد کارت گرافیک پشتیبانی می کند. این فناوری یکی از دستگاه های حرفه ای محسوب می شود.

نکات نگهداری مادربرد ماینینگ چیست؟

در حال حاضر باید بدانید که مادربرد ها تمامی سیستم کامپیوتر را به هم متصل می کند و قطعات مهمی را مانند سی پی یو، هارد، پورت، کارت حافظه را از طریق کابل های توسعه نیز نصب می کند و این امر کوشا بودن مادر برد را ثابت می کند.

آیا مادر برد ماینر ها تعمیر می شود؟

تمامی آموزش های مربوط به این امر وابسته به کلاس های آموزشی نیز می باشد و شما می توانید برای آموزش قطعات روی مدار پروسه و یا حتی آپدیت های دستگاه را در کلاس های آموزشی بگذرانید.

مادربرد برای استخراج ارزان چیست؟

مادر برد ها به نسبت کارایی هایی که دارند قیمت گذاری می شوند. به طور کلی دستگاه های AORUS B450 Pro AM4 و اوندا مدل B250-D32-D3 در لیست بهترین ها برای ماینینگ ارزان قرار دارند.

آیا مادر برد های ماینینگ برتر انواع خاصی دارد؟

دارای انواع متفاوتی همچون ایسوس، ازراک، بایوستار، b250 ، msi h310-f pro برخی از دستگاه های معرفی شده در این مقاله برای شما هستند.

امتیاز دهید
zeinab

zeinab

زینب احمدنژاد نویسنده تولید محتوا بیستکس هستم. به بررسی و ارائه دانستنی های روز ارزهای دیجیتال در بیستکس می پردازم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها