تبلیغات
پشتیبانی توکن های غیر مثلی در اینستا گرام اخبار NFT

پشتیبانی توکن های غیر مثلی در اینستاگرام

چند وقتی پیش بود که متا شرکت توسعه دهنده رسانه مجازی و محبوب اینستاگرام خبر از پشتیبانی توکن های غیر مثلی داد. پشتیبانی از توکن های غیر مثلی در اینستاگرام ویژگی ای خوب برای شرکت آنها محسوب می شود! توکن های غیر مثلی که همان nftها هستند موجب شده بودند دنیا متاورس و کریپتو در رسانه های این چنینی مثل ایستاگرام جای پیدا کنند تا دیگر جایی وجود نداشته باشد که nft ها به آن ورود نکرده باشند. باید دانست این ویژگی اخیر اینستا برای تمامی کشورها فعال نمی باشد. در ادامه این مقاله از سایت بیستکس به مباحثی چون شیوه کارکرد این ویژگی و همین طور بررسی کارمزد اینستاگرام می پردازیم.

ماجرای پشتیبانی توکن های غیر مثلی در اینستا گرام چیست؟

ماجرای پشتیبانی توکن های غیر مثلی در اینستاگرام چیست؟

این خبری بود که متا در رسانه ها منتشر کرد طبق گفته آنها این پشتیبانی تنها برای 100 کشور در آفریقا، آسیا -اقیانوسیه، خاورمیانه و قاره آمریکا عرضه شده و در ادامه به دیگر کشور ها می رسد. باید توجه داشت که اینستاگرام در ابتدا nft ها را بر بستر شبکه های اتریوم، پالگان و فلو پشتیبانی می کند و در ادامه و با انجام بروزرسانی های بیشتر این قابلیت بیشتر و گسترده تر خواهد شد. این پشتیبانی به صورتی است که افراد بتوانند توکن های غیر مثلی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند اما برای این ویژگی به نوعی شرط و شروطی مقرر شده که در ادامه آن را برای شما باز گو می کنیم.

این قابلیت چگونه کار می کند؟

تنها شرط لازم برای استفاده از این ویژگی و قابلیت اینستا این است که کیف پول دیجیتال خود را به سرور های اینستا متصل نمایید در این صورت می توانید توکن های غیر مثلی خود را با دیگران در اشتراک بگذارید. اما اینستا تنها از برخی کیف پول های دیجیتال مشهور پشتیبانی می کند و با هر کیف پولی نمی توان این کار را انجام داد اما افرادی که در دارای کیف پول از کوین بیس، متامسک، تراست ولت، رینبو و دپر والت هستند می توانند از این ویژگی جدید و مفید اینستا بهره ببرند.

پشتیبانی توکن های غیر مثلی اینستاگرام در کدام کشورها قابل دسترسی می باشد؟

همان طور که قبلا گفتیم این پشتیبانی در حال حاضر برای 100 کشور صورت گرفته است که نام این کشورها به طور دقیق گفته نشده ولی به طور تقریبی می توان پی برد در مناطقی از آفریقا، آسیا -اقیانوسیه، خاورمیانه و قاره آمریکا این ویژگی عرضه شده است و برای دیگر کشورها در نسخه های جدید تر این امکان را فرهم می کند. خبر ایجاد پشتیبانی اینستا از توکن های غیر مثلی در ماه دسامبر سال 2021 اعلام شد و در ماه ژانویه هم شروع به کار کرد.

پشتیبانی توکن های غیر مثلی اینستاگرام در کدام کشور ها قابل دسترسی می باشد؟

بررسی کارمزد استفاده از این ویژگی

نکته جالب در رابطه با این پشتیبانی و اشتراک گذاری اینستا این است که لازم نیست برای هر اقدام و انتقال کارمزد بپردازید و این اشتراک گذاری به صورت کاملا رایگان انجام می شود. این در حالی است که بعضی اوقات کارمزدهایی که باید برای انتقال ارز و تصویر های دیجیتال پرداخت به طوری بالا است که افراد از انجام آن انتقال دوری می کنند! در ادامه مقاله آموزش کامل و تصویری ساخت NFT را بخوانید.

سوالات متداول

اینستاگرام برای اشتراک گذاری توکن های غیر مثلی چه شرطی را قرار داده است؟

تنها شرط لازم برای استفاده از این ویژگی و قابلیت اینستا این است که کیف پول خود را به سرور های اینستا متصل نمایید.

این پشتیبانی برای چه کشور هایی فعال است؟

این پشتیبانی در حال حاضر برای 100 کشور صورت گرفته است که نام این کشور ها به طور دقیق گفته نشده ولی به طور تقریبی می توان پی برد در مناطقی از آفریقا، آسیا -اقیانوسیه، خاورمیانه و قاره آمریکا این ویژگی عرضه شده است و برای دیگر کشور ها در نسخه های جدید تر این امکان را فرهم می کند.

آیا برای این اشتراک گذاری لازم است کارمزد بپردازیم؟

خیر نکته جالب در رابطه با این پشتیبانی و اشتراک گذاری اینستا این است که لازم نیست برای هر اقدام و انتقالی کارمزد بپردازید و این اشتراک گذاری به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

امتیاز دهید
fatemeh dhi

fatemeh dhi

فاطمه دهباشی دانشجو رشته کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد هستم و از سال ۱۴۰۱ در بخش اخبار ارزهای دیجیتال بیستکس فعالیت خودم را آغاز کرده ام.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها