تبلیغات
مشکلات ماینر l3++ چیست؟ استخراج

مشخصات ماینر l3++ با بررسی مصرف برق و درآمدزایی آن

  • توسط zeinab
  • 19 دقیقه

ماینر l3++ از جمله دستگاه های پرطرفدار و مشهور است که با سرعت هر چه سریع تر، استخراج رمز ارز ها و ثبت و تایید تراکنش های آن را انجام می دهد. Bitmine شرکت معتبر و بزرگ ترین تاجر چینی است که در جهان به عنوان غول طراحی دستگاه های ماینر شناخته می شود. این شرکت با عرضه دستگاه Antminer l3++ تحول عظیمی در صنعت استخراج ارز دیجیتال ایجاد کرد.

ماینر l3++ چیست؟

ماینر l3++ چیست؟

ماینرها دستگاه های مخصوص استخراج رمز ارز ها هستند که در انواع مختلفی به بازار عرضه شده و تنوع مارک و برند آن ها بسیار زیاد است. در بین تمامی دستگاه های استخراج رمز ارز، دستگاه هایی که توسط شرکت بیت مین (Bitmine) طراحی شده اند، بسیار پرطرفدار و همچنین دارای طول عمر بسیار زیادی هستند. این شرکت یکی از معتبر ترین شرکت های چینی در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های ماینر است و به تازگی ماینر جدید خود را در دسترس قرار داد. ماینر l3++ در حال حاضر جدید ترین مدل ساخته شده توسط شرکت بیت مین است که نسبت به مدل های قدیمی این شرکت، کارایی بیشتر و قدرت پردازش بالاتری در استخراج رمز ارز ها به صورت گروهی و یا مستقل دارد.

برای خرید ماینر l3++ چه کاری باید انجام داد؟

برای خریداری دستگاه های ماینر نیازی به انجام فرایند های پیچیده نیست، تنها کافی است تا به نمایندگی های رسمی شرکت بیت مین مراجعه کرده و به راحتی دستگاه های ماینر را به صورت نو خریداری کنید. اما از آن جایی که قیمت خرید ماینر l3++ آکبند نسبت به سایر مدل ها بیشتر است، استخراج کنندگان اغلب به خریداری ماینر l3++ دست دوم می پردازند. اما توجه داشته باشید که ماینر ها فعالیت پیچیده ای را انجام می دهند که این امر موجب می شود تا طول عمر آن ها در حین انجام عملیات استخراج رمز ارز ها کاهش پیدا کند.

از این جهت دستگاه های ماینر دست دوم، ممکن است در استخراج کریپتوکارنسی ها اختلالات بسیار زیادی را به وجود آورند. توجه داشته باشید که قبل از خریداری دستگاه های ماینر، باید روش استفاده از آن ها راه فرا گرفته و در مورد ارز های دیجیتال و بازار معاملات آن ها، اطلاعات گسترده ای را کسب کرده باشید. برای این منظور می توانید از مقاله ماینر چیست؟ شروع کنید.

صدای ماینر l3++ چقدر است؟

به طور کلی سر و صدا دستگاه های ماینر در حین انجام عملیات استخراج رمز ارز ها، بسیار زیاد می باشد. از این جهت اکثر دستگاه های ماینر در مزارع مخصوصی که در خارج از شهر ها قرار دارند، فعالیت می کنند. در ساخت دستگاه ماینر Antminer l3++ سعی شده تا میزان صدا دستگاه در حین انجام عملیات استخراج کاهش پیدا کند که البته سطح نویز یا همان سطح صدا این دستگاه ماینر، در بیشترین حالت برابر با ۷۶ دسی بل می باشد و این میزان متناسب با قدرت پردازش دستگاه افزایش یا کاهش می یابد. به طور کلی اگر قدرت پردازش دستگاه در حداکثر خود قرار بگیرد، صدا دستگاه ماینر نیز به اندازه ۷۶ دسی بل خواهد بود، اما اگر دستگاه ماینر قدرت پردازش کمتری را اعمال کند، مسلماً صدا آن نیز بسیار کمتر خواهد شد.

قیمت ماینر l3++ چقدر است؟

قیمت ماینر l3++ چقدر است؟

بازار معاملات ارز های دیجیتال یکی از پر نوسان ترین و تغییر پذیر بازار های سرمایه گذاری در جهان است. از این جهت قیمت ابزار آلات و تجهیزات مخصوص استخراج این ارز های دیجیتالی نیز با نوسانات بازار معاملات آن ها تغییر می کند. اما به طور کلی باید عنوان کرد که دستگاه های ماینر از قیمت بسیار بالایی برخوردارند، به ویژه اگر دستگاه ماینر توسط یکی از برند های معتبر جهانی ساخته شود. در حال حاضر در سایت های معتبر ارائه دهنده دستگاه های ماینر، قیمت ماینر l3++ bitmain، بیش از ۴۲ میلیون تومان عنوان شده است. البته در برخی از سایت های اینترنتی و فروشگاه های حضوری، خرید و فروش ماینر l3++، با قیمت ۵۰ میلیون تومان نیز به انجام رسیده است.

ماینر l3++ چه ارز هایی را استخراج می کند؟

ماینر l3++ استوک مدل ارتقا یافته دستگاه های ماینر Antminer l3 و Antminer l3+ می باشد. شرکت بیت مین دستگاه های ماینر خود را به گونه ای طراحی کرده است که هر مدل آن توانایی استخراج رمز ارز های مخصوصی را دارد. از این جهت ارز هایی که توسط دستگاه ماینر l3++ استخراج می شوند، منحصر به این دستگاه هستند. این دستگاه از تمامی ارز های دیجیتالی که از الگوریتم امنیتی Scrypt بهره گرفته اند، پشتیبانی می کند. به طور کلی ارز هایی که در استخر های استخراج این دستگاه ماینر تولید می شوند به شرح زیر خواهند بود.

  • Einsteinium
  • GameCridits
  • Gulden
  • Verge
  • Emerald
  • LitecoinFIorincoin
مشخصات ماینر l3++ چیست؟

مشخصات ماینر l3++ چیست؟

شرکت سازنده این دستگاه در طراحی آن از ۴ برد و همچنین ۲۸۸ تراشه استفاده کرده است تا عملیات پردازش رمز ارز ها و استخراج آن ها به راحتی انجام گیرد. نرخ هش ریت، یکی از مهم ترین پارامتر ها در دستگاه های ماینر می باشد که هر چقدر نرخ هش ریت دستگاه های ماینر بیشتر باشد، قدرت استخراج ارز های آن نیز بیشتر و عملکرد مناسب تری دارد. دستگاه ماینر l3++ با حداکثر نرخ هش ریت ۵۸۰ مگا هش ساخته شده تا بتواند تعداد بیشتر کوین یا توکن را استخراج نماید.

ماینر l3++ چند آمپر است؟

یکی از جدید ترین تکنولوژی هایی که بر روی ماینر l3++ antminer نصب شده است، یک منبع تغذیه پرقدرت می باشد. از این منبع تغذیه به عنوان پاور ماینر l3++ نیز نام برده می شود که توان مصرفی آن برابر با ۹۴۲ وات می باشد. البته لازم به ذکر است که می توان پاور هایی با قدرت ۱۶۰۰ وات را به صورت جداگانه به این دستگاه ماینر متصل نمود. این دستگاه همچنین دارای یک ولتاژ ورودی بین ۱۱ الی ۱۳ ولت است که به استخراج کنندگان این امکان را خواهد داد تا با بالاترین سرعت ممکن به استخراج رمز ارز بپردازند. از دیگر مزیت های برتر این دستگاه ماینر می توان به مقاومت بالا آن در برابر دما و رطوبت اشاره کرد که تا دما ۴۰ درجه سانتی گراد توانایی فعالیت دارد.

محاسبه مصرف برق ماینر l3++

مصرف برق این ماینر نسبت به سایر مدل های طراحی شده توسط شرکت بیت مین اندکی بیشتر می باشد. با این که برق مصرفی ماینر l3++ برابر ۹۴۲ وات است، اما باید توجه داشته باشید که در هنگام محاسبه برق مصرفی فرایند استخراج، تنها به برق مصرفی دستگاه اکتفا نکنید، بلکه باید ابتدا از میزان برق مصرفی دستگاه که در قسمت پشتی آن حک شده و یا در کاتالوگ آن نوشته شده است، دسترسی داشته باشید. میزان برق مصرفی کل دستگاه ماینر به پارامتر های دیگری نظیر میزان مصرف برق برای روشن و همچنین برق فن های خنک کننده بستگی دارد. با در دسترس داشتن مقادیر نام برده شده، می توانید به راحتی از فرمول مخصوص برق مصرفی دستگاه های ماینر استفاده کرده و به مقدار اصلی آن دست پیدا نمایید.

درآمد ماینر l3++ چقدر است؟

درآمد ماینر l3++ چقدر است؟

درآمد ماینر l3++ دوج کوین و یا تعداد کوین ها در ماینر l3++ که از فرایند استخراج به دست آمده اند، به نرخ هش ریت، تعرفه برق مصرفی و … بستگی دارد. از این جهت نمی توان به طور دقیق سود دهی این دستگاه ها را عنوان کرد. به طور مثال می توان گفت که اگر فرایند ماینینگ با این دستگاه با تعرفه برق شهری محاسبه گردد، به صورت روزانه 7 دلار دوج کوین یا رمز ارز دیگر را به ارمغان خواهد آورد. 7.5 دلار و 8 دلار نیز به ترتیب میزان سود دهی این دستگاه مطابق با تعرفه برق صنعتی و برق کشاورزی می باشد. اگر هم دنبال دستگاه های بهتری هستید، بهترین دستگاه ماینر ارز دیجیتال سال 2022 را بخوانید.

آموزش راه اندازی ماینر l3++

برای راه اندازی دستگاه های ASIC لازم است دستگاه ماینر خود را با کابل مخصوص به اینترنت وصل کرده و آن را به برق متصل نمایید که به وسیله آن ها می توانید آی پی دستگاه ماینر خود را پیدا کنید. برای آی پی گرفتن از ماینر l3++ تنها کافی است تا نرم افزاری به نام  IP Reporter را بر روی دستگاه خود نصب کرده و اجرا کنید. پس از به دست آوردن آی پی دستگاه، می توانید به راحتی وارد پنل کاربری خود شده و به استخر های استخراج متصل شوید.

آپدیت ماینر l3++ را از کجا تهیه کنیم؟

آپدیت ماینر l3++ را از کجا تهیه کنیم؟

در وب سایت رسمی شرکت بیت مین و در بخش پشتیبانی آن، قسمتی به نام product installation guide & firmware وجود دارد که خریداران می توانند آپدیت جدید تمام دستگاه های ساخته شده توسط این شرکت را دانلود کنند. با ورود به وب سایت این شرکت در قسمت چپ منو آن مدل دستگاه ماینر خود را انتخاب کرده و آخرین آپدیت آن را دانلود نمایید. پس از آن، از طریق آی پی دستگاه خود وارد کانفیگ ماینر l3++ شده و به قسمت Upgrade شوید. سپس آخرین آپدیت دانلود کرده را انتخاب کنید و با کلیک به روی گزینه Flash image، پس از دو الی سه دقیقه، آپدیت جدید بر روی دستگاه ماینر شما اجرا خواهد شد.

تاریخ عرضه این ماینر چه زمانی بود؟

شرکت بیت مین هر ساله دستگاه های جدید خود از سری L را طراحی می کند که هر کدام از آن ها عملکرد های منحصر به فردی نسبت به نسخه قبلی خود دارند. در واقع هر دستگاه ماینر تولید شده در سری L، نسخه ارتقاء یافته دستگاه قبل از خود می باشد. در حال حاضر آخرین نسخه ارائه شده از سری L، دستگاه ماینر l3++ است که در سال ۲۰۱۸ به صورت رسمی به بازار جهانی تجهیزات ارز های دیجیتال عرضه شد.

ابعاد این ماینر معمولا چقدر است؟

یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که موجب ایجاد تمایز بین دستگاه ماینر Antminer l33++ با سایر مدل های دیگر شده، این است که ابعاد کوچک تر و وزن کمتری دارد. در واقع این ویژگی در دستگاه های ماینر امروزی به چشم می خورد که حمل و نقل آن ها را آسان تر می کند. این دستگاه حدود 4.4 کیلو گرم وزن دارد و ابعاد دقیق آن برابر با 188 × 130 × 325 میلی متر می باشد.

آکستیک کردن صدا برای ماینر l3++

استفاده از دستگاه های ماینر به دلیل ایجاد آلودگی صوتی بسیار زیاد در آپارتمان ها، موجب بر هم خوردن آرامش ساکنین می شود. از این جهت استفاده از راهکار هایی برای آکستیک کردن و یا همان کاهش صدا دستگاه ماینر l3++ ضروری می باشد. نخستین راه نابودی صدا دستگاه های ماینر، استفاده از باکس ماینر می باشد. این جعبه ها که از جنس pvc ساخته شده اند، با دارا بودن عایق در دیواره ها، صدا گوش خراش فن های دستگاه ماینر را کاهش می دهند.

مراقبت های ماینر l3++ شامل چه مواردیست؟

از آن جایی که فن های دستگاه های ماینر با سرعت و به دفعات بسیار زیاد می چرخند و کانال خروجی هوا تولید شده توسط آن ها بسیار کم است، می توانند دما هوا درون دستگاه را بالا ببرند و با یک غفلت ناگهانی از سوی استخراج کنندگان، دستگاه ماینر آتش بگیرد. از این جهت تنظیم دما هوا درون دستگاه ها بسیار اهمیت دارد و باید از سیستم تهویه و یا خنک کننده های مخصوص برای این امر استفاده کرد. از دیگر موارد مراقبتی این دستگاه، می توان به مصرف برق آن اشاره کرد. از آن جایی که برای فرایند ماینینگ به برق با ولتاژ بالا نیاز است، توصیه می شود که فرایند ماینینگ با استفاده از برق شهری انجام نگیرد.

جایزه ماین کردن با ماینر l3++ چیست؟

جایزه ماین کردن با ماینر l3++ چیست؟

استخراج کنندگان با حل کردن معادلات سخت و پیچیده ریاضیات، می توانند تراکنش های رمز ارز ها را تایید کرده و با ساختن یک بلوک جدید در شبکه بلاک چین، کوین یا توکن رمز ارز ها را به دست آوردند. از این جهت حل کردن این دسته از معادلات با دستگاه های ماینر Antminer، یک امتیاز بزرگ برای شرکت نامدار و بزرگ این ماینر ها می باشد و استخراج کنندگان، سکه های رمز ارز ها را از این دستگاه به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.

خنک کننده ماینر l3++

اصلی ترین راهکار برای خنک نگه داشتن دستگاه های ماینر، خریداری فن های خنک کننده می باشد. این فن ها می توانند در هر دو سمت دستگاه ماینر نصب شوند و یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات جانبی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال به حساب می آیند. فن های خنک کننده استخراج ماینر l3++، می توانند در هر دقیقه ۶۰۰۰ دور بچرخند و از افزایش دما قطعات داخلی دستگاه ماینر جلوگیری کنند. این فن ها با چهار کابل اتصال به فروش می رسند و در حال حاضر پایین ترین قیمت آن ها، ۳۰۰ هزار تومان است.

کم کردن صدای ماینر l3++

در شرایطی که امکان فراهم کردن باکس ماینر برای استخراج کنندگان وجود نداشته باشد، می توانند از صدا گیر حلزونی برای ماینر l3++ استفاده کنند. این تجهیزات با نام فن های حلزونی نیز شناخته می شوند و به جای فن های فلزی دستگاه های ماینر کاربرد دارند. با جایگزینی این فن های حلزونی در دستگاه ماینر، هوا درون دستگاه ها خارج می شود که این امر صدا عملیات استخراج رمز ارز ها را تا حد چشمگیری کاهش خواهد داد. از دیگر راهکار های کنترل و کاهش صدا دستگاه های ماینر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ساختن کانال خروجی و ورودی هوا
  • ایجاد عایق های صوتی با استفاده از شانه تخم مرغ یا فوم
  • استفاده از روغن های مینرال
5 فروشگاه برتر برای فروشنده و خریداران ماینر l3++

5 فروشگاه برتر برای فروشنده و خریداران ماینر l3++

خریداری دستگاه های ماینر همواره با حساسیت بسیار زیادی رو به رو می باشد. زیرا که برخی از فروشنده ها دستگاه های دست دوم را به عنوان ماینر نو و آکبند به فروش می رسانند. با این که ماینر های دست دوم می توانند همچنان کارایی داشته باشند، اما به دلیل کاهش طول عمر مفید آن ها، تراکنش ها را به درستی ثبت نمی کنند و زود تر از دیگر دستگاه ها دچار احتراق می شوند. از این جهت توصیه می شود که برای خریداری ماینر ها، به صورت حضوری مراجعه فرمایید.

رادین ماینر

رادین ماینر از فروشگاه های معتبر در زمینه تولید و ارائه دستگاه های ماینر می باشد. از بزرگ ترین مزیت های این شرکت، این است که دستگاه های ماینر در داخل کارخانه شرکت الکترونیک رادین، مونتاژ می شوند و به صورت مستقیم در اختیار استخراج کنندگان قرار می گیرند. این شرکت همچنین تمامی تجهیزات لازم برای دستگاه های ماینر نظیر سایلنت باکس ها و فن های خنک کننده را نیز با کیفیت بالا تولید می کند.

پارسیان ماینر

پارسیان ماینر یکی از بزرگ ترین نمایندگی های دستگاه های ماینر است که ماینر های برند های مطرح جهانی را به فروش می رساند. این فروشگاه توانسته امتیاز ۵ ستاره را دریافت کند و به یکی از قابل اعتماد ترین شرکت های عرضه کننده ماینر تبدیل شود. خدمات ارائه دهنده دستگاه ها و تجهیزات ماینر ها در فروشگاه پارسیان ماینر، هم به صورت حضوری و هم اینترنتی می باشد.

تکین ماینر

تکین ماینر یکی از بهترین و قابل اطمینان ترین سایت های اینترنتی عرضه کننده انواع ماینر ها می باشد. در این سایت علاوه بر خریداری دستگاه های ماینر، می توانید سایر تجهیزات مرتبط برای فرایند استخراج ارز دیجیتال نظیر کارت های گرافیکی مخصوص، را خریداری کنید. این سایت اینترنتی جشنواره های فروش ویژه خود را در پایان هر فصل برگزار می کند و آفر های هیجان انگیزی را بر روی دستگاه های ماینر اعمال خواهد کرد.

آسان ماینر

شرکت آسان ماینر، علاوه بر این که یکی از بهترین وارد کننده های دستگاه ماینر شرکت بیت مین است، به عنوان یک صرافی آنلاین نیز شناخته می شود. این شرکت ارز های دیجیتالی را مورد معامله قرار می دهد و به صورت رایگان آموزش نگهداری ارز ها در کیف پول ها را ارائه کرده است. دستگاه های ماینری که توسط این شرکت عرضه می شوند، کاملا قانونی هستند و در وزارت صنعت و معدن به ثبت رسیده اند.

قشم ماینر

یکی دیگر از آنلاین شاپ های ارائه دهنده دستگاه های ماینر، فروشگاه قشم ماینر می باشد که در آرشیو محصولات آن، می توانید تمام برند های جهانی ماینر و همچنین لوازم جانبی مورد نیاز برای استفاده از دستگاه های ماینر را مشاهده کنید. از مزیت های بزرگ این فروشگاه، این است که به دلیل واردات بدون واسطه دستگاه های ماینر، قیمت بسیار مناسبی را برای خریداران این دستگاه ها در نظر گرفته اند. 

آیا داشتن این ماینر در ایران جرم است؟

به طور کلی استفاده از دستگاه های ماینر ساخته شده توسط شرکت بیت مین در کشور ایران، منعی ندارد. در واقع فعالیت هر دستگاه ماینری که به صورت رسمی در سیستم های قضایی ایران با هدف استخراج رمز ارز ها به ثبت برسد، کاملا قانونی خواهد بود. استخراج کنندگان در ایران می توانند از تمام دستگاه های این شرکت چینی به صورت مجوزدار استفاده کنند. نمونه این دستگاه های ماینر را در ادامه شرح می دهیم.

  • دستگاه ماینر s9j
  • دستگاه ماینر t17
  • دستگاه ماینر l2
  • دستگاه ماینر s11
  • دستگاه ماینر سری L
مشکلات ماینر l3++ چیست؟

مشکلات ماینر l3++ چیست؟

یکی از چشمگیر ترین معایب دستگاه ماینر l3++، عدم پشتیبانی آن از رمز ارز بیت کوین می باشد. از آن جایی که بیت کوین معتبر ترین ارز دیجیتال جهان است از الگوریتم SHA-256 بهره مند می باشد و دستگاه ماینینگ l3++ نمی تواند آن را استخراج کند. همچنین سنسور دما در این دستگاه ها عملکرد مطلوبی ندارد و ممکن است استخراج کنندگان بسیار دیر به بالا بودن دما دستگاه ماینر خود پی ببرند.

تفاوت ماینر l3++ با l3+ چیست؟

دستگاه های ماینر L3+ و L3++، دو دستگاه ماینر قدرتمند ساخته شده توسط شرکت بیت مین هستند که شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند. اما بین این دو دستگاه تفاوت های اندکی نیز به چشم می خورد که موجب افزایش کارایی مدل l3++ نسبت به l3+ شده است. در ادامه تفاوت های اصلی این دو مدل دستگاه ماینر را بررسی می کنیم.

  • نرخ هش در l3++ برابر با 596 مگاهش بر ثانیه و در l3+ برابر با 504 مگاهش بر ثانیه
  • توان مصرفی l3++ برابر با 1050 وات و l3+ برابر با 800 وات
  • شدت جریان مصرفی در l3++ برابر با 4.77 آمپر و در l3+ برابر با 3.64 آمپر
  • وزن l3++ معادل 4.6 کیلوگرم و در l3+ معادل 4.4 کیلوگرم
  • اندازه ارتفاع در l3++برابر با 188 میلی متر و در l3+ برابر با 180 میلی متر

سوالات متداول

نحوه نصب ماینر l3++ چگونه است؟

باید با استفاده از کابل های مخصوص به مودم اینترنت و برق وصل شوند و با دست یافتن به آی پی دستگاه و جست و جو آن در مرورگر، ماینر را راه اندازی کنید.

برای کاهش صدا دستگاه ماینر l3++ از چه وسیله ای استفاده می شود؟

از صداگیر های حلزونی و سایلنت باکس ها می توان استفاده کرد.

دسترسی به آپدیت جدید ماینر l3++ از چه طریقی امکان پذیر است؟

با مراجعه به سایت شرکت بیت مین می توان به جدید ترین آپدیت ها دسترسی پیدا کرده و آن ها را بر روی دستگاه نصب نمود.

معایب ماینر l3++ چیست؟

عدم استخراج ارز دیجیتال بیت کوین و عملکرد نامطلوب سنسور های حرارتی، از معایب بزرگ این دستگاه ماینر می باشند.

برای کاهش دادن دما دستگاه های ماینر چه باید کرد؟

از فن های خنک کننده با جنس pvc به جای فن های فلزی استفاده نمود.

امتیاز دهید
zeinab

zeinab

زینب احمدنژاد نویسنده تولید محتوا بیستکس هستم. به بررسی و ارائه دانستنی های روز ارزهای دیجیتال در بیستکس می پردازم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها