تبلیغات
سلر نتورک آموزش ارزهای دیجیتال

بررسی آینده ارز سلر نتورک (CELER) با راهنمای کیف پول و خرید آن

  • توسط farhad
  • 13 دقیقه

یکی از بخش های جذاب بازار کریپتوکارنسی بخش ارز دیجیتال سلر نتورک است که خود به تنهایی تغییرات زیادی در این زمینه ایجاد کرده است. ارز دیجیتال سلر یک بستر اندازه پذیره لایه ۲ می باشد که باعث انجام ایمن و سریع تمام معاملات، پرداخت و قرارداد های هوشمند در خارج از زنجیره بلاک چین می باشد.

ارائه پذیرش گسترده برای بلاکچین با ارائه یک تجربه عالی و سریع است که از فناوری مقیاس پذیری لایه 2 از ماموریت های این بخش می باشد. حال به مطالب گسترده تری از این بخش می پردازیم. بخشی که بایننس لانچ پد به معنای “سلر (CELER)” یک برنامه هیجان انگیز و جذاب است که در صدد کمک بخشی به بلاکچین بوده تا به مقیاس پذیری در سطوح مختلف اینترنت با استفاده از روش های برون زنجیره ای دست یابد و چندین میلیارد تراکنش در ثانیه را در فضای ایمن و مورد اعتماد پردازش کند.

از دیگر اهداف این شرکت آمریکایی جذب کردن سرمایه ۳۴ میلیون دلاری می باشد که ۳۰ میلیون دلار آن از طریق جذب سرمایه اولیه و فروش شخصی به دست آمده است. فروش توکن این برنامه برای تاریخ ۱۹ مارس و توسط پلتفرم بایننس لانچ‌ پد کنترل و برنامه ریزی شده است. در ادامه با صرافی ارز دیجیتال بیستکس همراه باشید تا به صورت کامل با این مورد آشنا شوید.

ارز سلر نتورک چیست؟

ارائه پذیرش گسترده برای بلاک چین با ارائه یک تجربه عالی و سریع است که از فناوری مقیاس پذیری لایه 2 از ماموریت های این بخش می باشد. یکی از بخش های جذاب بازار کریپتوکارنسی بخش ارز دیجیتال سلر است که خود به تنهایی تغییرات زیادی در این زمینه ایجاد کرده است. ارز دیجیتال سلر یک بستر اندازه پذیره لایه ۲ می باشد که باعث انجام ایمن و سریع تمام معاملات، پرداخت و قرارداد های هوشمند درخارج از زنجیره بلاک چین می باشد.

بهترین کیف پول برای هولد کردن و نگهداری CELER چیست؟

بهترین کیف پول برای هولد کردن و نگهداری CELER چیست؟

ذخیره و نگهداری سرمایه دیجیتال دغدغه اکثر افرادی می باشد که برای رفع این مشکل تنها یک راه وجود دارد و آن استفاده از کیف پول آنلاین و آفلاین است. که مهم ترین و معتبرترین آن ها شامل موارد زیر می باشند:

تراست ولت

trust wallet یکی از بهترین نرم‌ افزار های موبایلی می باشد که از نظر ایمنی یکی از معتبر ترین و مطمئن ترین Wallet های بازار کریپتو است. این کیف پول را می‌ توان بر روی تلفن‌ های همراه با سیستم‌ عامل‌ های iOS و Android نصب و استفاده کرد. این کیف پول در سال 2018 توسط صرافی بایننس ساخته شد.

کیف پول مای اتر ولت

یک کیف پول کاملا رایگان Ethereum و ERC20 است که مدیریت، حفظ، دریافت و انتقال توکن های Ether و ERC20 را برای شما ساده می کند. این کیف پول با ایجاد کردن حساب کاربری در سایت مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

لومی والت

یک کیف پول رایگان و ایمن و ناشناس از کریپتوکارنسی می باشد که اجازه ی خرید و فروش و معامله بیش از 1200 کوین و توکن را به شما می دهد. امینت در سطح بالا و آسان بود استفاده از آن از ویژگی های این کیف پول می باشد. این کیف پول از بیش از 1200 ارز پشتیبانی می کند.

در خصوص کیف پول های ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم تا مقالات زیر را حتما مطالعه کنید:

سلر نتورک پروتکل را از کجا بخریم؟

خرید از فرد حقیقی یا مجازی که روش سنتی اما پر درد سر است. خرید از صرافی ارز دیجیتال آنلاین که شیوه ای اصولی و مطمئن می باشد. صرافی اکسکوینو با دارا بودن بیشترین والت پول از نظر تنوع شبکه بلاک چین، بستری ایمن و مطمئن را برای انجام ترید رمزارزها برای همه تریدرها و فعالان این بخش فراهم کرده است.

وجود امتیازهایی از جمله حفظ امنیت سرمایه کاربران، امکان خرید و فروش برجسته ترین رمز ارزهای جهان، دسترسی سریع به سرمایه از طریق وب سایت و یا اپ موبایل، اجازه تبدیل سرمایه ها به یکدیگر در بستری یکنواخت، محافظت از سرمایه افراد ایرانی حاضر در بازار در برابر تحریم‌ های بین‌ المللی.

قیمت سلر نتورک چقدر است؟

قیمت سلر نتورک چقدر است؟

قیمت سلر نتورک در 7روز آتی (2022/01/01)، % 3.65 و در ۲۴ ساعت اخیر % -2.26 و حتی در 1 ساعت اخیر % -0.81 متغیر بوده است. تعداد واحدهای وجود داشته سلر 6,087,711,958 و تعداد کل واحد آن 10,000,000,000 می باشد.

هزینه سلر نتورک و هزینه خرید یک واحد سلر در بازار اکنون برابر 30,490.00000000 تومان که مبلغ ریالی آن معادل 2,164 تومان برای هر یک ریز واحد آن می باشد. خرید و فروش توکن سلر نتورک درست همانند سایر رمز ارزها، شما باید از پلتفرم صرافی‌ ها استفاده کنید.

در بین این صرافی‌ ها بسیاری از نمونه‌ های خارجی آن برای افراد کشور ما تحریم هستند که خدمات کاملی به کاربران ایرانی به هیچ عنوان ارائه نمی دهند. از این رو انتخاب گزینه درستی برای دریافت خدمات، صرافی‌ های معتبر خود ایران است.

علاقه‌مندان به ترید رمز ارز سلر می‌ توانند این ارز را در کنار لیستی با تنوع کامل از رمز ارزهای مشهور دنیا از این صرافی خریداری کنند. به این منظور تنها لازم است وارد وب رسمی اکسکوینو شوند و بعد از ثبت‌ نام و انجام احراز هویت به‌ سادگی و با خیال آسوده به ترید و خرید و فروش این رمز ارز پرطرفدار بپردازید.

بررسی وایت پیپر ارز دیجیتال CELER Network

وایت پیپر در زمینه ارزهای دیجیتال، نوعی سند (بیشتر مواقع یک فایل PDF) می باشد که تشریحی جامع از یک پروژه غیرمتمرکز (شبکه مبتنی بر بلاک چین) در آن گویا شده است. به زبان ساده وایت پیپر یک نوشته کوتاه از یک پروژه است که نشان میدهد آن توانایی حل کردن چه مشکلی را دارد.

موسس CELER Network

سلر نتورک فعالیت خود را از ماه ژوئن ۲۰۱۸ آغاز کرد و موسسان آن گروهی از دانشمندان حوزه کامپیوتر که در جایگاه خود در تراز اول رشته کامپیوتر می باشند. از جمله آن ها می توان اسامی زیر را نام برد:

  • مو دونگ (بنیانگذار)
  • چینگ کای لیانگ
  • جوندا لیو
  • شیائوژو لی
تحلیل فاندامنتال CELER Network به چه صورت است ؟

تحلیل فاندامنتال CELER Network به چه صورت است ؟

FCAS همان امتیاز بنیادین دارایی است. این تراز از بررسی اصول نخستین چرخه فعالیت یک پروژه حاصل می‌شود و وضع یک ارز دیجیتال را از نظر به اصطلاح فاندامنتال نشان می‌دهد. جوانبی که برای امتیاز دهی در این پروژه گرفته می‌شوند عبارتند از: اکتیو بودن کاربر (User Activity) – افکار ورفتار توسعه‌دهنده (Developer Behavior) و بلوغ بازار (Market Maturity).

تحلیل تکنیکال سلر نتورک

در تایم‌ فریم‌ های مختلف شاخص‌ های تکنیکال می‌توانند وضع خرید و فروش را به صورتی متفاوت به نمایش آورند. در تایم فریم‌ های ساعتی، روزانه و هفتگی، درجه‌ های تحلیل تکنیکال وضعیت اندیکاتورهای متفاوتی مانند میانگین تحرک را برای جفت ارز کوین و دلار انتخاب شده، نشان می‌دهد.

بالاترین و پایین ترین قیمت این ارز دیجیتال چقدر بوده است؟

بالاترین قیمت سلر در تاریخ (14 December 2021) معادل ۸۶۱,۱۱۵.۱۳ دلار بوده که همینک %۹۹.۹۹ پایین‌ تر از زمان ظهور این ارز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به منابع خارجی نیز سری بزنید.

پیش بینی آینده ارز سلر نتورک

این شبکه سعی دارد که مشکلات موجود در حوزه اختلالات واریز وجه ماینری را به صورت بیرون از زنجیره و مقیاس‌ پذیر در بستر اینترنت حل کند. با پشتیبانی از سمت بایننس که جدیدا صورت گرفته است، این پروژه بسیار با شور تر از گذشته به کار خود ادامه خواهد داد.

ماین کردن این ارز ممکن است؟

ماینرها مسائل رمزنگاری شده را حل می کنند تا بتوانند یک بلاک استخراج کنند و آن را به بلاک چین اضافه کنند. این فرآیند به محاسبات پیچیده و صرف انرژی زیادی نیاز دارد. مسائل طوری طراحی شده اند که سخت بوده و وقتی یک ماینر مسئله را حل می کند، آن ها بلاک ارائه شده را برای مرحله تایید به شبکه ارائه می کنند. پس برای استخراج سلر کمی سختی وجود دارد ولی ناممکن نیست.

  • ماینر چیست؟ همه چیز در مورد ماینر ها در این لینک پس کلیک کنید.

سوالات متداول

خرید سلر نتورک از یک فرد حقیقی کار درستی به حساب می آید؟

این شیوه های سنتی و عمومی همیشه امکان خطا در معاملات را به شما خواهند داد. پس بهتر است از صرافی ها خرید کنید.

توضیح کوتاهی درباره کاربرد وایت پیپر؟

تشریحی جامع از یک پروژه غیرمتمرکز (شبکه مبتنی بر بلاک چین) در آن گویا شده است

کار مای اتر والت چیست؟

دریافت و انتقال توکن های Ether و ERC20

ماین کردن سلر نتورک چگونه است و چگونه درآمدزایی می کند؟

این فرآیند به محاسبات پیچیده و صرف انرژی زیادی نیاز دارد. مسائل طوری طراحی شده اند که سخت هستند اما با حل این مسائل می توانید استخراج کنید.

کاربرد لایه دوم هوشمند؟

مقیاس پذیری رمز ارزها بدون کم کردن امنیت.

مکانیسم امنیت سلر بر چه مبنایی می باشد؟

به طور مختصر تا کنون خیر، شبکه سلر برای حفظ بقای شبکه خود به مکانیسم اجماع PoS پایبند است. بر خلاف اجماع (PoW) که به واسطه بلاک چین بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد

دلیل اصلی رشد ارز دیجیتال سلر نسبت به دیگر ارزها چیست؟

گسترش مقیاس‌ پذیری بلاک چین برای وسیع تر کردن دامنه ارز.

cRoute چیست؟

منظور از cRoute مسیریابی استیت می باشد. این دستور به مقیاس‎ پذیری شبکه استیت کمک بسیاری می‌ کند.

cOS را در این ارز دیجیتال توضیح دهید؟

امکان ساخت برنامه های نامتمرکز خارج از بلاک چین را مهیا می کند.

صرافی های مطمئن برای خرید ارز سلر نتورک چیست؟

هات بیت، بایننس، اوکیکس

امتیاز دهید
farhad

farhad

محقق حوزه ارزهای دیجیتال و از تولید کنندگان محتوا وب سایت بیستکس هستم. مطالب من را از صفحه من در بیستکس می توانید بخوانید.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها