تبلیغات
دان تاپسکات معرفی افراد تاثیرگذار

دان تاپسکات کیست؟ تحصیلان و درآمد خالص او

  • توسط mozhde
  • 8 دقیقه

در حوزه رمز ارز افرادی فعالیت دارند که علاوه بر این موضوع در زمینه های دیگر نیز بسیار موفق بوده اند و در واقع موفقیت آن ها در زمینه های دیگر باعث شده است که این افراد در ارزهای دیجیتال هم معروف شوند و بتوانند سوابق بسیار درخشانی را از خود به جای بگذارند. یکی از این افراد دان تاپسکات Don Tapscott است که در این متن می خواهیم بیشتر به او بپردازیم و خلاصه ای از زندگی نامه کاری و شخصی او را بررسی کنیم. پس با صرافی ارز دیجیتال بیستکس همراه باشید.

دان تاپسکات کیست؟

در این قسمت می خواهیم به بیوگرافی دان تاپسکات بپردازیم. دان تاپسکات متولد 1 ژوئن 1947 یک مدیر اجرایی، نویسنده، مشاور و سخنران تجاری کانادایی است که در استراتژی کسب و کار، تحول سازمانی و نقش فناوری در تجارت و جامعه تخصص و نقش اساسی دارد. او مدیر عامل گروه تاپسکات و یکی از بنیانگذاران و رئیس اجرایی موسسه تحقیقات بلاک چین است. وی رئیس سابق دانشگاه آلماتر ترنت است و در حال حاضر استادیار مدیریت فناوری و عملیات در مدرسه بازرگانی INSEAD است. تاپسکات در تورنتو متولد شد و در نوجوانی در اوریلیا، انتاریو زندگی کرد. او شانزده کتاب در مورد کاربرد فناوری در تجارت و جامعه تالیف کرده یا در تالیف بعضی کتاب های دیگر مشارکت داشته است.

کتاب او در سال 2006 ویکینومیکس: چگونه همکاری انبوه همه چیز را تغییر می دهد، با نویسنده مشترک آنتونی دی ویلیامز یکی از پرفروش ترین کتاب های بین المللی بود و در جدول کتاب های مدیریتی در سال 2007 شماره یک را یه خود اختصاص داده است و به 20 زبان مختلف ترجمه شده است. در سال 2016 به همراه پسرش الکس، کتاب پرفروش جهانی انقلاب بلاک چین: چگونه فناوری پشت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال جهان را تغییر می دهد را نوشت که اکنون به 20 زبان ترجمه شده است.

به گفته کلی کریستنسن دانشمند بزرگ فقید از دانشکده بازرگانی هاروارد این کتاب به معنای واقعی کلمه کتابی در مورد چگونگی بقا و شکوفایی در موج بعدی اطلاعات مبتنی بر فناوری است. در سال 2017 دان و الکس مؤسسه تحقیقاتی بلاکچین را تأسیس کردند که بیش از 100 پروژه آن تحقیقات قطعی در مورد استراتژی بلاک چین، موارد استفاده، چالش های پیاده سازی و تحولات سازمانی است.

دارایی خالص این فرد چقدر است؟

از میزان دقیق دارایی این فرد اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. تعدادی از سایت ها دارایی او را بیش از 18 میلیون دلار اعلام کرده اند اما بعضی از سایت ها دارایی او را نزدیک به 8 میلیون دلار عنوان کرده اند. با این حال این موضوع مسجل است که او فردی ثروتمند در این حوزه است. زیرا تا به حال شغل ها و فعالیت های زیادی را داشته است و کتاب های زیادی نیز نوشته است که در همه جای دنیا به چاپ رسیده است. بنابراین این شخص یکی از اشخاص ثروتمند در این حوزه است. اما چون خودش درباره میزان دقیق دارایی خود اطلاعاتی را ارائه نداده است. بنابراین از میزان دقیق آن اطللاعاتی موجود نیست.

دان تاپسکات روی کدام رمز ارزها فعالیت دارد؟

Don Tapscott روی رمز ارز خاصی فعالیت ندارد. در واقع او یک دانشمند در زمینه تجارت است و فناوری و کاربرد بلاک چین که عامل اصلی به وجود آمدن رمز ارزها است را توضیح می دهد. پس او فعالیتی به صورت مخصوص بر روی یک رمرز ارز به طور مثال بیت کوین یکی از 10 ارز دیجیتال برتر ندارد.

دان تاپسکات از چه زمانی وارد حوزه رمز ارزها شد؟

دان تاپسکات از چه زمانی وارد حوزه رمز ارزها شد؟

این فرد سال ها در زمینه تجارت فعالیت داشت. از زمانی که ارزهای دیجیتال به خصوص پر سود ترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین معروف شدند تاپسکات شروع به جمع آوری اطلاعات در این زمینه کرد. سپس بعد از گذشت چند سال تصمیم گرفت اطلاعاتی که به دست آورده است را در اختیار مردم بگذارد. او با دانشی که در زمینه تجارت داشت کتاب هایی را در این زمینه نوشت و در سال 2016 نیز یکی از بهترین کتاب ها را همان طور که گفتیم به همراه پسر خود چاپ کرد.

عکس های این فرد را در کجا مشاهده کنیم؟

این فرد یکی از دانشمندان معروف است و تا به حال افتخارات بسیاری را به دست آورده است و به همین خاطر تا به حال درباره او در اینترنت بسیار صحبت شده است. عکس هایی نیز از او ارائه شده است. شما می توانید به موتور جستجوی گوگل مراجعه کنید و نام دان تاپسکات را جستجو کنید. می توانید تمامی عکس های او را در صفحه نتایج مشاهده کنید و اگر خواستید نیز آن ها را سیو کرده و بعدا تماشا کنید.

آیا Don Tapscott در اینستاگرام فعالیت دارد؟

این فرد جز افرادی است که در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و صفحه ای را به نام خود به وجود آورده است. آدرس این صفحه dontapscott است که بیشتر از 7 هزار نفر دنبال کننده دارد. این شخص از اینستاگرام تیک آبی نیز گرفته است که به معنای اعتبار این صفحه است و معلوم می شود که این سایت از آن خود این فرد است. تاپسکات در این صفحه اخبار مربوط به خود را به اشتراک می گذارد و عکس هایی نیز از خود پست می کند. پس اگر علاقه دارید عکس های جدیدتر و به روز از او ببینید، می توانید به این صفحه مراجعه کرده و او را فالو کنید. هم چنین می توانید نظرات بقیه را درباره او در این صفحه ببینید.

تحصیلات این فرد چقدر است؟

تحصیلات این فرد چقدر است؟

تاپسکات دارای مدرک لیسانس روانشناسی و آمار و فوق لیسانس در روش شناسی تحقیق است. او در حالی که این مدرک را در دانشگاه آلبرتا کسب می کرد که در انتخابات شهرداری 1977 به نمایندگی از اتحادیه کارگران انقلابی نامزد شهرداری ادمونتون شد.

اخبار مربوط به دان تاپسکات را در کجا مشاهده کنیم؟

برای اینکه اخبار مربوط به این فرد را مشاهده کنیم باید به اینترنت مراجعه کنیم. تعداد زیادی سایت در اینترنت وجود دارد که اخبار مربوط به این فرد را انتشار می دهد. او بسیار معروف است و اگر اخبار جدیدی از او منتشر شود حتما در سایت ها قرار می گیرد. به همین دلیل می توان به خبر ها دسترسی داشت و آن ها را خواند.

تا کنون چه مصاحبه هایی با این فرد صورت گرفته است؟

تا به حال با تاپسکات مصاحبه های زیادی انجام شده است. هم چنین او مصاحبه های زیادی را در تد دارد که همه آن ها در اینترنت موجود است. می توانید این مصاحبه ها را از طریق یوتیوب تماشا کنید. سایت های دیگری نیز وجود دارند که متن مصاحبه ها و سخنرانی های او را جمع آوری کرده اند و افرادی که علاقه دارند تا اطلاعات خود را در زمینه ارز دیجیتال بالا ببرند می توانند این مصاحبه ها را بخوانند و از آن ها استفاده کنند.

آیا Don Tapscott به عنوان تحلیلگر هم فعالیت دارد؟

آیا Don Tapscott به عنوان تحلیلگر هم فعالیت دارد؟

این فرد همان طور که گفتیم کتاب های ارزشمندی را در زمینه بلاکچین و رمز ارز نوشته است. این کتاب ها در واقع آموزش و تحلیل این بازار است و به خواننده کمک می کند تا اطلاعات بسیار عالی در این زمینه به دست آورد. این اطلاعات به افراد کمک می کند تا پیشرفت خوبی را در این زمینه داشته باشند. در این کتاب ها گاهی تحلیل ها و آموزش هایی در زمینه ارز دیجیتال نیز ارائه می شود که می توانید آن ها را بخوانید.

آیا این فرد تاثیری هم بر روی نوسانات رمز ارزها دارد؟

این فرد جز کسانی نیست که بخواهد در زمینه رمز ارز تاثیر گذار باشد اما باز هم علمی که بقیه یاد می دهد و آن را ارائه می دهد، می تواند جز تاثیر او در این بازار باشد. اما او روی رمز ارز خاصی تاثیری ندارد و صحبت هایی که در این زمینه دارد نمی تواند قیمت یک ارز را بالا یا پایین ببرد.

دان تاپسکات کجا زندگی می کند؟

این فرد همان طور که در قسمت بیوگرافی گفتیم در کانادا زندگی می کند. درواقع او در آن جا به دنیا آمده و بزرگ شده است. البته از محل دقیق زندگی او اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. اما مشخص شده است که انتاریو کانادا محل اقامت این شخص است.

سوالات متداول

ایمیل دان تاپسکات را چگونه به دست آوریم؟

برای دست یابی به ایمیل این فرد می توانیم به حساب لینکدین و یا توییتر او مراجعه کنیم. معمولا این افراد ایمیل خود را در بیوی این حساب ها وارد می کنند. می توانیم به صفحه اینستاگرام او نیز مراجعه کرده و ایمیل او را درخواست کنیم.

آیا کتاب بلاک چین دان تاپسکات به زبان فارسی ترجمه شده است؟

برای اطلاع از وضعیت ترجمه های کتاب دان تاپسکات باید به اینترنت مراجعه کنید. نام کتاب او را به زبان انگلیسی وارد کنید و نگاه کنید که آیا کتاب او به زبان فارسی وجود دارد یا خیر. می توانید به زبان فارسی نیز جستجو کرده و از وضعیت نسخه فارسی کتاب با خبر شوید.

پادکست دان تاپسکات را چگونه دانلود کنیم؟

پادکست های Don Tapscott در سایت های معتبر در این زمینه موجود است. می توانید با جستجوی نام او در اینترنت به این پادکست ها دسترسی داشته باشید و آن ها را دانلود کرده و گوش دهید. این پادکست ها اطلاعات بالایی را در زمینه بلاکچین و رمز ارز ارائه می دهد و می تواند مانند یک کلاس درس به افراد مبتدی کمک کند.

امتیاز دهید
mozhde

mozhde

۵ سال است که به صورت تخصصی به نویسندگی محتوا در وب فارسی می پردازم و تا کنون بیش از ۵ هزار مقاله به انتشار رسانده ام. از سال ۱۴۰۱ به عضویت گروه بیستکس درآمدم.

1 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها