تبلیغات
ویژگی بدترین ارز های دیجیتال چیست؟ اخبار ارزهای دیجیتال

بدترین ارزهای دیجیتال تا سال 2023 که نباید آن ها را بخرید

  • توسط zahra
  • 23 دقیقه

حتما در بازار کسب و کار ارزهای دیجیتالی متوجه کاهش شدید ارزش و بهای برخی از رمز ارزهای دیجیتالی شده اید. در فضای ارزهای دیجیتالی از رمز ارزهایی که با کاهش قیمت و درصد رشد منفی دو رقمی روبرو بوده اند با عنوان بدترین ارزهای دیجیتالی یاد می شود.

در صرافی ارز دیجیتال بیستکس می خواهیم به صورت دقیق بدترین ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کرده و همچنین در رابطه با آن ها توضیحات و اطلاعات جالبی را به شما ارائه دهیم. در ادامه می توانید با مطالعه این پست از اطلاعات دقیقی پیرو این موضوع بهره مند شوید.

بدترین ارز های دیجیتال کدامند؟

بدترین ارزهای دیجیتال کدامند؟

افرادی که می خواهند به تازگی وارد عرصه ارزهای دیجیتالی شوند، می خواهند برای جلوگیری از ضرر و یا نفع بیشترشان در این زمینه بهترین و بدترین ارزهای دیجیتالی را بشناسند و در رابطه با آن اطلاعاتی داشته باشند. در این قسمت می خواهیم برخی از این ارزهای دیجیتالی را که باعث ضرر و زیان سرمایه گذاران ارزهای دیجیتالی شده است به شما معرفی کرده و درباره هر یک به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم.

الگورند (algorand)

الگورند یکی از انواع ارزهای دیجیتالی می باشد که در ماه های اخیر به علت کاهش شدید قیمتی که داشته، جزء بدترین ارزهای دیجیتالی معرفی شده است. این ارز با ارزش و بهای یازده و نیم میلیون دلاری در رتبه 19 بازار رمز ارزهای جهانی قرار گرفته است. الگورند در طی یک ماه اخیر با کاهش 55 درصدی قیمت مواجه بوده و به رده های بسیار پایین تری سقوط کرده است.

آنتولوژی (ontology)

آنتولوژی یکی از انواع رمز ارزهای دیجیتالی می باشد که در رتبه 108 جدول کوین مارکت قرار گرفته است. این ارز در تاریخ 13 اردیبهشت ماه سال 1397 بالاترین قیمت خود را که برابر با 10.07 دلار بوده را تجربه کرده است. با توجه به تحلیل هایی که از نمودار فاندامنتال این ارز دیجیتالی وجود دارد متوجه می شویم که آنتولوژی در طی 6 ماه اخیر با کاهش قیمت 52 درصدی روبرو بوده است. به همین علت نیز این رمز ارز به عنوان یکی از بدترین ارزهای دیجیتالی معرفی می شود.

چین لینک (chain link)

یکی از ارزهای دیجیتالی که اخیرا با ریزش قیمت زیادی مواجه بوده است، چین لینک می باشد. این ارز در حال حاضر ارزش 12.44 دلاری داشته و توانسته است در رتبه 17 بازار رمز ارزهای جهانی قرار بگیرد. جالب است بدانید که چین لینک در طی 6 ماه اخیر نزدیک به 30 درصد کاهش قیمت داشته است. همین موضوع به تنهایی باعث می شود که چین لینک یکی از بدترین رمز ارزهای دیجیتالی که باعث ضرر و زیان سرمایه گذاران زیادی شده است معرفی گردد.

نئو (neo)

یکی از انواع رمز ارزهای دیجیتالی که تا به حال با کاهش قیمت بسیار زیادی مواجه بوده است، نئو می باشد. این رمز ارز با ارزش 3.12 میلیارد دلاری در حال حاضر در جایگاه 51 بازار رمز ارزها قرار گرفته است. نئو در طی 6 ماه اخیر با کاهش قیمتی نزدیک به 60 درصد توانست عنوان بدترین ارز دیجیتالی سال 2021 را از آن خود کند. البته امکان این که در آینده نئو افزایش قیمت زیادی داشته باشد بسیار وجود دارد.

دکرد (Decred)

دکرد نام یکی از رمز ارزهای دیجیتالی می باشد که ارزش 1.71 میلیارد دلاری داشته و در رتبه 71 بازار رمز ارزهای دیجیتالی جهان قرار گرفته است. اگر چه این ارز در طی 1 سال اخیر توانست بیش از هشتصد درصد سود آوری برای سرمایه گذاران خود داشته باشد اما در 6 ماه گذشته نزدیک به 50 درصد کاهش قیمت را نیز شاهد بوده است. همین عامل باعث شد که دکرد نیز در میان بدترین ارزهای دیجیتالی قرار بگیرد.

ریون کوین (ravencoin)

ریون کوین که با عنوان راون کوین نیز شناخته می شود یکی از ارزهای دیجیتالی می باشد که با ارزش و بهای 1.08 میلیارد دلاری در رتبه 94 بازار رمز ارزهای دیجیتال جهانی قرار گرفته است. جالب است بدانید که همین رمز ارز دیجیتالی در طی 1 سال گذشته نزدیک به 700 درصد سود آوری به همراه داشته است اما به علت کاهش قیمت 40 درصدی در 6 ماه اخیر عنوان یکی از بدترین ارزهای دیجیتالی در سال 2021 را به نام خود ثبت کرده است.

وی چین (vechain)

وی چین یکی از انواع ارزهای دیجیتالی است که معروفیت چندانی ندارد اما توانسته است در طی 1 سال اخیر عنوان های بهترین و بدترین ارز دیجیتالی را از آن خود نماید. این رمز ارز در طی سال گذشته نزدیک به 1000 درصد افزایش قیمت داشته که این میزان در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتالی یک مقدار بسیار زیاد محسوب می شود. تنها نکته بد ماجرا این است که این ارز در طی 6 ماه گذشته با کاهش قیمت ناگهانی مواجه شد و 50 درصد قیمت آن کاهش پیدا کرد.

تزوس (tezos)

رمز ارز دیجیتالی تزوس یکی از انواع ارزهای جهانی می باشد که با ارزش و بهای 5.93 میلیارد دلاری توانسته است در رتبه 34 جدول کوین مارکت قرار بگیرد. این ارز به علت کاهش قیمت 25 درصدی در طی 1 ماه اخیر به عنوان یکی از بدترین و پر ضرر ترین ارزهای دیجیتالی در سال 2021 معرفی شد. بسیاری از افراد به این علت از خرید تزوس امتناع کردند و قیمت آن از همان مقدار نیز کم تر شد و امکان این که در آینده این مبلغ پایین تر بیاید نیز وجود دارد.

اتریوم (etheriom)

در سال 2019 یکی از بدترین ارزهای دیجیتالی اتریوم بود که با کاهش قیمتی نزدیک به 20 درصد مواجه شده بود. البته جالب است بدانید که این ارز اکنون یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین ارزهای دیجیتالی می باشد که افزایش قیمت 800 درصدی را در طی 1 سال گذشته داشته است. این طور که از تحلیل نمودار تکنیکال و فاندامنتال این ارز دیجیتالی مشخص می باشد، اتریوم ممکن است جهش قیمت زیادی را داشته باشد و حتی جایگاه بیت کوین را نیز تصرف نماید.

توکن ریپل

از دیگر رمز ارزهایی که اخیرا افت قیمت زیادی را داشته است توکن ریپل می باشد. این ارز در طی 1 سال گذشته کاهش قابل توجهی را شاهد بوده و در سال 2019 نزدیک به 41 درصد ارزش آن کاهش پیدا کرد. البته در حال حاضر قیمت ریپل در مقایسه با سال 2019 افزایش زیادی داشته اما نتوانسته است که افت قیمت سابق خود را جبران نماید.

ویژگی بدترین ارز های دیجیتال چیست؟

ویژگی بدترین ارزهای دیجیتال چیست؟

بسیاری از افراد می خواهند بدانند که ویژگی ارزهای با رشد منفی چه می باشد و آن ها چه خصوصیاتی را دارا می باشند. یکی از بارز ترین ویژگی هایی که بدترین ارزهای دیجیتالی دارند این است که در طی مدتی پیش با کاهش قیمت دو رقمی مواجه شده باشند و ضرر و زیان زیادی را به سرمایه گذاران خود وارد کرده باشند. البته برخی از افراد بدترین ارزهای دیجیتالی را ارزهایی می دانند که عملکرد ضعیف تری را در مقایسه با پر سود ترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین داشته باشد که این تصور کاملا اشتباه می باشد.

بدترین ارزهای دیجیتال چگونه به وجود آمدند؟

حالا که با خصوصیات و ویژگی بدترین ارزهای دیجیتالی آشنا شدید می توانیم بگوییم که چه عواملی باعث به وجود آمدن این رمز ارزهای دیجیتالی شده است. یکی از عواملی که سبب پدید آمدن بدترین ارزهای دیجیتالی شده است عرضه و تقاضا می باشد.

در زمانی که عرضه و تقاضا توسط سرمایه گذاران از یک ارز دیجیتالی کاهش پیدا کند، آن ارز دیجیتالی نیز با افت شدید قیمت مواجه خواهد شد. از دیگر عوامل تاثیر گذار در به وجود آمدن بدترین ارزهای دیجیتالی قیمت بیت کوین و استخراج آن ها می باشد. اگر ارزش و بهای رمز ارز دیجیتالی بیت کوین کاهش پیدا کند به دنبال آن برخی از ارزهای دیجیتالی نیز با افت شدید قیمت مواجه می شوند.

بدترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری

بدترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

همان طور که در قسمت بالاتر همین پست نیز عنوان کردیم می خواهیم بدانیم که کدام یک از ارزهای دیجیتالی در طی 6 ماه اخیر با کاهش قیمت دو رقمی روبرو بوده است. یکی از بدترین ارزهای دیجیتالی برای سرمایه گذاری نئو می باشد که در طی شش ماه اخیر نزدیک به 60 درصد افت قیمت داشته است.

از دیگر ارزهای دیجیتالی که در سال 2021 کاهش قیمت داشته اند چین لینک، وی چین و تزوس می باشد که نزدیک به 50 درصد افت شدید قیمت را داشته اند. البته ارزهایی مانند آنتولوژی و الگورند نیز از دیگر ارزهایی هستند که به عنوان بدترین ارزهای دیجیتالی در سال 2021 معرفی شده است.

بدترین ارزهای دیجیتال برای استخراج

در حالت کلی ارزهای دیجیتالی زیادی وجود دارند که برای استخراج مناسب تر می باشند. از ارزهایی که برای ماین کردن مفید هستند می توان به بیت کوین اشاره کرد که قیمت بسیار بالایی را در سطح جهان دارا می باشد و از 10 ارز دیجیتال برتر جهان نیز به شمار می آید. در این میان برخی از ارزهای دیجیتالی هستند که برای استخراج مناسب نیستند.

از ارزهایی که برای این کار تناسبی ندارند می توان به چین لینک و وی چین اشاره نمود که کاهش قیمت زیادی را داشته اند. می توانیم به این نتیجه برسیم که رمز ارزهایی که با کاهش زیاد قیمت مواجه بوده اند، بدترین ارزهای دیجیتالی برای استخراج می باشند.

بدترین ارز های دیجیتال برای بلند مدت

بدترین ارزهای دیجیتال برای بلند مدت

حتما می دانید که ارزهایی مانند ترون که از نوسانات قیمت کمی برخوردار می باشند از رمز ارزهایی هستند که برای سرمایه گذاری های بلند مدت بسیار مناسب می باشند. در مقابل ارزهایی که نوسانات و تغییرات قیمت بسیار زیادی را دارند از ارزهایی هستند که برای سرمایه گذاری های طولانی مدت به هیچ عنوان مناسب نمی باشند.

یکی از ارزهای دیجیتالی پر نوسان بیت کوین و اتریوم می باشند که برای سود آوری زیاد و سرمایه گذاری های طولانی مدت مفید نیستند. این ارزها را با عنوان بدترین ارزهای دیجیتالی برای سرمایه گذاری بلند مدت شناسایی می کنند.

بدترین ارزهای دیجیتال برای کوتاه مدت

جالب است بدانید که برخی از ارزهای دیجیتالی برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت بهتر و مناسب تر می باشند. در این میان برخی از رمز ارزهای دیجیتالی هستند که تغییرات قیمت زیادی را ندارند و از آن ها با عنوان بدترین ارزهای دیجیتالی برای زمان کوتاه مدت یاد می شود. ارزهایی مانند ترون که از تغییرات و نوسانات قیمت کمی بهره مند می باشند به هیچ عنوان برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت مناسب نمی باشند.

جدول اطلاعات

جدول اطلاعات

در حالت کلی به ارزهایی که در طی سال گذشته کاهش قیمت بسیار زیادی داشته اند، بدترین ارزهای دیجیتالی گفته می شود. در این قسمت می خواهیم در یک جدول اطلاعات مورد نظر را جمع بندی نماییم.

موضوعبدترین ارزهای دیجیتالی
بدترین ارزهای دیجیتالیالگورند، آنتولوژی، چین لینک، نئو
بدترین ارزها برای استخراجدیکرد، ریون کوین
بدترین ارزها برای ذخیره کوتاه مدتتزوس، اتریوم
بدترین ارزها در سال 2022چین لینک، آنتولوژی
بدترین ارز های دیجیتال در سال 2021 چه بود؟

بدترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 چه بود؟

اگر به جدول کوین مارکت مراجعه نمایید می توانید ببینید که کدام یک از ارزهای دیجیتالی در سال 2021 عملکرد ضعیف تری را به نسبت سایر ارزهای دیجیتالی داشته است. ارزهایی مانند نئو، چین لینک و وی چین از ارزهایی می باشند که در سال 2021 عملکرد ضعیفی داشته و با افت قیمت قابل توجهی روبرو بوده اند.

از دیگر ارزهایی که در سال جاری با کاهش قیمت بسیار زیادی مواجه بوده اند می توان به الگورند و آنتولوژی اشاره کرد که ارزش و بهای آن ها نزدیک به 50 درصد کاهش پیدا کرده است. شما می توانید با مراجعه به جدول کوین مارکت ارزهایی که در این سال عملکرد ضعیف و منفی داشته اند را مشاهده کنید.

بدترین ارزهای دیجیتال از نظر مردم

بر اساس نظر سنجی های مختلفی که از مردم سراسر جهان گرفته شده است می توانیم به نتایج جالبی دست پیدا کنیم. برخی از افراد به علت ضرر و زیان مالی و هنگفتی که از ارزهای دیجیتالی به آن ها رسیده است، بعضی از ارزهای دیجیتالی را بدترین رمز ارز می دانند.

بیشتر افراد بر این باور هستند که ارز دیجیتالی چین لینک و وی چین از رمز ارزهایی هستند که در سال 2021 عملکرد بسیار ضعیفی داشته و با افت شدید قیمت مواجه بوده اند. البته برخی دیگر نیز معتقدند که نئو و آنتولوژی از بدترین ارزهای دیجیتالی هستند و به آن ها ضربه های اقتصادی بزرگی را وارد کرده است.

آینده بدترین ارزهای دیجیتال چگونه پیش بینی می شود؟

اگر بخواهیم درباره آینده بدترین ارزهای دیجیتالی پیش بینی کنیم یک بحث بسیار پیچیده را پیش رو خواهیم داشت. این طور به نظر می رسد که قیمت ارزهایی مانند آنتولوژی در حال حاضر رو به افزایش می باشد و امکان دارد که در آینده نیز افزایش قیمت بیشتری از آن را شاهد باشیم. البته ارزهایی مانند وی چین نیز به این دلیل که افت قیمت بسیار زیادی را داشته اند ممکن است در آینده نیز نتواند ارزش و بهای آن جبران شود.

کدام ارز رمزنگاری شده بیشترین پتانسیل را در سال 2022 دارد؟

کدام ارز رمزنگاری شده بیشترین پتانسیل را در سال 2022 دارد؟

افرادی که به دنبال یک استراتژی سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی هستند می خواهند بدانند که در آینده یعنی در سال 2022 کدام یک از رمز ارزهای دیجیتالی می تواند بیشترین پتانسیل را داشته باشد. ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم از انواع ارزهای دیجیتالی هستند که با این که در حال حاضر افت قیمت داشته اند اما باز هم در سال آینده می توانند نسبت به سایر ارزها قیمت و پتانسیل بهتری را دارا باشند. البته تتر و دوج کوین نیز از دیگر ارزهایی می باشند که در این سال می توانند جهش بسیار زیادی را دارا باشند.

بدترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل

در حالت کلی همه ارزهای دیجیتالی را می توان به وسیله موبایل استخراج کرد اما نمی توان بهترین آن ها را مشخص کرد. نکته مهم این است که هیچ کدام از ارزهای دیجیتالی نمی تواند صرفه اقتصادی زیادی را به خود به همراه داشته باشد. به عبارت دیگر استخراج ارزهای دیجیتالی به وسیله تلفن همراه هیچ صرفه اقتصادی ندارد. به همین علت نیز نمی توان بدترین ارز استخراجی به وسیله موبایل را مشخص کرد.

بدترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۰

همان طور که در قسمت های بالا تر نیز عنوان کردیم می توانیم به این نتیجه برسیم که برخی از ارزها در سال 1400 با توجه به عملکرد ضعیفی که داشته و کاهش قیمت دو رقمی را داشته اند برای سرمایه گذاری به هیچ عنوان مناسب نمی باشند.

یکی از این ارزها دکرد و تزوس می باشد که به نسبت 6 ماه گذشته کاهش قیمتی برابر با 50 درصد داشته است. از دیگر ارزهایی که برای سرمایه گذاری در سال 1400 مناسب نمی باشند می توان به توکن ریپل و ریون کوین اشاره کرد که ضرر و زیان های هنگفتی را به کاربران و سرمایه گذاران وارد کرده است.

بدترین ارزهای دیجیتال در سال 2022

در حالت کلی پیش بینی درباره قیمت ارزهای دیجیتالی یک بحث بسیار پیچیده و مشکل می باشد. اگر بخواهیم بگوییم که کدام یک از ارزهای دیجیتالی برای سرمایه گذاری در سال 2022 مناسب نیست باید نگاهی به جدول کوین مارکت بیندازیم.

با توجه به این جدول می توانیم متوجه شویم که رمز ارزهایی مانند ریون کوین، چین لینک، وی چین و آنتولوژی برای سرمایه گذاری مناسب نمی باشند. البته این پیش بینی در حد یک احتمال بوده و احتمال دارد که اتفاق نیفتد.

بدترین ارزهای دیجیتال از نگاه بلاگر های اقتصادی

برخی از متخصصان و اقتصاد دان های بزرگ در رابطه با بدترین رمز ارزهای دیجیتالی نظرات متفاوتی را ارائه کرده اند. در این قسمت می خواهیم به نظرات برخی از این کارشناسان اشاره کرده و در رابطه با آن ها توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

دکتر محمد هلاکویی

دکتر محمد هلاکویی یکی از افراد اقتصاد دان و معروفی می باشد که تاکنون سمینار ها و جلسات متفاوتی را در عرصه ارزهای دیجیتالی برگزار کرده است. وی این طور عنوان می کند که ممکن است آن ها در آینده ای نه چندان دور افزایش قیمت زیادی را داشته باشند.

محمد حسینی

محمد حسینی که به حسینی فاینانس معروف می باشد از افراد کارشناسی است که در زمینه بورس و ارزهای دیجیتالی فعالیت می کند. وی در رابطه با بدترین ارزهای دیجیتالی این عقیده را دارد که ارزش و بهای آن ها هیچ تغییری نخواهد کرد.

امیر شاهان فر

امیر شاهان فر از دیگر کارشناسان مسائل اقتصادی است که درباره قیمت آن ها نظر متفاوتی را با سایر کارشناسان ارائه داده است. وی عقیده دارد که قیمت این ارزها در آینده از این هم کاهش بیشتری خواهد داشت.

سوالات متداول

برای آموزش تحلیل های فاندامنتال و تکنیکال بیت کوین باید به کجا مراجعه کنیم؟

برای راهنمایی ها و آموزش های لازم نمودار های فاندامنتال و تکنیکال بهتر است که به سایت های مختلف اینترنتی و کانال های مختلف تلگرامی مراجعه کنید.

از تحلیل نمودار فاندامنتال بیت کوین کش به چه نتیجه ای می رسیم؟

با توجه به نمودار فاندامنتال بیت کوین کش متوجه می شویم که در آینده امکان این که ارزش و بهای این رمز ارز افزایش پیدا کند بسیار زیاد است.

بدترین ارز دیجیتالی برای ترید کردن کدام یک می باشد؟

در حالت کلی نمی توان گفت که بدترین ارز دیجیتالی برای ترید کردن کدام یک از رمز ارزها می باشد اما ارزهایی که نوسان های بیشتری دارند بهتر است که برای ترید کردن مورد استفاده قرار نگیرد.

بدترین ارزهای دیجیتالی در دنیا کدام می باشند؟

یکی از بدترین ارزهای دیجیتالی که در سال 2021 معرفی شده است، وی چین می باشد.

ارزهای آینده دار در سال 2022 کدام یک می باشد؟

از بهترین ارزهای آینده داری که برای سال 2022 مشخص شده اتریوم می باشد که ممکن است جایگاه بیت کوین را نیز تصرف نماید.

جدید ترین ارز دیجیتالی رایگان کدام می باشد؟

یکی از جدید ترین ارزهای دیجیتالی آینده دار و رایگان فاست می باشد که در سال 2021 عرضه شده است.

بهترین ارز دیجیتالی برای سرمایه گذاری در سال 2020 کدام ارز دیجیتالی می باشد؟

یکی از بهترین ارزهای معرفی شده در سال 2020 بیت کوین می باشد که سود آوری بسیار زیادی را داشته است.

بهترین ارز دیجیتالی کدام یک می باشد؟

از بهترین ارزهای دیجیتالی می توان به بیت کوین و اتریوم اشاره کرد.

ارز برتر دیجیتالی کدام ارزها می باشند؟

از برترین ارزهای دیجیتالی می توان به بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین، لایت کوین و کاردانو می باشند.

کدام ارز دیجیتالی برای استخراج با موبایل بد می باشد؟

در حالت کلی هیچ یک از ارزهای دیجیتالی برای استخراج با موبایل مناسب نمی باشد.

اخبار بدترین رمز ارزهای دیجیتالی را از کجا می توان دنبال کرد؟

برای دنبال کردن اخبار بدترین رمز ارزهای دیجیتالی می توان از طریق کانال های تلگرامی و پیج های فعال در زمینه ارزهای دیجیتال اخبار مربوطه را دنبال کرد.

کدام یک از صرافی ها بدترین ارزهای دیجیتالی را معامله می کنند؟

یکی از صرافی هایی که بدترین ارزهای دیجیتالی را معامله می کنند بایننس کوین می باشد.

کدام یک از سایت های ایرانی بدترین رمز ارزها را معامله می کند؟

یکی از بزرگ ترین سایت هایی که بدترین رمز ارزها را نیز معامله می کند سایت اکسیر می باشد.

ویژگی بدترین ارز دیجیتالی چه می باشد؟

از بارز ترین ویژگی های بدترین ارز دیجیتالی کاهش ناگهانی قیمت آن ها و افت دو رقمی ارزش ارزها می باشد.

کدام یک از ارزهای رمز نگاری شده در سال 2021 موفق بوده است؟

بیت کوین موفق ترین ارز رمز نگاری شده می باشد که در سال 2021 توانست بسیار موفق عمل کند.

5/5 - (1 امتیاز)
zahra

zahra

از سال ۱۳۹۶ به بهینه سازی وب سایت مشغول هستم. سال ۱۴۰۰ به تیم ارز دیجیتال بیستکس پیوستم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها