تبلیغات
ارزهای متاورس آموزش متاورس

بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه گذاری در سال 2023

  • توسط behrouz
  • 7 دقیقه

زمان آن رسیده است تا با ارزهای متاورس که بیشترین محبوبیت در متاورس ایران دارند را به صورت کامل آشنایی پیدا کنید و لیست کاملی از ارزهای دیجیتال متاورس را برای شما ارائه دهیم. همان طور که در مقالات دیگر متاورس و سایت حرفه ای ما خوانده اید، متاورس پروژه شگفت آور و عظیم بوده که در آن قادر هستید خرید و فروش انجام داده و سرمایه گذاری های خود را انجام بدهید.

اما خشک و خالی که نمی شود! شما برای این کار به ارز دیجیتال مورد تایید متاورس احتیاج دارید. با صرافی ارز دیجیتال بیستکس همراه باشید تا به صورت کامل با این موضوع آشنا شوید. همچنین اگر هنوز در مورد شرایط ثبت نام در متاورس اطلاعای ندارید حتما از لینکی که در دسترس قرار گرفت کمک بگیرید.

معجزه ای به نام ارزهای متاورس

معجزه ای به نام ارزهای متاورس

دیگر زمان آن رسیده تا با ارزهای دیجیتال متاورس آشنا شوید و بدانید توسط این ارزها چه کارایی می توانید انجام دهید. توسط ارزهای متاورس این قدرت را دارید تا برای سرمایه گذاری اقدام کرده و معاملات خود را انجام دهید و نسبت به خرید زمین در متاورس و حتی مدیریت سرمایه در ارزهای دیجیتال خود اقدام کنید.

همچنین توسط این ارزهای دیجیتال این قدرت را دارید تا آیتم های متاورس را خریده و معاملات اقلام را انجام دهید. اما باید دقت کنید که هر یک از دنیا های متاورس مانند دسنترالند، ارز دیجیتال مخصوص به خود را داشته و شما می توانید فقط توسط آن خرید و فروش اقلام و آیتم ها و حتی زمین های همان پروژه را انجام دهید.

9 ارز برتر این حوزه در سال 2022

9 ارز برتر این حوزه در سال 2022

همان طور که در قسمت بالا اشاره شد پلتفرم های مختلف metaverse دارای ارز مخصوص به خود بوده و شما قادر هستید تا توسط همان توکن و فقط در همان دنیا خرید و فروش و معاملات خود را انجام دهید. در ادامه 9 تا از بهترین ارزهای متاورس را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. پس به موارد زیر توجه نمایید:

  • مانا: از برترین ارزهای دیجیتال متاورس بوده و توکن مخصوص پلتفرم decentraland می باشد. بوسیله این ارز می توانید در این پلتفرم محصولات خود را فروخته و خرید و فروش آیتم ها و زمین های متاورسی را انجام دهید. باید گفت که می توانید فعالیت های اقتصادی را شروع کرده و کسب درآمد کنید.
  • اکسی اینفینیتی: این توکن، ارز دیجیتال بازی ای است که آن حیوانات خانگی را پرورش می دهید. در این بازی توسط جمع آوری حیوانات خانگی می توانید دارایی خود را افزایش داده و به راحتی درآمد کسب کنید. کسب درآمد در این بازی به قدری آسان است که بسیاری بدین سمت کشیده شده اند.
  • تتا: از ارزهای متاورس بوده و یک شبکه مبتنی بر بلاک چین نیز به شمار می آید که نیت از آن پخش ویدئو می باشد. همچنین تحت عنوان یک شبکه غیرمتمرکز نیز عمل می کند.
  • سند: سند ارز دیجیتال پلتفرم سندباکس بوده و همچنین مبتنی بر اتریوم نیز است و توانسته در این حوزه موفقیت های زیادی را کسب کند. در این پلتفرم شما قادر هستید تا کالا های دیجیتالی را ایجاد کنید و سپس برای اشتراک گذاری آنان اقدام کرده و همچنین برای مبادله آنان اقدام کنید. به شیوه های گسترده ای در این بازی قادر هستید تا کسب درآمد کنید.
  • انجین: این ارز هم مبتنی بر اتریوم بوده و قصد از ایجاد آن فراگیر کردن و تجارت nft بود. انجین یک شبکه پشتیبانی آنلاین مبتنی بر بلاک چین بوده و در اصل یک بازی نیست.
  • وکس: نیت از ایجاد و خلق این ارز دیجیتال این بود که معاملات تجاری برای الکترونیک برای هر دو طرف آسان سازد و همچنین امنیت را تضمین کند.
  • استار اطلس: این ارز دیجیتال بر روی بلاک چین متاورس سولانا اجرا شده و در دسته بهترین ارزهای دیجیتال نیز قرار دارد. در خصوص پلتفرم سولانا می توان گفت که دارای امنیت و سرعت خوبی بوده و دارای مقیاس پذیری بیشتر و ارزان تر نیز است.
  • Bloktopia یا block: از بهترین ارزهای دیجیتال می توان به این ارز اشاره کرد که توسط آن می توانید vr و nft را باهم داشته باشید. همچنین از این رمزارز می توانید برای خرید املاک و مستغلات نیز استفاده کنید.
  • Ghst: این ارز دیجیتال نیز در بین این ارزها دارای جایگاه ویژه ای بوده و در صورت تمایل می توانید از آن استفاده کنید.
ارزان ترین ارزهای حوزه متاورس کدامند؟

ارزان ترین ارزهای حوزه متاورس کدامند؟

قیمت یا ارزان و گران بودن دارای اهمیت بسیاری در بین کاربران بوده و ارزهای بسیار زیادی در حوزه متاورس وجود دارد که بدلیل تنوع زیاد نیز دارای تفاوت قیمتی نیز هستند. باید دقت کنید که در پلتفرم های متاورس ارزان ترین و یا گران ترین، زیاد مطرح نبوده و هر دنیا دارای قیمت خاص خود است و تنها در هر پلتفرم می توانید تنها از یک ارز و مورد تایید همان ارز استفاده کنید. در هر حالت و در هر قیمتی مجبور هستید تا از یک ارز در یک دنیای متاورس استفاده کنید.

به دنبال لیست ارزهای متاورس آینده دار هستید؟

ارزهای دیجیتال آینده دار متاورس کدامند؟ در بالا به لیست 9 ارز برتر حوزه متاورس اشاره شد که با جزئیات کامل بدان پرداختیم. قطعا در آینده هم به پلتفرم های متاورس اضافه خواهد شد و هم بر ارزهای دیجیتال آن که می توان این نتیجه را گرفت که مانند حوزه ارزهای دیجیتال، ارزهای حوزه متاورس نیز دارای آینده ای درخشان بوده و می توان به آنان امیدوار بود.

در خصوص شناخت بهترین ارزهای دیجیتال با تحقیقات بسیاری انجام داد ولی صرافی ارز دیجیتال بیستکس کار را برای شما آسان کرده و می توانید مقالات مربوط به بهترین و پر سود ترین ارز دیجیتال را در وب سایت ما مطالعه کنید.

سوالات متداول

بهترین ارزهای متاورس کدامند؟

از بهترین ارزهای متاورس می توان به مانا، اکسی اینفینیتی، تتا، سند، انجین، وکس، استار اطلس، Bloktopia یا block، Ghst.

کاربردهای ارزهای متاورس چیست؟

ارزهای متاورس کابردهای زیادی دارند که از این بین می توان به خرید و فروش اقلام و زمین و حتی سرمایه گذاری اشاره کرد که می توانید فعالیت اقتصادی عظیمی را در این باب شروع کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
behrouz

behrouz

فوق لیسانس کامپیوتر متخصص SEO و بهینه سازی وب سایت هستم. فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده و در سال ۱۴۰۱ به تیم بیستکس پیوستم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها