تبلیغات
ارز رربیل آموزش ارزهای دیجیتال

ارز رربیل (Rarible)؛ قیمت لحظه و با بررسی آینده آن

  • توسط sheida
  • 27 دقیقه

در این مقاله و در صرافی ارز دیجیتال بیستکس می خواهیم شما را با رمز ارز رربیل (Rarible) آشنا کنیم. این رمزارز با نماد اختصاری RARI از اولین توکن های غیرقابل تعویض است. توکن غیر قابل تعویض (Non Fungible Token) که به اختصار به آن (NFT) گفته می شود، مفهومی جدید و جذاب در بازار ارزهای دیجیتال است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که مفهوم توکن غیرقابل تعویض چیست؟ و چگونه یک رمزارز می تواند غیرقابل تعویض باشد؟

در حالت کلی پدیده ها در دو گروه قابل تعویض و غیرقابل تعویض طبقه بندی می شوند. این مفهوم در حوزه ارزهای دیجیتال معنایی جدید به خود می گیرد. در حالت معمول اکثر ارزهای دیجیتال تعویض پذیر هستند. به عنوان مثال بیت کوین بدین دلیل که همه واحدهای آن دارای خصوصیات و ارزشی مشابه هستند و همین طور با توجه به کاربرد آن در پرداخت ها در گروه رمز ارزهای تعویض پذیر است. اما توکن های غیرقابل تعویض دارای مفهوم و ارزشی منحصر به فرد هستند و قابل تعویض با یکدیگر نیستند، مانند ارز رربیل که در زمینه هنر دیجیتال به کار می رود.

ارز دیجیتال رربیل چیست؟

رمز ارز رربیل یا راریبل (Rarible) شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 116.71 میلیون دلار که در مقام 455 بازار قرار گرفته است. بالاترین قیمت ریریبل در تاریخ 10 فروردین 1400(29 March 2021) معادل 45.67 دلار بوده است. ارزش آن در حال حاضر 16.17دلار است. بر روی شبکه بلاک چین این رمزارز کالاهای دیجیتال هنری قرار دارند و کاربران امکان خرید و فروش این آثار هنری را در قالب رمزارز دارند.

شاید این برداشت برای شما بوجود بیاید که در این صورت این آثار هنری در معرض کپی شدن قرار دارند. اما از آنجا که این آثار همچون کتاب الکترونیکی، آلبوم موسیقی و دیگر آثار هنری فقط به شکل توکن خرید و فروش می شوند و محتوی آن ها قابل رویت نیست، در نتیجه قابل کپی کردن نخواهند بود. البته می توان به عنوان مثال قسمتی از فیلم را به منظور تبلیغ پیش نمایش کرد و در صورتی که کاربری توکن مربوط به این فیلم را خریداری کند فیلم را به شکل کامل دریافت می کند.

آیا این ارز ارزش خرید دارد؟

رمزارز رربیل ایده خلاقانه ای جذاب در حوزه ارزهای دیجیتال است که علاقه مندان و سرمایه گذاران بسیاری را به خود جذب کرده است. با این وجود این رمزارز در مسیر توسعه و رسیدن به اهدافی چون تبدیل شدن به یک پلتفرم ایمن برای کالاهای هنری دیجیتال و همینطور یک تشکیلات خودمختار غیرمتمرکز (DAO) قرار دارد. به این معنی که در این تشکیلات، کاربران خود مدیریت این پلتفرم را عهده دار باشند.

بالاترین قیمت ارز رربیل در تاریخ 10 فروردین 1400(29 March 2021) معادل 45.67 دلار بوده است. در حال حاضر ارزش آن 16.17 دلار است. محبوبیت ارز دیجیتال رربیل در ماه های اخیر دلایل زیادی داشت که در اینجا به چند مورد آن می پردازیم:

  • یکی از این دلایل، موفق شدن این ارز دیجیتال به جذب سرمایه از شرکت سرمایه گذار Coinfund بود.
  • دلیل دیگر پشتیبانی شرکت Yearn Finance از این ارز دیجیتال بود.
  • همین طور تیم توسعه دهنده این رمزارز اعلام کرده که در حال معرفی یک توکن با قابلیت سرمایه گذاری کاربران بر روی ارزشمندترین مجموعه های هنری هستند.

همان طور که متوجه شدید این ارز دیجیتال قابلیت های زیادی دارد. همچنین وجود چنین رمزارزهایی برای ادامه رشد بازار توکن های غیرقابل تعویض الزامی است. اما قبل از خرید هر گونه رمزارز بررسی های لازم را انجام دهید.

 آینده ارز رربیل در سال 2022 چگونه پیش بینی می شود؟

آینده ارز رربیل در سال 2022 چگونه پیش بینی می شود؟

ارز دیجیتال رریبل (RARI) از توکن های ERC-20 محسوب می شود و بدین معنی که بر روی شبکه اتریوم فعالیت می کند. یکی از استفاده های شبکه بلاک چین اتریوم برای توسعه دهندگان، ایجاد توکن های غیرقابل تعویض به منظور جایگزینی برای آثارهنری ارزشمند است همانند رمزارز رربیل. با توجه به جدید بودن این مفهوم و اهداف این ارز دیجیتال پیشرفت این رمزارز در بازار غیرمحتمل نیست.

ارز دیجیتال رربیل در سال 2021 چگونه خود را نشان داد؟

ارز دیجیتال رربیل با نماد رربیل RARI در جولای 2020 راه اندازی شد و تا سپتامبر همان سال در محدوده قیمت 0.7 تا 1.3 دلار معامله می شد. در سپتامبر 2020 قیمت این ارز تا 8.3 دلار افزایش پیدا کرد. پس از آن مجدد قیمت آن به حدود 1.9 دلار رسید و تا حدود ژانویه 2021 در همین حدود بالا و پایین می شد.

در فوریه 2021 و با رونق بازار توکن های غیر قابل تعویض قیمت آن رو به افزایش گذاشت و به بالاترین قیمت خود تا کنون یعنی 45.67 در تاریخ 29 مارس 2021 رسید. در حال حاضر این ارز دیجیتال با قیمت 16.17 در حال معامله است. در ماه های اخیر رربیل در ایران نیز به یکی از رمزارزهای محبوب تبدیل شده است.

برای ماینینگ رربیل چه کاری باید انجام داد؟

برای ماینینگ رربیل چه کاری باید انجام داد؟

مفهوم ماینینگ یا استخراج در رمزارز رربیل با استخراج در شبکه بیت کوین متفاوت است. در پلتفرم های فروشگاهی یا بازاری مانند رربیل کاربران به سادگی از طریق خرید و فروش این رمزارز می توانند به نوعی این توکن را استخراج کنند. ارز دیجیتال رربیل هر هفته به توزیع 75000 توکن در بین کاربران خود می پردازد و این توزیع توکن را قرار است تا 4 سال اول به انجام برساند.

نیمی از این تعداد توکن به فروشنده و نیمی به خریدار تعلق می گیرد. در واقع استخراج در این پلتفرم ها، تشویق کاربران به مشارکت بیشتر در معامله این رمزارز است. علاوه بر این مقدار توزیع 10 درصد از کل عرضه توکن رربیل تحت عنوان ایردراپ به کاربران و دارندگان اثر هنری دیجیتال یا همان توکن غیرقابل تعویض NFT تعلق می گیرد.

استخراج رربیل با گوشی امکان پذیر است؟

همان طور که گفتیم مفهوم استخراج در رربیل متفاوت از آن چیزی است که در رمزارزهایی مثل بیت کوین اتفاق می افتد. با این وجود شما می توانید به ساخت یک توکن غیرقابل تعویض یا NFT بپردازید. بدین منظور شما می توانید وارد وبسایت Rarible شده و بر روی گزینه‌ی Create کلیک کنید.

البته قبل از آن بهتر است به کیف پول متامسک (MetaMask) متصل شوید که به صورت یک مرورگر و یا نرم افزار گوشی تلفن همراه است. در ادامه شما مشخصات اثر هنری دیجیتال خود را که از شما پرسیده می شود مشخص می کنید، بر روی آن قیمت گذاری می کنید و این اثر را در پلتفرم Rarible آپلود می کنید.

بدین ترتیب شما می توانید با گوشی تلفن همراه خود نیز یک توکن غیرقابل تعویض رربیل بسازید و قیمت لحظه ای رربیل را زیر نظر داشته باشید. در صورتی که توکن شما به فروش برسد، شما به عنوان فروشنده و شخص خریدار باید 2.5% از تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت کنید. در این نوع استخراج نقدینگی مفهومی تحت عنوان ماشین حساب ارز دیجیتال رربیل وجود ندارد.

لزوم داشتن کیف پول برای رربیل چیست؟

گفتیم که شما برای ساخت توکن غیرقابل تعویض نیاز به اتصال به کیف پولی مثل متامسک (MetaMask) دارید تا پس از ساخت توکن توسط شما و ایجاد آن در بلاک چین اتریوم توسط پلتفرم Rarible بتوان آن را بین تمام کیف پول‌ های سازگار با شبکه اتریوم انتقال داد.

قابلیت اتصال به کیف پول در ارز دیجیتال Rarible یا همان توکن غیرقابل تعویض به علت دارا بودن رابط کاربری ساده، بسیار راحت است. این ارز که از توکن های ERC-20 محسوب می شود در هر نوع کیف پول سازگار با شبکه اتریوم قابل ذخیره شدن است. به طور کلی برای نگهداری طولانی مدت یک رمزارز بهتر است ان را به امن ترین کیف پول خود انتقال دهید. در ادامه چند مورد از کیف پول های مناسب برای ذخیره رربیل را برای شما معرفی می کنیم:

متامسک (Metamask)

این کیف پول کیف پول تنها پشتیبانی کننده توکن های شبکه اتریوم است و در میان کاربران این شبکه بسیار محبوب می باشد. کیف پول متامسک در قالب یک نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه و یک افزونه مرورگر قابل اجراست و دسترسی شما را به کیف پول بسیار راحت می کند. رمز ارز راریبل که یکی از توکن های ERC-20 محسوب می شود را در این کیف پول می توانید ذخیره کنید.

اکسودوس (Exodus)

این کیف پول که هم نسخه قابل نصب بر روی گوشی تلفن همراه و هم قابل نصب بر روی ویندوز را دارد، از 8 ارز دیجیتال متفاوت پشتیبانی می کند که ارز دیجیتال Rarible یکی از آن ها است.

کوینومی (Coinomi)

کوینومی جزو اولین کیف پول های دیجیتال چندارزی و پرسابقه ترین آن ها در بازار ارزهای دیجیتال است و یکی از گزینه های دیگر برای نگهداری رمز ارز راریبل است.

ارز دیجیتال رربیل قانونی است؟

در تاریخ 9 دی ماه 1396 طبق اطلاعیه بانک مرکزی به کارگیری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در تمامی بانک ها و صرافی های زیر نظر بانک مرکزی رسما ممنوع اعلام شد، این حکم به معنای ممنوعیت کامل آن ها نبود. با این وجود در صورت اتفاق افتادن هر گونه کلاهبرداری در این زمینه امکان ارائه شکایت رسمی و پیگیری توسط دادگاه وجود خواهد داشت.

طبق ماده 2 قانوت مجازات عمومی در ایران به این دلیل که مجازاتی برای خرید و فروش رمزارزها یا نگهداری آن ها وجود ندارد این اعمال جرم محسوب نمی شوند. پس می توانید به استخراج آن بدون دستگاه استخراج رربیل و همین طور بدون ماشین حساب رربیل از طریق خرید و فروش آن پس از بررسی تغییرات قیمت در نمودار رربیل در 6 ماه گذشته آن بپردازید. در حال حاضر قیمت ارز رربیل به تومان معادل 509803 می باشد.

جدول اطلاعات

در این مقاله به معرفی رمز ارز راریبل پرداخته شد. خصوصیات این رمز ارز به طور مختصر به منظور استفاده شما در جدول زیر آورده شده است.

موضوعارز رربیل
معرفی رمز ارز رربیل و نماد آن در بازار این رمزارز با نماد اختصاری RARI از اولین توکن های غیرقابل تعویض است. توکن غیر قابل تعویض (Non Fungible Token) که به اختصار به آن (NFT) گفته می شود.
بالاترین قیمت ارز رربیل تا کنون در فوریه 2021 و با رونق بازار توکن های غیر قابل تعویض قیمت آن رو به افزایش گذاشت و به بالاترین قیمت خود تا کنون یعنی 45.67 در تاریخ 29 مارس 2021 رسید.
هدف ایجاد این رمزارز تبدیل شدن به یک پلتفرم ایمن برای کالاهای هنری دیجیتال و همینطور یک تشکیلات خودمختار غیرمتمرکز(DAO) که کاربران خود مدیر آن باشند.
کیف پول های مناسب ذخیره رمز ارز رربیل متامسک (Metamask)، اکسودوس (Exodus)، کوینومی (Coinomi)
صرافی های پشتیبانی کننده ارز راریبلصرافی های خارجیBitmart ،Coinbase Exchange ،HitBTC ،Gate.io ،Kraken
تعداد توکن های ارز دیجیتال راریبل تعداد توکن های این ارز دیجیتال محدود و 25 میلیون توکن اعلام شده است.
بهترین صرافی های خارجی برای خرید rarible کدام است؟

بهترین صرافی های خارجی برای خرید rarible کدام است؟

صرافی ارز دیجیتال یا Cryptocurrency Exchange پلتفرمی برای معامله ارز‌های دیجیتال است. در صرافی ها می‌توانید یک یا چند رمز ارز را خریداری کنید و یا به ارز‌های دیجیتال دیگر تبدیل کنید. در انتخاب یک صرافی باید نیازها و شرایط خود را ملاک قرار دهید. برای مثال سرعت بالای انجام معامله یا تنوع ارزهای ارائه شده می تواند از ملاک های انتخاب یک صرافی باشد. در ادامه چند صرافی برای معامله ارز رربیل را برای شما معرفی می کنیم:

Bitmart

صرافی بیت مارت در سال 2018 فعالیت خود را در بخش صرافی های متمرکز آغاز کرد و در حال حاضر فعال ترین صرافی در معامله ریریبل می باشد. متاسفانه در این صرافی ایران در لیست مناطق محدود شده برای معامله قرار دارد و کاربران ایرانی اجازه برداشت و معامله در آن را ندارند.

Coinbase Exchange

صرافی کوین بیس یکی از صرافی‌های فعال در بازار رمزارزها است که در مقایسه با سایر صرافی‌ ها قابلیت های جذابی دارد. اما از جمله معایب این صرافی پشتیبانی نکردن آن در برخی کشورها است. در این صرافی بدون انجام احراز هویت می توان به معامله ارزهای دیجیتال پرداخت و با توجه به تنوع ارزهای دیجیتال در آن نسبت به صرافی های ایرانی گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی است.

HitBTC

صرافی ارز دیجیتال هیت بی تی سی در سال 2013 در هنگ کنگ تاسیس شد و اکنون یکی از صرافی های شناخته شده در این حوزه است. در این صرافی علاوه بر امکان تبدیل رمزارزها به یکدیگر، لیست توکن های ارائه شده آن روز به روز در حال افزایش است.

Gate.io

این صرافی با وجود امکانات و قابلیت های متفاوت دارای پلتفرمی ساده است. معاملات مختلفی چون معاملات اهرمی یا مارجین نیز در آن قابل انجام هستند. صرافی Gate.io بدون انجام احراز هویت اجازه برداشت را به کاربران نمی دهد.

Kraken

صرافی کراکن بر طبق رتبه بندی در سایت coinmarketcap رتبه چهارم در بین صرافی های دنیا را دارد. این صرافی به این دلیل که تا امروز هک نشده یکی از ایمن ترین صرافی ها محسوب می شود. از آنجایی که در مراحل ابتدایی احراز هویت کراکن تنها اطلاعات اولیه کاربر دریافت می شود، کاربران ایرانی می توانند در سطح کاربری مقدماتی به معامله در این صرافی بپردازند.

کدام سایت های ایرانی این ارز دیجیتال را خرید و فروش می کنند؟

با افزایش روزافزون اشتیاق ایرانیان به معامله ارزهای دیجیتال، شاهد بوجود آمدن صرافی های متعددی در ایران هستیم. این افزایش تعداد صرافی این سوال ها را بوجود می آورد که به کدام یک از آن ها می توانیم اعتماد کنیم؟ در کل برای انتخاب یک صرافی باید معیارهای زیر را در نظر داشته باشید:

  • مقدار کارمزد
  • حجم معاملات
  • امنیت
  • سادگی رابط کاربری
  • مقدار مبلغ واریز و برداشت

ارز دیجیتال Rarible در هیچکدام از صرافی های ایرانی لیست نشده است پس اگر علاقه مند به خرید و فروش ارز دیجیتال راریبل هستید می توانید در یکی از صرافی های خارجی معرفی شده در بالا اقدام به معامله آن کنید.

آیا تعداد توکن های رربیل محدود است؟

تعداد توکن های این ارز دیجیتال 25 میلیون توکن با نماد اختصاری RARI اعلام شده است. از این تعداد 10% در ایردراپ و 30% دیگر نیز به سرمایه گذاران و دارندگان توکن غیرقابل تعویض راربیل اختصاص یافته است. مابقی این تعداد از طریق استخراج در دسترس است.

چه عواملی بر قیمت این رمز ارز تاثیر گذار است؟

چه عواملی بر قیمت این رمز ارز تاثیر گذار است؟

این نکته را در نظر داشته باشید که در هیچ بازار مالی شرایط ثابت نیست و همواره افزایش و کاهش قیمت مشاهده می شود. بازار ارزهای دیجیتال نیز از این عدم ثبات قیمت در امان نیستند. بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیگر بازارهای مالی بیشتر از اخبار تاثیر می پذیرند. مانند هر دارایی دیگری قیمت ارز دیجیتال راریبل نیز بر اساس عرضه و تقاضا متغیر خواهد بود.

منظور از توکن سوزی ارز رربیل چیست؟

توکن سوزی یک عمل رایج در دنیای ارزهای دیجیتال است، این اقدام برای شرکت‌ها و فعالان بازار فوایدی دارد. معمولا شرکت‌های صادر کننده توکن برای جلوگیری از پایین آمدن ارزش یک توکن و افزایش قیمت آن اقدام به توکن سوزی می کنند. در این فرایند تعدادی از توکن‌ های موجود در بازار به اصطلاح سوزانده می‌شوند. در ماه گذشته پیشنهاداتی در خصوص توکن سوزی برای مقابله با نرخ تورم rari ارائه شده است اما هنوز شواهدی در دست نیست در مورد اینکه آیا این مکانیسم در واقعیت اعمال شده است.

مقایسه ارز دیجیتال rarible با دیگر رمز ارزها

مقایسه ارز دیجیتال rarible با دیگر رمز ارزها

رمز ارز رریبل(Rarible) از اولین توکن های غیرقابل تعویض (NFT) است که بر روی شبکه اتریوم فعالیت می کند. در ادامه به مقایسه این رمز ارز با چند مورد از رمزارزهای شناخته شده بازار کریپتو می پردازیم:

  • کریپتو چیست؟ پاسخ به سوالات متداول در مورد کریپتو در این لینک

مقایسه ارز دیجیتال رربیل با بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC اولین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال دنیاست و در رتبه یک بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. بیت کوین نوعی پول برای خرید آنلاین و به عنوان یک سرمایه گذاری در بلندمدت محسوب می شود. دستاوردهای مهم بیت کوین یعنی غیرمتمرکز بودن و اجتناب از چاپ کردن پول بیشتر مسیری جدید را در نظام اقتصادی دنیا باز کرده است. در واقع هدف بوجود آمدن بیت کوین انتقال و ذخیره سازی پول به شیوه ای امن بوده است. در مقایسه رمزارز راریبل یک توکن غیرقابل تعویض به منظور جایگزینی برای آثار هنری ارزشمند است.

مقایسه ارز دیجیتال رربیل با اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری eth در رتبه 2 بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. این دومین ارز دیجیتال محبوب دنیا تنها یک رمزارز نیست، بلکه پلتفرمی برای ایجاد نرم‌افزارهای غیرمتمرکز بر بستر شبکه بلاک چین نیز است. اتریوم به خاطر فناوری خلاقانه و پیشرفت‌های قابل‌ توجه ارزی مناسب برای خرید و سرمایه‌گذاری می باشد. در مقابل ارز دیجیتال رریبل (RARI) از توکن های ERC-20 محسوب می شود، بدین معنی که بر روی شبکه اتریوم فعالیت می کند.

مقایسه ارز دیجیتال رربیل با دوج کوین

دوج کوین با نماد اختصاری DOGE یک ارز دیجیتال با ارزش بازار حدود 27.4 میلیارد دلار و سهم 1.04 درصدی از کل بازار در رتبه 10 بازار قرار دارد. دوج کوین در ابتدای پیدایش هدف خاصی را دنبال نمی کرد و در واقع یک شوخی بود. اکنون دوج کوین به شبکه ای جهت انتقال پول تبدیل شده است. اما ارز رربیل در مسیر توسعه و رسیدن به اهدافی چون تبدیل شدن به یک پلتفرم ایمن برای کالاهای هنری دیجیتال و همینطور یک تشکیلات خودمختار غیرمتمرکز(DAO) که کاربران خود مدیر آن باشند، قرار دارد.

مقایسه ارز دیجیتال رربیل با ترون

ترون با نماد اختصاری TRX یک ارز دیجیتال با ارزش بازار حدود 6.76 میلیارد دلار و سهم 0.25 درصدی از کل بازار در رتبه 32 بازار قرار دارد. این روزها ترون به یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار تبدیل شده است. با استفاده از ترون همانند اتریوم می‌توان به تولید توکن، قرارداد هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز پرداخت.

سوالات متداول

رمزارز رریبل چیست؟

این رمزارز با نماد اختصاری RARI از اولین توکن های غیرقابل تعویض یا به اختصار (NFT) می باشد.

مفهوم توکن غیرقابل تعویض چیست؟

توکن های غیرقابل تعویض دارای مفهوم و ارزشی منحصر به فرد هستند و قابل تعویض با یکدیگر نیستند. این مفهوم در مقابل توکن قابل تعویض با خصوصیات و ارزش مشابه قرار گرفته است.

هدف از ایجاد این رمزارز چه بوده است؟

تبدیل شدن به یک پلتفرم ایمن برای کالاهای هنری دیجیتال و همینطور یک تشکیلات خودمختار غیرمتمرکز (DAO) که کاربران خود مدیر آن باشند.

چگونه می توان یک توکن راریبل ساخت؟

با مراجعه به وبسایت Rarible و کلیک بر روی گزینه‌ی Create، مشخصات اثر هنری دیجیتال خود را مشخص می کنید، بر روی آن قیمت گذاری می کنید و این اثر را در پلتفرم Rarible آپلود می کنید

قیمت راریبل در حال حاضر چقدر است؟

در حال حاضر این ارز دیجیتال با قیمت 16.17 در حال معامله است.

آیا تعداد توکن های رربیل محدود است؟

تعداد توکن های این ارز دیجیتال محدود و 25 میلیون توکن اعلام شده است.

آیا سایت های صرافی ایرانی این ارز دیجیتال را خرید و فروش می کنند؟

خیر این ارز دیجیتال در هیچکدام از صرافی های ایرانی لیست نشده است.

صرافی های خارجی ارائه دهنده rarible کدامند؟

Bitmart ،Coinbase Exchange ،HitBTC ،Gate.io ،Kraken

آیا می توان راریبل استخراج کرد؟

مفهوم ماینینگ یا استخراج در رمزارز رربیل با استخراج در شبکه بیت کوین متفاوت است. در پلتفرم های فروشگاهی یا بازاری مانند رربیل کاربران به سادگی از طریق خرید و فروش این رمزارز می توانند به نوعی این توکن را استخراج کنند.

آیا آثار هنری قرار گرفته در سایت راریبل در معرض کپی شدن قرار ندارند؟

این آثار همچون کتاب الکترونیکی، آلبوم موسیقی و دیگر آثار هنری فقط به شکل توکن خرید و فروش می شوند و محتوی آن ها قابل رویت نیست در نتیجه قابل کپی کردن نخواهند بود.

کیف پول های مناسب برای ذخیره ارز رربیل کدامند؟

متامسک (Metamask)، اکسودوس (Exodus)، کوینومی (Coinomi)

دلیل محبوبیت ارز دیجیتال راریبل چیست؟

مهم ترین دلایل محبوبیت آن جذب سرمایه از شرکت سرمایه گذاری Coinfund و همین طور پشتیبانی شرکت Yearn Finance از این ارز دیجیتال بوده است.

ایردراپ ارز رربیل چیست؟

علاوه بر توزیع هفتگی این ارز بین خریداران و دارندگان توکن، 10 درصد از کل عرضه توکن رربیل تحت عنوان ایردراپ به کاربران و دارندگان اثر هنری دیجیتال یا همان توکن غیرقابل تعویض NFT تعلق می گیرد.

حداکثر قیمت ارز دیجیتال رریبل چقدر بوده است؟

بالاترین قیمت ریریبل در تاریخ 10 فروردین 1400(29 March 2021) معادل 45.67 دلار بوده است.

خالق این رمز ارز چه کسی است؟

الکس سالنیکوف(Alex Salnikov) و الکسی فالین(Alexei Falin)

امتیاز دهید
sheida

sheida

شیدا حقی فوق لیسانس زبان و تولید کننده محتوا در سایت ارزهای دیجیتال بیستکس هستم.

1 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها