تبلیغات
ورج آموزش ارزهای دیجیتال

آینده ارز دیجیتال ورج چگونه است؟ اخبار و زمان مناسب خرید این ارز

  • توسط zahra
  • 24 دقیقه

در این مقاله می خواهیم یک ارز دیجیتال جالب را معرفی کنیم که بیش از دیگر ارزها به بلاک چین وابسته می باشد. شناخت این رمز ارز حتما در پیشبرد اهداف شما به عنوان یک علاقمند به بازار ارزهای دیجیتال موثر است. برای ورود به دنیای ارز دیجیتال ورج با صرافی ارز دیجیتال بیستکس همراه باشید.

فهرست محتوا

ارز دیجیتال ورج چیست؟

اگر در بازار ارزهای دیجیتال به صورت حرفه ای فعالیت داشته اید، باید نام ارز ورج را شنیده باشید. این ارز از گروه ارزهای مبتنی بر بلاک چین است که برای استفاده در روزمره افراد ایجاد شده است. توکن این ارز براساس ایجاد حفاظت از حریم شخصی افراد و نیز توسعه سریع کسب و کار های اینترنتی ایجاد شده است.

آیا این ارز ارزش خرید دارد؟

پروژه توکن ارز ورج به صورت عرضه اولیه در بازار ورود نکرده است. این توکن به وسیله کمک های داوطلبانه و کمک های مردمی توانسته به جایگاه خود در بازار ارزهای دیجیتال برسد. همین نکته برای بسیاری از اهالی بازار می تواند به عنوان یک نکته مثبت تلقی شود. بررسی بیشتر قیمت ارز ورج و خرید آن با مطالعه وایت پیپر و نمودار تکنیکالی آن میسر می شود.

آینده ارز ورج در سال 2022 چگونه پیش بینی می شود؟

آینده ارز ورج در سال 2022 چگونه پیش بینی می شود؟

آینده هر پروژه از جمله پروژه های رمز ارز مانند ورج وابسته به اهداف و چشم انداز هایی است که سازندگان آن برای آن تهیه کرده اند. البته نمی تواند کاملا اطمینان داشت که تمامی چشم انداز های ورج به وقوع بپیوندد.

ولی باید به این نکته توجه نمود که سرمایه گذاری همراه با ریسک نیز می باشد و باید از برخی موارد که در آن دخیل نیستید چشم پوشی نمایید. به همین دلیل می توانید با مطالعه وایت پیپر آن از آینده مناسب آن اطمینان حاصل نمایید.

این ارز دیجیتال در سال 2021 چگونه خود را نشان داد؟

از سال ۲۰۲۱ را می توان به عنوان یک سال شگفتی ساز برای ارزهای دیجیتال نام برد. در این سال سرمایه های بسیاری از افراد از بازار های موازی و غیر موازی وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. همین دلیل باعث شد صعودی رویایی نصیب سرمایه گذاران این حوزه شود.

رمز ارز ورج نیز از این صعود بی بهره نماند و جایگاه واقعی خود را در کنار دیگر ارزهای بزرگ و نام دار بازار مانند بیت کوین و اتریوم یافت‌. نماد ورج در ایران نیز مورد استقبال اهالی بازار سرمایه واقع شد. ورج در این توانست سرمایه قابل توجهی را جذب نماید.

برای ماین کردن ورج چه کاری باید انجام داد؟

برای ماین کردن ورج چه کاری باید انجام داد؟

برای ماین کردن ارز ورج باید به چند نکته توجه نمایید. اولین نکته این که مشابه هر سرمایه گذاری و کسب و کاری شما یک هزینه ای را پرداخت می کنید و در نهایت به یک سود آوری نیز می رسید. این سود باید متناسب با هزینه پولی، زمانی و غیره شما باشد. طبیعتا در کار ماین کردن ارزهای دیجیتال نیز این امر کاملا شفاف می باشد که باید در نظر داشته باشید.

به همین دلیل اهمیت دارد که چه دستگاه ماینری را تهیه نمایید. پس اولین قدم در ماینینگ ورج، انتخاب دستگاه ماینر مناسب است. در ادامه باید شما متوجه باشید که موقعیت فعلی ارز در چه وضعیتی قرار دارد مثلا اگر مارکت این ارز نزولی باشد ماین کردن آن روز به روز برای شما سود کمتری را به ارمغان می آورد. همچنین اگر مارکت این ارز صعودی باشد طبیعتا روز به روز سود بیشتری نصیب شما می شود.

ماینر های ورج کدامند؟

تعداد ماینر های بسیاری وجود دارند که به وسیله آن ها می توانید ورج استخراج نمایید. در این بخش برخی از آن ها را معرفی و مقایسه می کنیم.

  • ماینر چیست؟ برای خواندن مقاله جذاب آن بر روی لینک کلیک کنید.

A6+ LTCMaster

سازنده این ماینر Innosilicon می باشد وزن آن 7550g و در سال 2018 معرفی شده است. بازگشت سرمایه در این ماینر 42 روزه است. و روزانه حدود 25 دلار سود دهی دارد.

Antminer L7 (9.5Gh)

سازنده این ماینر Bitmain می باشد و وزن آن 15000g و در سال 2021 معرفی شده است. بازگشت سرمایه در این ماینر دقیقا مشخص نیست ولی روزانه حدود 121 دلار سود دهی دارد.

Antminer L3++ (580Mh)

سازنده این ماینر Bitmain می باشد و در سال 2018 معرفی شده است. بازگشت سرمایه در این ماینر 62 روزه است و روزانه حدود 5 دلار سود آوری دارد.

استخراج verge با گوشی امکان پذیر است؟

اگر تمایل دارید از گوشی برای استخراج ارز دیجیتال ورج استفاده نمایید، در ادامه باید از هزینه‌ های احتمالی آن اطلاع داشته و این اطلاعات در کنار اطلاعات نرم افزاری می تواند به شما کمک کند که با گوشی خود آماده استخراج ورج باشید. ولی همان طور که قبلا هم گفته شد ماین کردن با گوشی می تواند مشکلات خود را ایجاد کند که باید به آن ها نیز توجه داشته باشید.

قیمت لحظه ای ورج

قیمت آنلاین ارز ورج را می توانید از وب سایت های معتبر جستجو نمایید. چون این قیمت ها همواره در حال نوسان می باشند باید قیمت لحظه ای به صورت آنلاین از وب سایت های مربوطه دریافت شود.

در زمان نگارش این مقاله قیمت آنلاین ارز ورج برابر با ۰.۱۷ دلار آمریکا یا به صورت معادل ۵۱۵ هزار تومان پول رایج کشور می باشد. نماد هایی مانند ورج ارز دیجیتال همواره دارای قیمت آنلاین در ماشین حساب ارز دیجیتال ورج نیز می باشند.

آیا ورج کیف پول مخصوص به خود را دارد؟

آیا ورج کیف پول مخصوص به خود را دارد؟

یکی از تجربه های جالب که امروزه فعالان ارزهای دیجیتال با آن رو به رو هستند، استفاده از کیف پول های دیجیتال است. ورج نیز دارای کیف پول مخصوص به خود می باشد. نام این کیف پول اندروید والت ورج نام دارد.

از امکانات این کیف می توان به نقل و انتقالات پول تبدیل ارز ورج به تومان، انجام محاسبات مربوط به دستگاه استخراج ورج و نمایش نمودار ورج نام برد. همچنین در حساب ورج می توانید تحلیل های خود را نیز به روز نمایید.

بهترین صرافی های خارجی برای خرید ورج کدام است؟

بهترین صرافی های خارجی برای خرید ورج کدام است؟

برای خرید و فروش ارزها باید از طریق صرافی اقدام نماییم. در این بین صرافی های خارجی دارای خدمات و کیفیت های متفاوتی هستند که برخی از آن ها را در ادامه لیست می نماییم. در این بخش می خواهیم تعدادی از صرافی های خارجی را که می توانند برای شما مناسب باشند مقایسه کنیم.

صرافی بین المللی کوینکس

این صرافی نسبتا جدید می باشد. با این حال رشد قابل توجه داشته است و توانسته مشتریان وفاداری را جذب نماید. صرافی کوینکس که در سال ۲۰۱۷ معرفی شده است از معدود صرافی هایی می باشد که با وجود تحریم ها برای مشتریان ایرانی خود خدمات ارائه می دهد.

صرافی بایننس

این صرافی برای کاربران خود امنیت را اولویت قرار داده است. به همین دلیل احراز هویت نسبتا مفصلی دارد. همچنین صرافی بایننس از صرافی های جامع می باشد که اکثر رمز های ارز در آن قابلیت خرید و فروش دارند.

صرافی هوبی گلوبال

این صرافی نسبتا قدیمی که در سال ۲۰۱۳ میلادی کار خود را شروع کرده است. در این صرافی رکورد های جالبی نیز ثبت شده است. به عنوان مثال بیشترین معامله بیت کوین در این صرافی به انجام رسیده است.

کدام صرافی های ایرانی این ارز دیجیتال را خرید و فروش می کنند؟

در این بخش بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایران که برای خرید و فروش ارز دیجیتال ورج فعالیت می کنند را بررسی می کنیم که عبارتند از:

صرافی بیستکس

بیستکس کمترین کارمزد و البته ساده ترین سیستم را برای خرید و فروش و تبدیل ارزها به یکدیگر دارد. همین حالا از منو ثبت نام اقدام به عضویت در صرافی کنید.

صرافی آبان تتر

اغلب فعالان بازار معتقدند که بهترین صرافی موجود در ایران صرافی آبان تتر می باشد. این صرافی با این که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است پلی به سرعت توانست پیشرفت کند و سرمایه های زیادی را در این چند ساله جذب کرده است.

بیت 24

دیگر صرافی مناسب برای معامله ارز ورج بیت ۲۴ می باشد‌. این صرافی نیز از صرافی های بزرگ می باشد که با هدف حذف بیشتر واسطه ها وارد عرصه رقابت با دیگر صرافی ها شده است.

بیت پین

یکی از صرافی ها با کادر فعال و کامل صرافی بیت پین می باشد. این صرافی ایرانی دارای یک تیم متخصص حقوقی و یک تیم متخصص در فن آوری اطلاعات می باشد.

جدول اطلاعات

در این جدول قصد داریم تا نکات کلیدی از موضوع ارز دیجیتال ورج را بیان کنیم.

موضوع ورج
چند ماینر از ارز دیجیتال ورج A6+ LTCMaster ،Antminer L7 (9.5Gh) و Antminer L3++ (580Mh)
شبکه های تحت پشتیبانی ورج شبکه های مربوط به حریم خصوصی
تحلیل های موثر در ورجتحلیل تکنیکالی و فاندامنتالی
ورج اصلاح شده‌بیت کوین

آیا تعداد توکن های verge محدود است؟

توکن ها که مانند ارزهای دیجیتال یک دارایی محسوب می شوند و نقش بی بدیلی در بازار ارزهای دیجیتال ایفا می کنند. شناخت کامل توکن ها نیاز دارد که اطلاعات مناسبی در مورد فن آوری بلاک چین داشته باشید. اگر می خواهید به طور مفصل در مورد بلاک چین ها و دیگر عوامل موثر بر این تکنولوژی نوظهور اطلاعات بیشتری مطالعه نمایید، در بخش جستجوی سایت بیستکس کلمات کلیدی مورد نظر را جستجو نمایید.

پاداش استخراج ورج چیست؟

زمانی که شما به عنوان یک ماینر مشغول ماین کردن ورج هستید، از آن جایی که سیستم خود را در اختیار سازندگان ورج قرار داده اید. سازندگان ورج به عنوان یک جایزه یه پاداش به شما مبلغی از ورج را اختصاص می دهند که آن را به عنوان پاداش ورج می شناسیم.

چه عواملی بر تعیین قیمت رمز ارز ورج تاثیر گذار است؟

چه عواملی بر تعیین قیمت رمز ارز ورج تاثیر گذار است؟

شما باید عواملی که در یک زمان مشخص باعث تغییر روند یا سرعت گرفتن روند فعلی verge می شود را در تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ورج جستجو کنید. در واقع شما می توانید عوامل موثر در تحلیل تکنیکال، ابزار های تکنیکالی مانند مووینگ اورج ها اندیکاتور ها و اوسیلاتور های مربوط به پیشینه نموداری در ورج را بررسی کنید و به یک تحلیل تکنیکالی مناسب در مورد ورج برسید.

همچنین شما می توانید با مطالعه وایت پیپر همان طور که خدمت شما مفصلا توضیح داده شد در مورد بنیاد verge اطلاع جامع و کاملی به دست آورید. ترکیب این دو تحلیل کمک می کند تا عوامل موثر بر افزایش قیمت، کاهش قیمت یا ثابت ماندن قیمت را تجمیع نمایید.

منظور از توکن سوزی ورج چیست؟

توکن سوزی در ارزهای دیجیتال به دنبال افزایش توکن ها اتفاق می افتد‌. این کار یک روش معمول موسسان رمز ارز برای کاهش قیمت رمز ارز مورد نظر می باشد. در این روش با کاهش تعداد توکن ها تقاضا برای توکن موجود افزایش و به طبع آن قیمت ارز افزایش می یابد. در ارز ورج نیز این کار انجام شده و این ارز توکن سوزی را تجربه نموده است.

بستر شبکه انتقال ورج چیست؟

ارز دیجیتال verge از ارزهایی می باشد که اصلاح شده بیت کوین هستند. پس این ارز ویژگی های بیت کوین بسیاری از موارد را به ارث می برد. از ویژگی های انواع ورج می توان به کارمزد و سرعت مناسبی که این ارز دیجیتال دارد اشاره نمود و همچنین از موارد دیگری که درباره ورج می توان گفت این است که این ارز تاکید بسیاری روی حریم خصوصی کاربران خود دارد و از فناوری های مختلفی در این جهت استفاده می نماید.

مقایسه ارز دیجیتال ورج با دیگر ارزهای دیجیتال

در این بخش می خواهیم ارز دیجیتال ورج را با دیگر هم خانوادگی های خود مقایسه نماییم. به همین منظور تعدادی از ارزهای دیجیتال شناخته شده را مورد بررسی قرار می دهیم و با توجه به مطالب گفته شده در مورد ورج خواننده می تواند به یک جمع بندی در مورد تعدادی از این ارزهای دیجیتال برسد.

مقایسه با بیت کوین گلد

ارز بیت کوین گلد با این دید پا به عرصه وجود گذاشت که یک مشکل بیت کوین را حل کند. این ارز معتقد بود در بیت کوین تنها افرادی که توانایی خرید ماینر های پر قدرت دارند، می توانند سود کلان به دست آورند. این ارز تصمیم داشت تا سود دهی غیر متوازن در بیت کوین را بر هم زند.

مقایسه با اتریوم 2

این ارز که به تازگی از سال ۲۰۲۰ میلادی شروع به فعالیت نموده است و برنامه های زیادی برای پیشرفت دارد. این ارز دارای فاز های پروژه متعددی می باشد که در برنامه پیشرفت آن گنجانده شده است.

مقایسه با فیات

شباهت ها و تفاوت هایی بین فیات و ورج وجود دارد که باید در مقالات دیگر مورد بحث واقع شود. در واقع فیات شباهت زیادی به ارز دیجیتال دارد اما پشتوانه فیزیکی ندارد. تفاوت دیگر این است که فیات توسط دولت مرکزی کنترل می شود اما اکثر ارزهای دیجیتال غیر متمرکز می باشند.

مقایسه با آگر

یکی از ارزهای دیجیتال که در زمینه سیستم های غیر متمرکز پیشرو می باشد، ارز اگر می باشد. این ارز در حوزه فعالیت خود باعث شده که بسیاری از واسطه ها در تراکنش های غیر متمرکز حذف شوند.

تحلیل تکنیکال ورج

شما به عنوان یک معامله گر حتما با تحلیل تکنیکال آشنایی دارید. باید توجه داشته باشید که تحلیل بازار های ارز دیجیتال نیز در خیلی از موارد مشابه تحلیل بازار بورس ایران یا فارکس انجام می شود. در واقع شما برای تحلیل ارز ورج باید ابزار های تکنیکالی مورد نیاز برای دیگر بازار ها را به کار گیرید تا بتوانید یک تحلیل صحیح از این ارز به دست آورید.

به عنوان مثال شما باید با اندیکاتور هایی مثل مک دی که بسیار قوی می باشند سر و کار داشته باشید و همچنین اوسیلاتور ها و مووینگ اورج ها نیز می تواند بسیار کار آمد باشد. از دیگر ابزار می توان به موج شماری، ابر های کمو، چنگال اندروز و… نیز اشاره نمود که حتما مورد بررسی قرار دهید.

تحلیل فاندامنتال ورج

یکی از روش ها به جهت دریافت تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال ورج مطالعه نمودن وایت پیپر آن است. وایت پیپر در اصل سندی است که توضیحی کلی از یک پروژه غیرمتمرکز در آن ارائه شده و در اصل وایت پیپر یک معرفی‌ نامه در خصوص پروژه است که به سرمایه گذار توضیحاتی می‌ دهد که یک پروژه ارز دیجیتال یا … قرار است چه مشکلی را حل نماید.

موسس این ارز دیجیتال کیست؟

این ارز نیز مانند بسیاری ارزها دارای اطلاعات مشخصی در مورد سازنده مطرح نکرده است. در واقع اطلاعات خاصی از سازنده ورج در دسترس نیست و گمانه زنی و اخبار غیر رسمی در هاله ای از ابهام وجود دارد. بیت کوین نیز کم شباهت به این ارز نیست و خالق آن تنها با نام مستعار ناکاموتو شناخته شده است.

استخر مالی ورج چیست؟

شما برای استخراج ورج نیاز به استفاده از یک استخر دارید. در واقع در تمامی ارزهای دیجیتال وقتی بحث استخراج به میان می آید پشت سر آن نیز بحث استفاده از یک استخر خوب نیز مطرح می شود.

در یک استخر خوب شما می توانید با بازدهی بالاتری شروع به استخراج نمایید و استخر های زیادی وجود دارند که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند که در مقالات مرتبط به طور مفصل توضیح داده ایم. برای اطلاعات بیشتر در سایت بیستکس جستجو نمایید.

این ارز دیجیتال از چه پروژه هایی حمایت می کند؟

ورج از شبکه های مربوط به حریم خصوصی بسیار حمایت ویژه انجام می دهد. به عنوان مثال از شبکه هایی که در این حوزه حمایت می کند می توان به شبکه تور و ورج پی نام برد که بسیار محبوب می باشند.

سوالات متداول

verge چیست؟

verge نام یک ارز دیجیتال است که در بازار ارزهای دیجیتال معامله می شود که این مقاله به طور مفصل به آن می پردازد.

چگونه verge را بخریم؟

مشابه بسیاری از ارزهای دیجیتال، verge را نیز می توان در بازار ارزهای دیجیتال خرید و فروش نمود.

استخراج ارز دیجیتال verge به صورت است؟

همان طور که در مقالات قبلی به طور مفصل توضیح داده شده است، ارزهای دیجیتال از جمله verge را می توان با تهیه یک دستگاه ماینر ارزهای دیجیتال استخراج کرد.

تحلیل ارز دیجیتال verge به چه صورت می باشد؟

با توجه به توضیحات متن با استفاده از ابزارهای تکنیکالی مانند اندیکاتور ها می توانید تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال verge را به دست بیاورید.

عوامل موثر بر ارز دیجیتال verge را چگونه بیابیم؟

با استفاده از ابزار های تکنیکالی و فاندامنتالی می توانید عوامل موثر بر روند قیمت ارز دیجیتال verge را بیابید.

استخر verge برای چه کاری استفاده می شود؟

استخر ارز دیجیتال verge برای استخراج یا ماین کردن این ارز استفاده می شود.

ارز دیجیتال verge از چه شبکه هایی حمایت می کند؟

این ارز از شبکه های حمایت از حریم خصوصی کاربران حمایت می کند.

دو نمونه از شبکه هایی که verge پشتیبانی می کند را نام ببرید؟

شبکه تور و ورج پی.

از چه وب سایتی اطلاعات مربوط به verge را بدست آوریم؟

سایت بیستکس یکی از سایت های جامع در زمینه ارزهای دیجیتال می باشد که با جستجو در آن می توانید اطلاعات مربوط به ارز verge را نیز بیابید.

کانال مناسب برای ارز دیجیتال verge چیست؟

یک کانال پیشرو در ارزهای دیجیتال، کانال بیستکس می‌ باشد که در آن می توانید اطلاعات مربوط به ارز دیجیتال ورج را مطالعه نمایید.

قیمت ارز XVG چند است؟

قیمت این ارز در متن فوق به صورت های مختلف آورده شده است.

ویژگی های ارز XVG را نام ببرید؟

این ارز مشتق شده از ارز دیجیتال بیت کوین می باشد و در زمینه حمایت از حریم خصوصی کاربران فعالیت می کند.

خرید ارز دیجیتال XVG از چه بازاری ممکن می باشد؟

این ارز چون ارز دیحیتال می باشد خرید آن در بازار ارزهای دیجیتال امکان پذیر است.

بستر انتقال XVG به چه صورت است؟

این ارز به وسیله کیف پول الکترونیک قابل انتقال می باشد.

عکس های XVG را از کجا می توان یافت؟

در وب سایت رسمی خود این ارز و دیگر وب سایت ها از جمله بیستکس قابل مشاهده است.

امتیاز دهید
zahra

zahra

از سال ۱۳۹۶ به بهینه سازی وب سایت مشغول هستم. سال ۱۴۰۰ به تیم ارز دیجیتال بیستکس پیوستم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها