تبلیغات
کیف پول اکسودوس کیف پول

بررسی کیف پول اکسودوس (exodus) + لینک دانلود

  • توسط sara
  • 20 دقیقه

کیف پول ها به عنوان محل ذخیره ارزهای دیجیتال یکی از ابزار های بسیار مهم و کاربردی برای کاربران ارز دیجیتال محسوب می‌شوند. از زمان ارائه اولین رمز ارز در بازار ارز دیجیتال تا به حال کیف پول های متعددی ارائه و معرفی شده اند از جمله کیف پول guarda و کیف پول coinbox و هر کدام از این کیف پول ها دارای ویژگی های خاص هستند و از ارزهای خاصی پشتیبانی می کنند. یکی از کیف پول های مطرح و پرطرفدار در بازار کیف پول اکسودوس می باشد که قابلیت ها و ویژگی های متعددی برای آن تعریف شده است که مهم ترین آن کار پسند بودن آن است و برای طیف گسترده ای از کاربران کارایی مناسب دارد. در ادامه در صرافی ارز دیجیتال بیستکس به معرفی بیشتر این کیف پول و بررسی کارایی و ویژگی های و معایب آن خواهیم پرداخت.

کیف پول اکسودوس مختص کدام شبکه است؟

کیف پول اکسودوس مختص کدام شبکه است؟

کیف پول ‏اکسودوس برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ توسط جی پی ریچاردسن و دنیل کستنالی در بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد و هدف از طراحی آن ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم و بیش از ۱۰۰ رمز ارز دیگر بوده است.

در حال حاضر این ولت یک کیف پول دیجیتال محبوب در بین کاربران ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود که از مهم ترین ویژگی های آن پشتیبانی و حمایت تمام وقت کاربران می باشد. این کیف پول طوری طراحی شده است که مناسب تریدر های تازه کار می باشد و هم برای تریدر های حرفه ای آپشن ها و کارایی های متنوع دارد.

یکی از مزیت های این کیف پول امکان اتصال آن به کیف پول ترزور می باشد. همچنین در این ولت دارایی های کاربران بر روی خود دستگاه ذخیره می شود و از این طریق به طور کامل به دارایی های خود دسترسی دارند و آن ها را کنترل می کنند.

کیف پول اکسودوس را از کجا دانلود کنیم؟

بهترین راه و مطمئن ترین کیف پول اکسودوس مراجعه به وب سایت اصلی این ولت می باشد و ما نیز توصیه می کنیم اگر قصد دانلود این کیف پول دارید به وب سایت آن مراجعه کنید. با این حال می توانید از طریق برنامه هایی از جمله گوگل پلی و اپ استور نسخه های این کیف پول را دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنید.

اما از آن جایی که نسخه های تقلبی و مخرب متعددی از کیف پول اکسودوس ایجاد شده‌اند، امن ترین منبع دانلود سایت رسمی کیف پول اکسودوس می باشد.

کیف پول اکسودوس چه ویژگی هایی دارد؟

کیف پول اکسودوس به عنوان یک کیف پول گرم همانند دیگر برنامه ها و کیف پول های موجود در بازار ارزهای دیجیتال ویژگی ها و خصوصیات متمایزی از دیگر ولت ها دارد که به کاربران این قابلیت را می دهد که در کنار ذخیره سازی ارزهای دیجیتال در آن امکان تبدیل رمز ارزها به یکدیگر همانند تبدیل ارز در کیف پول کوینومی را نیز داشته باشند.

در کیف پول اکسودوس می ‌توانید پورتفولیو خود را خصوصی سازی کنید و با استفاده از چارت های به روز و قوی که به صورت ریل تایم و لحظه‌ ای نمایش داده می شوند از قیمت ارزهای دیجیتال مطلع شوید. در کنار همه این ها شما می توانید جلوه های ظاهری این وب سایت مثل رنگ زمینه، تم و دیگر خصوصیات ظاهری آن را مطابق سلیقه خود تغییر دهید.

به خاطر همین طراحی و ویژگی هایی که در این ولت تعبیه شده است خیلی زود توانست نظر معامله‌ گران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. اما آن چه که در خصوص این کیف پول اهمیت دارد ویژگی های آن می باشد که در ادامه به توضیح برخی از این ویژگی های خواهیم پرداخت:

رابط کاربری ساده و جذاب

یکی از مهم ترین ویژگی‌ هایی که در رابطه با کیف پول اکسودوس مطرح شده است، رابط کاربری ساده و جذاب این پلتفرم می باشد. طراحان اکسودوس این ولت را با هدف جذب مخاطبان بیشتر و گسترده کردن جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کردند بنابراین پلتفرم آن طوری طراحی شده است که بسیار کاربردی و به راحتی قابل نصب و استفاده به خصوص برای معامله ‌گران تازه کار می باشد. به علاوه این کیف پول طوری طراحی شده است که از نظر ظاهری و جلوه های ویژه بسیار جذاب و کاربر پسند می باشد.

صرافی داخلی

از دیگر قابلیت ها و ویژگی های مهم این ولت که آن را از بسیاری از کیف پول ها متمایز کرده است وجود صرافی داخلی در این کیف پول می باشد. تریدر هایی که از اکسودوس استفاده می کنند می توانند در داخل آن خرید ارز دیجیتال و فروش ارز دیجیتال انجام دهند.

البته لازم به ذکر است که کارمز معاملات در این صرافی داخلی با کارمزد بیشتری نسبت به دیگر صرافی ها انجام می شود اما پیچیدگی صرافی های دیگر به خصوص برای معامله ‌گران تازه کار در صرافی داخلی اکسودوس وجود ندارد و دیگر این که این تبادلات مخصوص ارزهای دیجیتال می ‌باشد و با پرداخت فیات نمی توان ارز دیجیتال معامله کرد.

پشتیبانی از کاربران

کاربرانی که از این کیف پول استفاده می کنند به صورت تمام وقت و در ۲۴ ساعت هفته از خدمات و پشتیبانی تیم توسعه دهنده اکسودوس بهره مند می ‌شوند. بنابراین در صورت هرگونه ابهام و مشکلی کاربران می ‌توانند با پشتیبان این ولت ارتباط برقرار کرده و به صورت آنلاین مشکل خود را رفع کنند.

این پشتیبانی هم از طریق کیف پول و هم از طریق وب سایت آن امکان پذیر است یکی از قابلیت هایی که در کیف پول اکسودوس وجود دارد این است که کاربران آن می توانند به طور مستقیم با کستنالی و ریچاردسن‌ ارتباط برقرار کنید و با آن ها مکالمه چتی داشته باشد.

مشکلات کیف پول اکسودوس چیست؟

مشکلات کیف پول اکسودوس چیست؟

اکسودوس یک کیف پول چند ارزی می باشد که در کنار ویژگی ها و قابلیت های متعددی که برای آن مشخص شده است معایب و مشکلاتی نیز در آن به چشم می‌ خورد که قبل از انتخاب آن به عنوان محل ذخیره ارزهای دیجیتال خود باید این مشکلات را بدانید و آن را مورد بررسی قرار دهید.

همانطور که گفته شد کاربران می ‌توانند در این کیف پول به خرید و فروش ارز بپردازند اما این امر فقط با ارز دیجیتال امکان پذیر است و با ارز فیات نمی ‌توان به طور مستقیم معاملات ارز انجام داد. علاوه بر این، این ولت یک کیف پول گرم است به این معنا که برای ذخیره کوتاه مدت ارزهای دیجیتال مناسب است و به هیچ عنوان توصیه نمی ‌شود که از آن برای ذخیره طولانی مدت ارز خود استفاده کنید.

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در رابطه با این کیف پول وجود دارد این است که از لحاظ امنیتی در سطح بسیار پایینی قرار دارد و همانند هک شدن کیف پول کوینومی و امکان هک و سرقت از این کیف پول نیز وجود دارد.

جدول اطلاعات

در این قسمت گزیده‌ ای از اطلاعات مهم در رابطه با کیف پول اکسودوس را به صورت خلاصه برای شما ارائه کرده‌ ایم که بدین شرح می باشد:

موضوعکیف پول اکسودوس
کارایی کیف پول اکسودوسمحل ذخیره و نقل و انتقال ارزهای دیجیتال
ارزهای قابل پشتیبانی در اکسودوسپشتیبانی از بیش از ۶۰ رمز ارز در نسخه موبایلی این ولت
مهم ترین ویژگی اکسودوس پشتیبانی قوی و مداوم در طول ۲۴ ساعت ۷
ایردراپ اکسودوس تاکنون این ولت ایردراپی نداشته است.

دانلود کیف پول Exodous برای کامپیوتر

کیف پول اکسودوس نسخه قابل نصب بر روی تمامی سیستم عامل های موجود می باشد بنابراین کاربران این کیف پول می‌ توانند به راحتی پلتفرم آن را بر روی اندروید، ‏ios، ویندوز، لینوکس و مک نصب و راه اندازی کنند. برای دانلود نسخه قابل نصب آن بر روی ویندوز یا کامپیوتر باید به وب سایت اکسودوس مراجعه کرده و نسخه مورد نظر را دانلود کنید.

سایت کیف پول اکسودوس

وب سایت رسمی کیف پول اکسودوس Exodus می باشد و کاربران با ورود به این وب سایت می توانند اطلاعات کلی راجع به کیف پول اکسودوس و پلتفرم های آن کسب کنند. علاوه بر این معتبرترین و بهترین مرجع برای دانلود نسخه های قابل نصب این ولت همین وب سایت کیف پول می باشد.

در این وب سایت ویدیو های زیادی برای آموزش کار با این کیف پول برای تریدر های تازه کار آپلود شده است و معامله گران می تواند با استفاده از این وب سایت از پشتیبانی و خدمات متنوعی که ارائه شده است بهره ببرند.

نحوه کار با کیف پول اکسودوس

به طور کلی نحوه کار و استفاده از کیف پول اکسودوس بسیار آسان و ساده می باشد. چرا که پلتفرم آن طوری طراحی شده است که معامله گران برای دسترسی، استفاده و مدیریت ارزهای دیجیتال در آن برای کاربران بسیار راحت و کاربردی می باشد.

برای آشنایی با نحوه کار با این ولت باید بدانید که پلتفرم کیف پول اکسودوس به سه بخش اصلی تقسیم می شود:

بخش اول همان کیف پول است که کاربران از آن برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال خود استفاده می کنند. کاربران می توانند در این بخش ارزهای خود را در پروژه‌ های مختلف بلاک چین مدیریت کنند. در این قسمت کلید های اولیه، عبارت سید و آدرس های عمومی توسط اپلیکیشن ذخیره و نگهداری می‌شود. بنابراین کاربرانی که از این ولت استفاده می کنند بیشتر وقت خود را در این بخش می گذرانند.

قسمت دوم پرتفوی می باشد و این قسمت به شیوه ‌ای طراحی شده است که ارزهای نگهداری شده و ارزش آن ها به صورت یک جا به نمایش در می آیند. بنابراین اگر شما از جمله معامله‌ گرانی هستید که از ارزهای مختلفی استفاده می کنید با استفاده از پرتفوی اکسودوس می توانید همه آن ها را در یک اپلیکیشن واحد مدیریت کنید.

علاوه بر این اگر شما به دنبال خرید ارز جدید باشید پرتفوی برای شما بسیار کاربردی خواهد بود چرا که ارزش هر ارز را در بازار به صورت بروز آنلاین برای شما گزارش می دهد. بخش آخر این پلتفرم صرافی داخلی آن می باشد به این شکل که اکسودوس با ترکیب کردن صرافی Shapeshift با پلتفرم خود تبدیل به کیف پولی شده است که کاربران می توانند ارزهای دیجیتال خود را در آن به هر ارزی که می‌ خواهند تبدیل کنند.

بنابراین دیگر نیازی نخواهد داشت که از صرافی دیگر برای این کار استفاده کنند. به خصوص این که سرعت تراکنش ها در آن بالا است و حریم خصوصی معامله‌ گران نیز به خوبی حفظ خواهد شد.

نحوه انتقال ارز به کیف پول اکسودوس

برای انتقال ارز به کیف پول اکسودوس خود ابتدا باید آن را دانلود و سپس بر روی سیستم خود نصب کنید. بعد از این که با موفقیت اجرا شد باید آیکون کیف پول را که در بالای صفحه قرار دارد را انتخاب کرده و روی هر ارز دیجیتالی که می خواهید به ولت خود اضافه کنید کلیک و کلمه receive را انتخاب کنید.

سپس برای شما صفحه ای باز می شود که در آن آدرس و کد کیو آر اختصاصی کیف پول شما نمایش داده می شود که در واقع این آدرس همان آدرس عمومی ولت شما می باشد و هر زمان که بخواهید از کسی ارز دریافت کنید یا این که از صرافی های دیگر به کیف پول خود انتقال دهید می توانید از این آدرس استفاده کنید.

برای انجام این فرایند با استفاده از اپلیکیشن موبایلی خود باید همان مراحل قبل را تکرار کنید با این تفاوت که آیکون کیف پول در قسمت پایین سمت چپ صفحه قرار دارد و بعد از انتخاب آن می ‌توانید ارز مورد نظر خود را به کیف پول انتقال دهید.

آموزش نصب کیف پول اکسودوس

برای اینکه کاربران بتوانند از این کیف پول برای ذخیره دارایی ارز دیجیتال خود استفاده کنند، ابتدا باید پلتفرم آن را بر روی سیستم مورد نظر خود نصب و اجرا کنند. خوشبختانه این ولت قابلیت نصب بر روی همه نوع سیستم عامل را دارد بنابراین کاربران در این زمینه مشکلی نخواهد داشت.

نصب کیف پول بر روی سیستم بسیار ساده و آسان می باشد و همانند دیگر کیف پول های رایج در بازار شامل سه بخش کلی می باشد که در آن ادامه مراحل آن را برای شما شرح می دهیم:

دانلود و نصب

برای راه اندازی و اجرای این ولت اولین قدم دانلود و نصب آن می باشد نکته‌ ای که در این رابطه اهمیت زیادی دارد این است که حتماً پلتفرم آن را از وب سایت رسمی اکسودوس بارگیری کنید و با مشاهده متن سبز رنگی که در کنار آدرس وب سایت قرار دارد گواهی امنیت سایتی که مشاهده می کنید را بررسی کنید و پس پس از بارگیری باید طبق دستور العمل آن را نصب کنید.

دریافت کلمات بازیابی

بعد از این که اپلیکیشن با موفقیت نصب شد باید نسبت به دریافت کلمات بازیابی اقدام کنید. برای این کار باید به قسمت منوی کیف پول وارد شده و آیکون بازیابی را انتخاب کنید و پس از دریافت عبارت بازیابی آن را در جایی مطمئن یادداشت کرده و نگهداری کنید تا در صورت لزوم از آن استفاده کنید. بعد از دریافت عبارت بازیابی باید آن را در قسمت مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.

تعیین کد امنیتی

یکی نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما قبل از واریز ارز به ولت خود برای آن رمز ورود تعیین کنید تا حسابتان مورد سرقت قرار نگیرد. کلمه عبور توسط کاربر تعیین می‌ شود و برای تایید آن باید دوباره آن را تکرار کنید تا شما ثبت شود.

پس از اینکه تمامی این مراحل را به طور کامل انجام دادید کیف پول شما آماده بهره برداری می باشد. قابل ذکر این است که حتما از کیف پول خود نسخه پشتیبانی را دریافت کنید تا در صورتی که به هر دلیلی کیف پول شما از دسترس خارج شد بتوانید دوباره آن را بازیابی کنید.

آیا این ولت قابل اعتماد است؟

کیف پول اکسودوس به گونه ‌ای طراحی شده است که عبارات کلیدی خصوصی در همان دستگاهی که کاربر تولید می کند ذخیره و نگهداری می شود و در هیچ سرور دیگری آپلود نمی شود. همچنین در هنگام نصب این پلتفرم عبارات بازیابی ۱۲ کلمه ای در اختیار کاربر گذاشته می شود که به واسطه آن به هر دلیلی که کاربر نرم افزار خود را از دست بدهد دوباره می تواند به واسطه این عبارات کیف پول خود را فعال کند.

اما با توجه به این که این ولت متن باز نمی باشد و از نوع کیف پول داغ است در خصوص امنیت کیف پول اکسودوس ابهامات و ایراداتی وجود دارد. به خصوص اینکه در این ولت احراز هویت دو سطحی و قابلیت چند امضایی صورت نمی گیرد و همین امر امنیت موجودی در این کیف پول را به خطر می اندازد.

چرا باید از این ولت برای نگهداری ارزها استفاده کنیم؟

این ولت یکی از کاربر پسند ترین کیف پول های موجود در بازار ارزهای دیجیتال می باشد به خصوص برای معامله گران تازه کار که با نحوه تعیین صحیح کارمزد ها آشنایی ندارند بسیار کار ساز می باشد. کاربرانی که از این کیف پول استفاده می کنند از پشتیبانی مداوم و قوی بهره مند می شوند ویژگی که در هیچکدام از کیف پول های ارز دیجیتال وجود ندارد.

این کیف پول بر روی وب و دسکتاب از امنیت بیشتری نسبت به دیگر ولت ها برخوردار است. تمامی این خصوصیات برای این که از این کیف پول برای نقل و انتقال ارز خود استفاده کنید کافی می باشد اما بهتر است از این کیف پول برای نگهداری طولانی مدت ارز استفاده نکنید.

بازیابی کیف پول اکسودوس امکان پذیر است؟

این کیف پول طوری طراحی شده که در هنگام نصب پلتفرم آن عبارت ۱۲ کلمه ای در اختیار کاربر گذاشته می شود و در صورتی که به هر دلیلی پلتفرم این ولت از سیستم حذف شد با وارد کردن این عبارت بازیابی می توانید دوباره کیف پول خود را باز یابی کنید.

کارمزد کیف پول اکسودوس چقدر است؟

کارمزد کیف پول اکسودوس چقدر است؟

کیف پول اکسودوس همانند دیگر ولت های ارز دیجیتال برای ارسال یا دریافت ارز دیجیتال هیچ هزینه ای به جز کارمزد تعیین شده توسط خود شبکه از کاربران دریافت نمی کند. همچنین در این ولت هیچ هزینه ای جهت برداشت بیت کوین، اتریوم و دیگر رمز ارزها از کاربر کسر نمی شود و میزان کاربرد های تعیین شده با توجه به شلوغی شبکه متغیر می‌ باشد.

کیف پول اکسودوس برای ایرانیان مناسب است؟

با توجه به این که مقر اصلی کیف پول اکسودوس در کشور آمریکا قرار دارد لذا تابع قوانین و مقررات این کشور می باشد. بنابراین به دلیل تحریم کشور ایران توسط آمریکا کاربران ایرانی در این کیف پول نیز تحریم می باشند و در صورتیکه هویت آن ها برای این سیستم محرز شود امکان بلوکه شدن دارایی ها و سرمایه کاربر وجود خواهد داشت.

بنابراین اگر قصد دارید به عنوان یک کاربر ایرانی در این کیف پول ارز ذخیره کنید باید حتماً از ‏vpn معتبر و فعال استفاده کنید.

کیف پول اکسودوس از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

در حال حاضر کیف پول اکسودوس ارزهای معتبر و بسیاری را پشتیبانی می کند و بر اساس برآورد های انجام شده بیش از ۶۰ ارز دیجیتال در نسخه موبایلی این ولت پشتیبانی می شود و هنوز هم تیم تشکیل‌ دهنده این کیف پول در حال گسترده کردن ارزهای ارائه دهنده می باشند.

کاربران می‌ توانند برخی از ارزها را به صورت دستی به کیف پول خود اضافه کنند. مهم‌ ترین ارزهایی که توسط این ولت پشتیبانی می شود را برای شما معرفی خواهیم:

بیت کوین

بیت کوین به عنوان معتبرترین و مطرح ترین ارز در بازار ارزهای دیجیتال می باشد که در بسیاری از کیف پول ها از جمله کیف پول اکسودوس بایننس پشتیبانی و حمایت می شوند.

اتریوم

اتریوم به عنوان نسل دوم به ارزهای دیجیتال طرفداران بسیاری در بازار ارز دیجیتال دارد و به همین خاطر توسط بسیاری از کیف پول ها از جمله اکسودوس ذخیره و پشتیبانی می شود.

بیت کوین کش

بیت کوین کش در واقع فورک و شاخه ‌ای از ارز بیت کوین می باشد که حجم زیادی از معاملات بازار را به خود اختصاص داده است این ارز نیز در اکسودوس و همچنین کیف پول الکتروم ای‌ بی ‌سی پشتیبانی و ذخیره سازی می شود.

سوالات متداول

کارایی کیف پول اکسودوس چگونه است؟

این کیف پول به عنوان کارپسند ترین ولت های بازار برای ذخیره نقل و انتقال ارز دیجیتال طراحی شده است.

کیف پول اکسودوس در چه سالی ارائه شد؟

کیف پول ‏اکسودوس  برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ ارائه شده است.

کیف پول اکسودوس توسط چه کسانی طراحی شده است؟

توسط جی پی ریچاردسن و دنیل کستنالی در بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد.

این کیف پول برای چه افرادی مناسب می باشد؟

این کیف پول هم برای معامله گران تازه کار مناسب است و هم برای تریدر های حرفه ای آپشن های جذابی ارائه کرده است.

مطمئن ترین منبع برای دانلود اپلیکیشن اکسودوس چه می باشد؟

مهم ترین و معتبرترین منبع وبسایت رسمی کیف پول اکسودوس می باشد.

قابلیت هایی پورتفولیو در اختیار کاربران اکسودوس قرار می دهد چه می باشد؟

امکان خصوصی سازی کیف پول و اطلاع از قیمتهای به روز رمز ارزها

مهم ترین ویژگی های کیف پول اکسودوس چه می باشد؟

رابط کاربری ساده و جذاب استفاده از صرافی داخلی پشتیبانی قوی

کارمزد در صرافی داخلی اکسودوس چگونه است؟

میزان کارمزد های آن نسبت به صرافی های دیگر بیشتر است.

مهم ترین مشکلاتی که در رابطه با کیف پول اکسودوس مطرح شده چه می باشد؟

متن باز نیست، یک کیف پول گرم است و برای نگهداری طولانی مدت ارزها مناسب نمی باشد.

کیف پول اکسودوس از چند قسمت تشکیل شده است؟

از سه قسمت اصلی کیف پول، پرتفوی و صرافی داخلی

معاملات در صرافی داخلی اکسودوس چگونه است؟

این معاملات فقط برای تبدیل ارزها به یکدیگر استفاده می شود و نمی توان از ارز فیات استفاده کرد.

مهم ترین ارزهایی که در کیف پول اکسودوس پشتیبانی می شود کدام ارزها می باشند؟

ارزهای بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و ریپل

آیا این کیف پول برای ایرانیان کارآمد است؟

کاربران ایرانی توسط این کیف پول در تحریم قرار دارند.

امتیاز دهید
sara

sara

سارا مسعودی دانشجو رشته کامپیوتر هستم. از سال ۱۳۹۹ به تولید انواع محتوا برای سایت ها و شبکه های اجتماعی می پردازم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها