تبلیغات
جدول اطلاعات آموزش ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال کامپاند (compound) + بررسی آینده آن

  • توسط asie
  • 20 دقیقه

کمپوند یا کامپاند یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این ارز دیجیتال دارای بستری مناسب برای ارائه وام دهی می باشد. به صورت خلاصه باید گفت که کامپاند یک سرویس وام‌ دهی دیفای است که به کاربران اجازه می‌ دهد با استفاده از استخر های وصل شده سود ارزهای پایه خود را دریافت کنند.

به زبان ساده تر این ارز دیجیتال شرایطی را فراهم کرده است که ارز رمز نگاری شده را برای دسترسی کسانی که درخواست وام دارند باز بگذارد و آن ها را به سرور های وام سپرده گذاری وصل کند و وام دهندگان از دارایی‌ هایی که سپرده گذاری کرده اند سود کسب کنند. در ادامه همراه صرافی ارز دیجیتال بیستکس باشید تا با این کریپتو آشنا گردید.

ارز دیجیتال کامپاند چیست؟

ارز دیجیتال کامپاند چیست؟

در ارز دیجیتال کامپاند پس از این که شما درخواست وام کردید. پس از سپرده گذاری رمز پایه جدیدی (ctoken) را به به شما اعطا می کند و این نشان دهنده آن است که فرد در یک استخر چقدر صحت دارد. البته سی توکن ها شامل ceth. Cdai .cbtc نیز تقسیم می شوند. شما می توانید برای ارزهایی که تحت پوشش ارز کامپاند هستند از آن ها دریافت کنید.

به عنوان مثال ارز دیجیتال bnb را واریز می کنید و cbnb دریافت می کنید. در رابطه با بنیانگذار این ارز می‌ توان به دو نفره اشاره کرد با نام‌ های رابرت لشنرر و جی فوری هیس که نقش اساسی را در ایجاد بستر کامپاند داشتند.

آیا این ارز ارزش خرید دارد؟

شما می‌ توانید با یک محاسبه ساده به این سوال خود پاسخ دهید. آیا ارزی که به عنوان یک رمز امکان وام‌ دهی به شما را دارد می‌ تواند به عنوان یک پلتفرم مورد اطمینان قرار بگیرد و ارزش خرید را داشته باشد؟ که پاسخ قطعاً عالی می باشد. این رمز ارز با حجم مارکت بالا روزانه در حال حاضر در محدوده قیمتی ۳۰۰ دلار معامله می‌ شود و می‌ تواند پیشنهاد خرید مناسبی برای بلندمدت باشد و در آینده تا سقف هزار دلار را به راحتی ببینند.

آینده ارز کامپاند در سال 2022 چگونه پیش بینی می شود؟

آینده ارز کامپاند در سال 2022 چگونه پیش بینی می شود؟

بسیاری از ارزهای دیجیتال که حجم مارکت بالایی دارند با رشد بیت کوین می‌ توانند پس از آن چیزی آینده بسیار درخشانی داشته باشند. رمز ارز کامپاند از آن دسته از ارزهایی می باشد که پلتفرم مناسب برای وام دهی دارد تا ارزهای خود را به فروش برساند.

این ارز دیجیتال با سقف قیمتی ۹۱۱ دلار و ۹۴ سنت و کف قیمتی ۸۰ دلار و ۶۰ سنت پیشنهاد خوبی برای خرید در ۳۰۰ دلار می باشد. زیرا دارای کف حمایتی بسیار مهمی است و می تواند در سال آینده به صورت بدبینانه سقف قیمتی خود را تا حد امکان ببیند.

آینده ارز کامپاند در سال 2022 چگونه پیش بینی می شود؟

این ارز دیجیتال در سال 2021 چگونه خود را نشان داد؟

در سال ۲۰۲۱ بسیاری از ارزها رشد های فراوانی کردند و این روش ها به صورت کاملاً نورانی و به یک باره اتفاق افتاد که ارز دیجیتال کامپاند از این دسته مستثنی نبود و توانست از محدوده قیمتی ۱۴۳ دلار در شروع سال میلادی جدید در ژوئن سال ۲۰۲۱ رشد خوبی را به ثبت برساند و تا نواحی هزار دلار پیش برود. پس از ریزش پر سود ترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین این ارز دیجیتال ریزش ۶۰ درصدی را تجربه کرده و تا محدوده ۲۰۴ دچار ریزش شد و در حال حاضر در قیمت 305 دلار معامله می شود‌.

برای ماینینگ کامپاند چه کاری باید انجام داد؟

برای استخراج کردن ارز دیجیتال کامپوند هر فردی نیاز دارد که به یک سیستم فنی در دسترس داشته باشد و از قبل یک اینترنت مناسب فراهم کرده باشد. البته هر کسی که در حوزه استخراج فعالیت می‌ کند می‌ داند که با تهیه یک دستگاه برای رمز ارز مورد نظر خود می تواند چندین رمز ارز دیگر را نیز استخراج کند در واقع باید گفت که داشتن اینترنت پرسرعت و بدون نوسان برق به اندازه کافی و سیستم فنی مورد نیاز و همچنین داشتن دستگاه ماین عواملی است که شما باید برای استخراج این رمز ارز تهیه کنید.

استخراج کامپاند با گوشی امکان پذیر است؟

خیر امکان پذیر نیست زیرا استخراج ارزهای دیجیتال توسط گوشی باعث آسیب‌ های جدی به گوشی شما می شود و در طول مدت بسیار کوتاهی گوشی شما دچار افت محسوسی می شود. در نهایت گوشی شما می سوزد زیرا با در اختیار گذاشتن سیستم فنی خود برای بلاک چین رمز ارز مورد نظر تا حد توان و یا حتی بیشتر از آن سیستم بلاک از گوشی شما کار می کشد و باعث از بین رفتن قطعات داخلی گوشی می شود. البته ناگفته نماند اگر هم موفق به کار شوید مقدار توکن های استخراج شده شما به قدری کم می باشد که ارزش ذاتی برای آن تعیین نمی شود.

لزوم داشتن کیف پول برای کامپاند چیست؟

لزوم داشتن کیف پول برای کامپاند چیست؟

امروز افرادی که در حوزه رمز ارزها فعالیت دارند به خوبی این امر را درک کرده‌ اند که برای داشتن هر ارز دیجیتالی از جمله کامپاند و یا هر چیز دیگری باید بهترین کیف پول ارز دیجیتال را داشته باشند که البته با توجه به تنوع کیف پول ها و مقدار بالا آن ها در مواقع مختلف هر فردی می تواند ارزهای دیجیتال خود را به صورت مختلف در مکان های مختلفی نگه داری کند.

این کیف پول ها می‌ تواند در صرافی ها باشد و یا در کیف پول های سرد مانند لجر نانو اس ذخیره شود. به صورت کلی باید گفت که هر کیف پولی مزیت خود را دارد و شما می توانید در کیف پول های متفاوت این رمز را نگهداری کنید اما لزوم داشتن امن ترین کیف پول به معنا واقعی کلمه یک الزام است. برای دانلود کیف پول کامپاند می توان به سایت های مختلف مراجعه کرد.

ارز دیجیتال کامپاند قانونی است؟

با توجه به سود جویی و کلاهبرداری بسیاری از کلاهبرداران ارز دیجیتال که امروزه در صنعت ارزهای دیجیتال ورود پیدا کرده اند بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که آیا پلتفرم مورد نظر قانونی است یا غیر قانونی؟ در بررسی ارز کامپاند حرف‌ های بسیار زیادی وجود دارد که سیستم وام دهی این رمز ارز را زیر سوال ببرند.

اما می‌ توان این شایعات را از سو رقیب های این شرکت دانست. زیرا ارزهایی مانند میکر از لحاظ پلتفرم وام دهی بهتر این ارز هستند ولی به صورت کلی می توان گفت که این ارز دیجیتال غیر قانونی نمی باشد. اما اگر قصد دارید که در چنین ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کنید بهتر است که سراغ ارز دیجیتال میکر بروید زیرا پلتفرم‌ های این ارز بهتر از رمز ارز Compound است.

جدول اطلاعات

جدول اطلاعات

در این جا درباره ارز کامپاند اطلاعاتی را با هم مرور می کنیم.

موضوع کامپاند
بهترین صرافی های خارجی برای خرید کامپاند بایننس، کوکوین و اوککس
بهترین صرافی های ایرانی برای خرید کامپاند اکسیر، ارزجو، رابین کش و والکس
چه عواملی بر تعیین کامپاند تاثیر گذار است؟ تحلیل فاندامنتال و توکن سوزی
استخراج کامپاند با گوشی امکان پذیر است؟ فقط از طریق دستگاه ماینر

بهترین صرافی های خارجی برای خرید Compound کدام است؟

صرافی های بسیار زیادی می‌ توانند ارزهای دیجیتال مختلفی را لیست کنند که باید گفت صرافی های بسیاری موظف هستند که امروزه کامپاند را ساپورت کنند. زیرا با توجه به پروژه ای که در آن وجود دارد می تواند سرمایه های بسیار زیادی را روانه صرافی کند و یک پوئن مثبت برای صرافی باشد زیرا پلتفرم کلی این صرافی وام دهی می باشد که پول های زیادی را می تواند بلوکه کند.

صرافی بایننس

صرافی بایننس با توجه به اینکه این رمز ارز می‌ تواند حجم بسیار بالایی از پول را روانه این صرافی کند در واقع جفت ارزهای بسیاری را به صورت معتبر در صرافی خود لیست کرده است و اجازه معامله و ترید را به کاربران خود داده است.

صرافی اوککس

در صرافی اوککس شما می‌ توانید بسیاری از معاملات را به صورت اهرمی و با حجم بالا انجام دهید. به این صورت که با مقدار پولی که دارید در صرافی ترید می کنید با حالت چندین برابر به معامله ببرید که این امکان را برای کامپاند در این صرافی می‌ بینیم.

صرافی کوکوین

با توجه به اینکه عرض کامپوند یک ارز بسیار معتبر میباشد صرافی کوکوین این نیز این ارز دیجیتال را لیست کرده است و به کاربران خود اجازه معامله این رمز را داده است.

صرافی هوبی

برای انتخاب صرافی خرید کامپاند، هوبی انتخاب بسیار درستی می باشد زیرا این صرافی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است‌ و با خیال راحت می‌ توانید در هوبی اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف کنید. هوبی صرافی کامپاند می باشد که Compound در آن موجود است.

صرافی کوینکس

این صرافی ارز دیجیتال که در بین ایرانی‌ ها نیز محبوبیت بسیار بالایی را دارد و با توجه به آمار هایی که از سوی این صرافی آمده است حدود ۷۰ درصد کاربران آن ایرانی می باشند. از این ارز حمایت می کند و شما می توانید از این ارز با جفت ارزهای دلاری و بیت کوینی معاملاتی داشته باشید.

کدام سایت های ایرانی این ارز دیجیتال را خرید و فروش می کنند؟

کدام سایت های ایرانی این ارز دیجیتال را خرید و فروش می کنند؟

آنچه که مشخص است بسیاری از سایت ها و صرافی های ایرانی در حالت کلی حجم بازار بسیار کمی را دارند و بسیاری از آن ها هنوز نمی‌ توانند ارزهای معتبر را لیست کنند. زیرا حجم معاملات در صرافی ها بسیار پایین می باشد. اما آن چیزی که بسیار واضح است این است که ارزهایی مانند ارز کامپاند ارزش سرمایه گذاری را دارند و صرافی ها و سایت های ایرانی هم این موضوع را به خوبی درک کرده اند و بسیاری از آن ها این رمز ارز را لیست کرده اند.

در سایت های ایرانی چون اکسیر، ارزجو، رابین کش، والکس، نوبیتکس و … می توان اکثر ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کرد.

آیا تعداد توکن های کامپاند محدود است؟

رابطه با تعداد توکن های ارز دیجیتال کامپوند باید گفت که این ارز دیجیتال عرضه کل ۱۰ میلیارد عددی را دارد و تاکنون ۶ میلیارد و ۱۸ میلیون و ۹۰۰ عدد کامپاند استخراج شده است و در حال گردش بین معامله گران می باشد و تعداد توکن های آن به صورت نامحدود نیست و بازار حدود ۱.۸۴ میلیارد دلار را در اختیار دارد.

چه عواملی بر تعیین این رمز ارز تاثیر گذار است؟

عوامل بسیار زیادی می‌ تواند بر تعیین قیمت یک رمز ارز اثر بگذارند عواملی مانند اخبار فاندامنتال که تاثیر اولیه خود را بر یک روز می گذارند. زیرا از آن جایی که بازار ارزهای دیجیتالی یک بازار نوپا می باشد بسیاری از مردم فارغ از این که تحلیل تکنیکال چه می گویند هدف خود را بر روی اخبار های مورد نظر برای رمز ارزی که ترید می‌ کنند گذاشته اند. باید گفت که در حال حاضر اخبار بسیار خوبی برای این رمز ارز وجود دارد و از لحاظ تکنیکالی نیز در جایگاه خوبی قرار دارد.

منظور از توکن سوزی Compound چیست؟

هر ارز دیجیتالی با توجه به تصمیم تیم فنی خود می‌ تواند در مقاطع زمانی مختلف اقدام به توکن سوزی کند. در این واقعه تیم و اعضا فنی اعلام می‌ کنند که اعضا در گردش بالا باعث شده اند که قیمت در حال حاضر رشد چندانی نکند. به همین دلیل تصمیم بر این شده است که مقدار قابل توجهی از ارزهای پروژه سوزانده شود که تعیین مقدار آن ها به دست تیم فنی می باشد و پس از این اقدام به دلیل عرضه پایین و تقاضا بیشتر قیمت می‌ تواند رشد بسیار خوبی کند.

مقایسه ارز دیجیتال کامپاند با دیگر رمز ارز ها

مقایسه ارز دیجیتال کامپاند با دیگر رمز ارزها

هر فردی که توانایی سرمایه‌ گذاری و دانش این را داشته باشد که در ارزهای دیجیتال سرمایه نسبتا مطلوبی بگذارد برای سرمایه خود یک ارز مورد نظر را انتخاب می کند تا بتواند یک ارز با هدف و آینده دار را برای سرمایه گذاری انتخاب کند. به همین دلیل آن را با سایر ارزهای دیجیتال مقایسه می کند‌.

عده‌ ای گمان می‌ کنند به دلیل این که بیت کوین مادر تمامی ارزهای دیجیتال است انتخاب بسیار درستی برای سرمایه گذاری می باشد اما باید گفت شما باید با توجه به مقدار سرمایه خود و همچنین تحلیل‌ های درست بازار اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید.

مقایسه ارز دیجیتال کامپاند با بیت کوین

بحث اولی که در مقایسه با بیت کوین به وجود می آید میزان تسلط بازار بیت کوین می باشد که در حال حاضر تسلط بازار بیت کوین ۴۸ درصد می باشد و نسبت به کامپاند ارز دیجیتال ارزشمند و گران ترین می باشد پس از مقایسه این دو ارز منطقی به نظر نمی‌ رسد. در حالی که سهم ارز دیجیتال کامپاند از بازار فقط هفت صدم درصد می‌ باشد‌.

مقایسه ارز دیجیتال کامپاند با اتریوم

از آن جایی که ارز دیجیتال اتریوم از لحاظ حجم بازار در جایگاه دوم قرار دارد باید این قضیه را در نظر گرفت که رتبه این ارز دیجیتال بسیار بالا تر از رمز ارز Compound قرار دارد. از لحاظ تیم فنی نیز این قضیه کاملا حاکم می باشد پس برای انتخاب قیاس این ارز دیجیتال باید ارزهای بهتری را انتخاب کرد زیرا از لحاظ فنی این ارز دیجیتال قابل قیاس با اتریوم نیست.

مقایسه ارز دیجیتال کامپاند با دوج کوین

از آن جایی که برای مقایسه شما باید تیم های فنی و اهداف پروژه را مورد بررسی قرار دهید. ارز دیجیتال دوج کوین با یک تیم ضعیف و فقط با پشتوانه یک فرد سرمایه گذار و هوشمند به نام ایلان ماسک توانسته حجم بازار بسیار بالایی را داشته باشد. از لحاظ حجم در جایگاه دهم بازار است در حالی که ارز دیجیتال کامپاند با یک پروژه بسیار قوی تر در جایگاه 66 قرار دارد.

مقایسه ارز دیجیتال کامپاند با ترون

ارز دیجیتال ترون از لحاظ تیم فنی و اندازه حجم بازار حدود ۴۰ رتبه بالاتر از ارز دیجیتال کامپاند قرار دارد و می توان گفت که این ارز دیجیتال از لحاظ هدف با ارز دیجیتال ترون کاملاً متفاوت است و باید این ارز را با ارزهایی مانند میکر مقایسه کرد.

سوالات متداول

بنیان گذار ارز دیجیتال Compound کیست؟

در رابطه با بنیان گذار این ارز می‌ توان به دو نفره اشاره کرد با نام‌ های رابرت لشنرر و جی فوری هیس که نقش اساسی را در ایجاد بستر کامپاند داشتند و خوشبختانه در مدیریت و رسیدن به هدف هایشان موفق بوده اند.

برای استخراج Compound ارز دیجیتال چه اقداماتی لازم است؟

برای استخراج و یا به اصطلاح ماین کردن رمز ارز Compound نیاز به دستگاه استخراج کامپاند داریم که با تهیه این دستگاه و فراهم کردن برق قوی سیستم خانگی و یک اینترنت پر سرعت می توانیم به استخراج این ارز دیجیتال بپردازیم.

استخراج Compound با گوشی سودمند است؟

درباره کامپاند باید گفت که یکی از ارزهای دیجیتال بازار کریپتوکارنسی می باشد و استخراج آن از طریق گوشی بسیار دشوار است اما اگر موفق شوید که این کار را با گوشی موبایل انجام دهید سود بسیار ناچیزی به شما می دهد و آن سود در مقابل آسیبی که به گوشی شما می رسد بسیار ناچیز می باشد و هیچ ارزشی ندارد.

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال چه کیف پول هایی توصیه می شوند؟

همانطور که می دانید امروزه با توجه به گسترش بازار ارزهای دیجیتال بسیاری از افراد اقدام به کلاهبرداری می‌ کنند پس بهتر است که برای نگهداری و امنیت ارزهای دیجیتال خود سراغ کیف پول هایی بروید که از نظر معامله گران با تجربه بازار بهترین کیف پول، کیف پول سخت افزاری می باشد و با انتخاب این کیف پول می توانید با خیال راحت اقدام به خرید و فروش کنید.

بستر شبکه انتقال کامپاند چیست؟

بستر شبکه اش اتریوم یا erc20 می باشد و بر روی این کوین شبکه خود را انتقال می دهد، یعنی هر فردی می تواند به صورت اختصاصی کوین های کامپاند خود را بر بستر اتریوم انتقال دهد.

قیمت ارز کامپاند چقدر است؟

قیمت این ارز $312.96 است که این قیمت دائم در حال نوسان است و هر لحظه قیمت آن بالا و پایین می رود اما با توجه به پیش بینی های معامله گران و تحلیل گران بزرگ بازار گفته شده است که در چند سال آینده این ارز دیجیتال بسیار افزایش قیمت خواهد داشت.

چه عواملی باعث کاهش و یا افزایش قیمت کامپاند در آینده خواهد شد؟

عوامل بسیاری می‌ تواند باعث کاهش و یا افزایش ارزهای دیجیتال شود. عواملی مانند: خبر های فاندامنتال که تاثیر اولیه خود را بر یک روز می گذارند، از آن جایی که بازار ارزهای دیجیتالی یک بازار نوپا می باشد بسیاری از مردم فارغ از این که تحلیل تکنیکال چه می گویند اقدام به خرید و فروش عجولانه می کنند و باید گفت که در حال حاضر اخبار بسیار خوبی برای این رمز ارز وجود دارد و از لحاظ تکنیکالی نیز در جایگاه خوبی قرار دارد.

قیمت ارز کامپاند به تومان چقدر است؟

قیمت این رمز ارز به تومان ۸,۶۳۷,۲۷۳ است که شما می توانید به صورت دستی و یا همچنین از طریق ماشین حساب ارز دیجیتال کامپاند قیمت این ارز را به تومان و یا ریال حساب کنید که کار بسیار راحتی می باشد.

بهترین قیمت کامپاند مربوط به چه سالی می باشد؟

باید گفت که دچار افت نسبتاً شدیدی شد اما خوشبختانه در سال ۲۰۲۱ توانست با مدیریت بسیار قوی افزایش قیمت داشته باشد و توجه بسیاری از معامله گران را به خودش جلب کرد.

اپلیکیشن حساب کامپاند چیست؟

متاسفانه هیچ اطلاعاتی در رابطه با اپلیکیشن های این ارز دیجیتال در دست نیست.

سرویس دهی Compound چگونه است؟

کامپاند یک سرویس وام‌ دهی دیفای است که به کاربران اجازه می‌ دهد با استفاده از استخر های وصل شده سود ارزهای پایه خود را دریافت کنند.

Compound در جه سالی تاسیس شد؟

در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد.

تعداد توکن های کامپاند چقدر است؟

تا کنون شش میلیارد و هجده میلیون و نهصد عدد کامپاند استخراج شده است و در حال گردش بین معامله گران می باشد و تعداد توکن های آن به صورت نامحدود نیست و بازار حدود ۱.۸۴ میلیارد دلار را در اختیار دارد.

قیمت لحظه‌ ای کامپاند را از چه سایت هایی می توان دنبال کرد؟

خوشبختانه سایت های بسیاری برای رصد کردن قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال وجود دارند و با مراجعه به این سایت ها می توانید قیمت لحظه ای رمز ارزها را مشاهده کنید و همچنین نمودار کامپاند هم در این سایت موجود می باشد.

نماد کامپاند چیست؟

این ارز با نماد اختصاری COMP یک رمز ارز و یا شکلی از دارایی های دیجیتال است. ارزش این بازار حدود ۱.۸۹ میلیارد دلار است و در رتبه ۶۶ بازار قرار دارد و سهم هفت صدم درصدی از کل بازار کریپتوکارنسی را در اختیار دارد.

امتیاز دهید
asie

asie

آسیه پناهلو دانشجو رشته کامپیوتر دانشگاه فردوسی هستم. از سال ۱۳۹۹ به تولید محتوا پرداختم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها