تبلیغات
یرن فایننس آموزش ارزهای دیجیتال

یرن فایننس چیست و استخراج آن چگونه است؟

  • توسط zeinab
  • 23 دقیقه

احتمالا تا کنون نام یرن فایننس را شنیده اید. امروزه خبر هایی درباره نخریدن این توکن در بازار دیجیتالی و در بین کاربران منتشر شده است که این خبر از وب سایت MEDIUM و با مضمون ارزش این توکن صفر است شروع شد. حال در این بین شما با یرن فایننس که دارای توکنی با نام YFI است آشنا می شوید. این توکن از ابتدا ورود خود به بازار دیجیتالی توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

فهرست محتوا

یکی از جدید ترین پلتفرم های defi این توکن است. اگر به دنبال سوالات متداولی هم چون یرن فایننس چیست؟ چگونه می شود آن را در ایران خریداری کرد؟ آیا این ارز ارزش خرید دارد؟ هستید، می توانید از این مقاله به نحوه احسنت برای کسب اطلاعات استفاده کنید. تیم صرافی ارز دیجیتال بیستکس در نظر دارد اطلاعات مربوط به ویژگی های این توکن را در اختیار شما قرار دهد.

ارز دیجیتال یرن فایننس چیست؟

این ارز به عنوان یک پروژه غیر متمرکز در بازار ارزها می باشد. این ارز پلتفرم خود را با هدف ساده سازی دیفای و ارائه بیشترین درصد سود به نسبت میزان سپرده ها وارد بازار کرده است. به یرن فایننس بیت کوین دیفای نیز می گویند و تا به امروز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

برخی از کاربران سعی دارند که قسمتی از این سهام را به دست آورند. این پلتفرم دارای دو نسخه است که نسخه اول آن v1 نام دارد که در مرحله بتا می باشد. نسخه دوم این پلتفرم با نام v2 وارد بازار شده است و قابل استفاده برای کاربران است. اکوسیستم این پلتفرم ساخته شده در اتریوم است که دارای هدفی درباره تعامل کاربر ها است. این پلتفرم در نظر دارد که به کاربران خود اجازه ترکیب پلتفرم های متفاوت را دهد.

یرن فایننس 2 چیست؟

نماد یرن فایننس 2 YFII است و شما می توانید به واسطه برخی از صرافی ها آن را دنبال کنید. تاریخ معرفی آن در ماه جولای 2020 ثبت شده است و محدودیت توکن های آن 39.375 می باشد. این توکن قابلیت استخراج ندارد و با مزیت فورک یرن فایننس وارد بازار شده است.

آینده ارز یرن فایننس در سال 2022 چگونه پیش بینی می شود؟

آینده ارز یرن فایننس در سال 2022 چگونه پیش بینی می شود؟

یرن فایننس در ایران تحلیل می شود و برخی از تریدر ها سعی دارند که این ارز را برای خرید و فروش کاربران تحلیل کنند. حال در نظر بگیرید که تا به امروز پیشرفت بسیار خوبی در راسته پروژه خود داشته است. اگر شما به دنبال سرمایه گذاری و هولد کردن این ارز هستید، در نظر داشته باشید که به واسطه برخی از تحلیل های آینده نگر این عمل منطقی به نظر می رسد.

این ارز دیجیتال در سال 2021 چگونه خود را نشان داد؟

یرن فایننس ارز دیجیتال خوب و با پشتوانه مالی درستی است و این امر آن را یکی از بهترین ها در این سال معرفی می کند. به طور کل این پلتفرم برخی از ویژگی های مثبت را دنبال می کند. در حال حاضر این توکن درگیر برخی از نوسانات مربوط به کل بازار ارزها شده است و دلیل آن ریزش بسیار زیاد بیت کوین می باشد.

برای ماین کردن یرن فایننس چه کاری باید انجام داد؟

برای ماین کردن یرن فایننس چه کاری باید انجام داد؟

ماینینگ یرن فایننس دارای مراحل خاصی نیست چرا که این توکن V2 قابلیت استخراج ندارد و این امر یکی از ویژگی های آن است. به یاد داشته باشید که برای ماین کردن تمامی ارزها نیاز به اینترنت و سیستم سخت افزاری دارید. برخی از کوین ها و توکن ها قابلیت استخراج را به کاربران خود نمی دهند.

ماینر های یرن فایننس کدامند؟

اگر به دنبال انجام فرآیند ماینینگ این توکن هستید باید کمی در این باره تحقیق کنید و با کسب اطلاعات درست برای ماینر کردن تصمیم بگیرید. یرن فایننس دو دارای ویژگی با مضمون نداشتن قابلیت استخراج است و ما در این بخش برخی از ماینر ها را برای شما نام خواهیم برد تا بعد از تصمیم گیری درباره ماین کردن آن از بهترین دستگاه ماینر استفاده کنید.

ASIC

asic یکی از دستگاه های پر هزینه برای ماین کردن می باشد. اگر به دنبال استخراج با دستگاه هستید می توانید نتیجه خوبی را به دست آورید. اما در برخی از موارد با استخراج این توکن به واسطه کامپیوتر مراحل راحت تری را طی می کنید.

B3 PRO

یکی دیگر از دستگاه های ماینر برای ماین کردن B3 است که دارای قابلیت های بسیار خوبی می باشد. این دستگاه ماینر ارز دیجیتال دارای قدرتی به اندازه 800W می باشد و میزان نویز آن 75DB است.

استخراج yearn finance با گوشی امکان پذیر است؟

دستگاه استخراج یرن فایننس نمی تواند تلفن همراه باشد و دلیل آن نداشتن قابلیت استخراج این ارز می باشد. به یاد داشته باشید که این توکن دارای ویژگی های خاصی است که این امر جز آن ها است. شما می توانید تنها به خرید و فروش این ارز بپردازید.

قیمت لحظه ای یرن فایننس

اگر به دنبال سوال قیمت ارز یرن فایننس چقدر است؟ هستید، می توانید به واسطه نمودار های معتبر این امر را دنبال کنید. در تاریخ 4 دی ماه 1400 قیمت این ارز $2.956.69 است. ارز یرن فایننس به تومان با قیمت 88.905.050 وارد بازار شده است و محاسبه این ارز به نرخ تتر مساوی با 30. 075 است. مقدار معاملات روز این ارز مساوی با $19.554.200.00 می باشد و سکه های در حال گردش YFII در بازار 38,596 می باشد.

ماشین حساب یرن فایننس

اگر به دنبال احتساب مقدار دارایی ارز خود می باشید باید از ماشین حساب ارز دیجیتال استفاده کنید. برای حساب یرن فایننس به نسبت دیگر ارزهای دیجیتال بهتر است از ماشین حساب ارز دیجیتال تبدیل کننده استفاده کنید.

آیا یرن فایننس کیف پول مخصوص به خود را دارد؟

بیشتر والت های مربوط به این توکن از نوع سخت افزاری می باشند. به دنبال این امر شما برای نگهداری ارز و یا انتقال آن باید از والت استفاده کنید. این توکن دارای والت های زیادی است که از آن پشتیبانی می کنند و آن را جز توکن های اصلی خود معرفی می کنند. بستر شبکه انتقال یرن فایننس برای انتقال این ارز کمک می کند و تمامی ارزها از والت دیگر به صرافی و یا دیگر والت ها در بستر انتقال YFI منتقل می شوند.

جدول اطلاعات

ما در این بخش برخی از اطلاعات مربوط به ارز یرن فایننس را به صورت جدول گرد آوری کرده ایم.

موضوعیرن فایننس
عوامل تاثیر گذارمارکت کپ، رسانه، نوسانات،
قیمت لحظه ای 2.956.69 $
والت های سخت افزاریلجر نانو اس، ترزور
تعداد عرضه کل39,375 

نمودار یرن فایننس به چه صورت است؟

نمودار های این توکن دارای ویژگی های YFI می باشد. در این بین قیمت لحظه ای، تغییرات این ارز از دو سال پیش تا به امروز، قیمت بر محاسبه نرخ تتر، عرضه کل توکن ها، تحلیل های مربوط به تکنیکال و فاندامنتال، حجم بازار، تسلط بر بازار و رتبه این ارز موجود می باشد. به طور کلی شما به واسطه نمودار ها می توانید این ارز را تحلیل کنید. تحلیل فاندامنتال یرن فایننس یکی از نمودار های این توکن است.

بهترین صرافی های خارجی برای خرید یرن فایننس کدام است؟

بهترین صرافی های خارجی برای خرید یرن فایننس کدام است؟

تا به امروز صرافی های زیای برای خرید و فروش این ارز اقدام کرده اند و این امر در صورتی می باشد که در ایران جدا از صرافی های ایرانی برخی از صرافی های بین المللی نیز وجود دارد. حال در این بخش برخی از بهترین صرافی ها را برای خرید این توکن معرفی می کنیم.

بایننس

بایننس تا به امروز نام خود را در تمامی سایت ها ثبت کرده است و خود را در راستا عمکلردی بهتر در بازار دیجیتالی ها قرار می دهد. به طور کل حجم معاملات در روز این صرافی 65.281.100.000 می باشد و دارای لیستی بالغ بر 1000 ارز و توکن می باشد.

کوین بیس

این صرافی ارز دیجیتال در رده دوم وب سایت ها قرار دارد و دارای ویژگی های مثبت و منفی زیادی است. تا به امروز معاملات خود را با تراکنش های بسیار کم انجام داده است. این ارز دیجیتال در این صرافی ارز دیجیتال عرضه می شود.

کراکن

کراکن یکی از صرافی های ارز دیجیتال معتبر در بازار کریپتو ها می باشد و دارای رتبه سوم برای خرید و فروش این توکن می باشد. شما می توانید این توکن را به واسطه صرافی ای معتبر و با پشتیبانی بسیار خوب بخرید.

  • کریپتو چیست؟ + هرآنچه که راجب آن باید بدانید در این لینک پس کلیک کنید.
کدام صرافی های ایرانی این ارز دیجیتال را خرید و فروش می کنند؟

کدام صرافی های ایرانی این ارز دیجیتال را خرید و فروش می کنند؟

صرافی های ارز دیجیتال ایرانی زیادی انواع یرن فایننس را برای خرید و فروش قرار داده اند. در این بخش برخی از صرافی ها به واسطه ویژگی ای خوب و بد آن ها را نام خواهیم برد تا بتوانید به راحتی این توکن را خریداری کنید.

صرافی بیت پین

یکی از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی می باشد که تیم تشکیل دهنده این پلتفرم از شرکت های مطرح در زمینه فناوری و ارتباطات است. امنیت این پلتفرم زبان زد است و فرآیند احراز هویت آن دو عاملی می باشد.

صرافی والکس

این صرافی دومین صرافی برتر و معتبر ایران است و شما می توانید به واسطه این صرافی برای خرید و فروش این ارز اقدام کنید. این صرافی دارای اپلیکیشنی مربوط به والت موبایل است و دارای پشتیبانی قوی و پاسخگویی درست و به موقع می باشد.

صرافی بیت 24

یکی از صرافی های ارز دیجیتال معتبر برای خرید و فروش ارزهای ارز دیجیتال می باشد. این صرافی دارای ویژگی های زیادی هم چون پلتفرمی معتبر و قابل اطمینان، لیست زیادی از ارزها و پشتیبانی دقیق و رابط کاربری آسان می باشد.

آیا تعداد توکن های yearn finance محدود است؟

به طور کلی درباره یرن فایننس در وایت پیپر یرن فایننس این گونه توضیح داده شده است که این ارز دارای تعدادی توکن محدود می باشد. این مقدار توسط تیم توسعه دهنده مشخص می شود. تعداد عرضه کل این توکن 39.375 می باشد.

پاداش استخراج یرن فایننس چیست؟

به طور کلی جایزه ماین کردن تمامی ارزها تعدادی از توکن ها و کوین های آن ارز می باشد. جایزه ماین کردن یرن فایننس نیز همانند دیگر ارزها می باشد. به یاد داشته باشید که یرن فایننس دو قابل استخراج نمی باشد. هزینه YFI برای ماین شدن محدود است.

چه عواملی بر تعیین قیمت این رمز ارز تاثیر گذار است؟

تا به امروز عوامل زیادی بر رو این ارز تاثیر گذاشته است و این امر به واسطه نوسانات بازار می باشد. به طور کل مارکت کپ بر روی خرید YFI تاثیر مستقیم دارد و شما باید تحلیل های قبل از خرید و فروش YFI را در نظر بگیرید. برخی از عوامل هم چون توکن ها، نوسانات بازار، رسانه ها بر روی قیمت آن تاثیر می گذارند.

منظور از توکن سوزی یرن فایننس چیست؟

توکن سوزی برای انجام برخی از فرآیند ها به واسطه استخر های مالی اتفاق می افتد. بسیاری از ارزهای توکن برای پر کردن استخر نقدینگی خود و پاداش های مکرر برای جذب کاربران، توکن سوزی را انجام می دهند. حال در این بین در نظر بگیرید که این عملیات برای این ارز نیز اتفاق می افتد.

مقایسه ارز دیجیتال یرن فایننس با دیگر ارزهای دیجیتال

مقایسه ارز دیجیتال یرن فایننس با دیگر ارزهای دیجیتال

تا به امروز این ارز برای خرید و فروش شدن تحلیل های زیادی را گذارنده است و برخی از افراد در پی خرید این ارز هستند. به طور کلی این ارز به نسبت برخی از ارزها تحلیل می شود و ما در این بخش برخی از ارزهای معروف و معتبر را با این ارز مقایسه می کنیم.

مقایسه با بیت کوین

اولین ارز دنیا با پشتوانه ای قوی و فناوری پیشرفته در حال مقایسه شدن با توکنی می باشد که در دنیای دیفای نام بیت کوین را به خود گرفته است. به طور کل مزمون اصلی این دو ارز بسیار متفاوت است و شما بهتر است برای خرید و هولد کردن بیت کوین کمی صبر کنید چرا که در حال حاضر ریزش شدیدی را تجربه کرده است.

مقایسه با اتریوم

اتریوم ارز دیجیتال بسیار خوبی در راستا هولد کردن سرمایه می باشد. یرن فایننس یکی از توکن های فورک اتریوم است و برخی از ویژگی ها همانند سرعت بالای تراکنش ها را بعد از انجام برنامه نویسی دوباره به دست آورده است.

مقایسه با دوج کوین

در برخی از تحلیل ها دوج کوین را برای سرمایه گذاری های طولانی مدت مناسب می دانند. از سوی دیگر تریدر های جوان یرن فایننس را یکی از بهترین ارزها برای آینده می دانند و دوج کوین را ارز بدون پشتوانه و در حال غروب در بازار ارزها می دانند.

مقایسه با ترون

ترون تا به امروز خود را به خوبی ثابت کرده است و در حال حاضر شما می توانید این ارز را به عنوان ارز اصلی پلتفرم خود انتخاب کنید. از نظر رشد، ترون دارای رشدی عظیم بوده است. ارز یرن فایننس یک توکن است که می توان برای نوسانات روزانه استفاده کرد.

تحلیل تکنیکال یرن فایننس

بالاترین و پایین ترین قیمت یرن فایننس در برخی نمودار های مربوط به تحلیل موجود می باشد. قیمت YFI یکی از مواردی است که در تحلیل تکنیکال قرارداده شده است. اگر شما به دنبال تحلیل ارز مورد نظر خود برای سرمایه گذاری و هولد کردن هستید، باید تحلیل ها تایم فریم تکنیکال را دنبال کنید.

در حال حاضر تایم فریم های مربوط به این ارز تغییرات یرن فایننس را تا سال آینده تحلیل می کند و به شما کمک می کند تا برای خریداری و سرمایه گذاری بر روی این ارز فکر کنید. در این تحلیل شما می توانید تغییرات دو سال پیش این ارز را دنبال کنید و یرن فایننس یکی از مهم ترین توکن ها را برای ترید های روزانه و نوسان گیری ها انتخاب کنید.

موسس این ارز دیجیتال کیست؟

اگر به دنبال سوال YFI مال کجاست هستید می توانید اطلاعات مفیدی را در اوراق سفید این توکن دنبال کنید. استخر مالی YFI در این اوراق ثبت می شود و شما می توانید راحت تر برای خرید این ارز اقدام کنید. این ارز دارای پشتوانه خوب و قدرت مندی می باشد.

اکوسیستم این ارز توسط برنامه نویس به نام آندره کرونژ ساخته شده است و این شخص به دنبال آینده ای درست و بدون مشکل برای این توکن است. YFI اصلی در آینده پیشرفت خوبی را در دنیای ارزها رقم می زند.

این ارز دیجیتال از چه پروژه هایی حمایت می کند؟

تا به امروز اهداف زیادی به واسط این پروژه حمایت شده است و اگر شما به دنبال سوال چه کسانی از YFI استفاده می کنند هستید باید بدانید که اهداف این پروژه کاربران زیادی را جذب کرده است. به طور کل این پلتفرم به دنبال حمایت از کاربران برای سرمایه گذاری و خرید سهام با هدف سازی آسان دیفای وارد بازار شده است.

سوالات متداول

چه کسانی از YFI استفاده می کنند؟

افرادی از این توکن استفاده می کنند که هدف این پلتفرم را دنبال می کنند و به دنبال خرید سهام های این اکوسیستم هستند.

بالاترین و پایین ترین قیمت یرن فایننس را از کجا دنبال کنیم؟

شما می توانید قیمت این توکن را به واسطه جستجو در گوگل دنبال کنید و قیمت لحظه ای توکن را ببیند . در حال حاضر نمودار های زیادی بالاترین و پایین ترین قیمت ارزها را ارائه می دهند. برخی از تحلیل ها به واسطه قیمت های قدیم و جدید این ارز می باشد. شما می توانید با نمودار های مربوط به تکنیکال و یا فاندامنتال برخی از قیمت ها را دنبال کنید.

عوامل تاثیر گذار بر روی این ارز کدام اند؟

امروزه عوامل زیادی بر روی ارزها تاثیر می گذارد که یکی از آن ها ارزش بازار می باشد. ارزش بازار نه تنها بر روی این ارز بلکه بر روی تمامی ارزها تاثیر می گذارد. در حال حاضر بازار ارزها دچار ریزش شده است و این امر به واسطه ضرر بیت کوین است. برخی از ارزها با وارد شدن خود تبلیغات را در بر می گیرند و این امر نشان دهده این است که رسانه ها بر روی ارزها تاثیر زیادی می گذارند.

جایزه ماین کردن یرن فایننس چیست؟

جایزه ماین کردن تمامی ارزها تعدادی از توکن ها و کوین های آن ها می باشد. شما می توانید برخی از تعداد مشخص را در وایت پیپر ارزها دنبال کنید. این ارز تا به امروز درگیر تغییرات زیادی شده است اما یکی از ویژگی های آن که با مضمون نداشتن قابلیت استخراج است، تغییر نکرده است.

تعداد عرضه کل این ارز چه مقدار است؟

تا به امروز تعداد کل این ارز تغییری به خود نداده است و تیم توسعه دهنده تصمیمی بر این کار ندارند. حال شما می توانید به واسطه وایت پیپر تعداد دقیق عرضه را دنبال کنید. تعداد عرضه کل ارز یرن فایننس 39,375 می باشد.

قیمت لحظه ای این ارز چقدر است؟

برای دریافت قیمت های متفاوت این ارز باید نمودار های مربوط به قیمت آن را دنبال کنید. اگر شما می خواهید برخی از تحلیل ها را برای این ارز انجام دهید، باید از قیمت آن با خبر باشید در حال حاضر قیمت این ارز 2.972.50$ می باشد.

کدام صرافی بین المللی این ارز را می فروشد؟

این ارز به لقب بیت کوین در دنیای دیفای ها، صرافی های زیادی را به دنبال خود انداخته است. تا به امروز صرافی های زیادی این توکن را پشتیبانی کرده اند که ما در این خش برخی از معتبر ترین ها را برای شما نام برده ایم. یکی از صرافیه ای نام برده شده بایننس می باشد. کوین بیس و کراکن دیگر صرافی های معتبر برای خرید این توکن می باشند.

آینده این ارز دارای پیشرفت است؟

پشتوانه علمی و فناوری این ارز آینده خوبی را تضمین می کند. اما برای خرید و فروش این ارز بهتر است که تحلیل های لازم را انجام دهید. به طور کلی این ارز به واسطه قول هایی که شرکت و تیم توسعه دهنده آن داده اند، پیشرفت خوبی را دنبال می کند.

چگونه این ارز را تحلیل کنیم؟

شما می توانید به واسطه برخی از نمودار ها به تحلیل این ارز بپردازید. تحلیل هایی هم چون تکنیکال برای آینده این ارز و فاندامنتال برای لحظه حال، این توکن را به خوبی تحلیل کرده اند و برای سرمایه گذاری و خرید کمک بزرگی برای شما می باشند.

صرافی های ایرانی که این ارز را پشتیبانی می کنند کدام اند؟

تا به امروز صرافی های زیادی این ارز را پشتیبانی کرده اند که بیت پین، بیت 24 و والکس جز آن بوده اند. خرید و فروش ارزها به واسطه صرافی های معتبر امکان پذیر است و این صرافی ها از نظر امنیت در رتبه های خوبی قرار دارند.

یرن فایننس چیست؟

یک نوع ارز دیجیتال که در طول مقاله به آن اشاره شده است.

آیا از یرن فایننس می توان در ایران استفاده کرد؟

استفاده از این ارز تنها برای خرید و فروش و سرمایه گذاری قانونی است.

حکم شرعی استفاده از ارزهای دیجیتال در ایران چگونه است؟

استفاده از آن ها جایز نیست.

آیا از یرن فایننس می توان به عنوان پرداخت های بانکی در ایران استفاده کرد؟

استفاده از این ارز برای پرداخت ها غیر قانونی است.

یرن فایننس در چه سالی ارائه شد؟

2020 میلادی

امتیاز دهید
zeinab

zeinab

زینب احمدنژاد نویسنده تولید محتوا بیستکس هستم. به بررسی و ارائه دانستنی های روز ارزهای دیجیتال در بیستکس می پردازم.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها