تبلیغات
100 فرد تاثیرگذار بلاکچین معرفی افراد تاثیرگذار

لیست 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین با توضیحات اختصاصی

  • توسط mahsa
  • 64 دقیقه

100 فرد تاثیرگذار بلاکچین کدامند؟ امروزه در بازار رمز ارزها مفهوم های بسیاری به وجود آمده است که هر کدام برای بیان نوعی از مسائل استفاده می شود. یکی از این مفاهیم بلاک چین به همراه کاربرد بلاک چین است. بلاک چین زمانی به وجود آمده که برای اولین بار ما بیت کوین را داشتیم. به همین دلیل است که می توان گفت امروزه افراد بسیار زیادی در زمینه بلاکچین حرف اول را می زنند و به نوعی تاثیرات بسیار زیادی را در این زمینه به صورت مثبت ارائه داده اند. در این مقاله قصد داریم شما را با 100 فرد تاثیرگذار بلاک چین آشنا کنیم و اطلاعات بسیار خوبی را از این دسته از افراد به شما عزیزان ارائه دهیم. پس با صرافی ارز دیجیتال بیستکس تا انتهای این مقاله همراه باشید.

فهرست محتوا
شبکه بلاکچین چیست؟

شبکه بلاکچین چیست؟

اگر شما نیز جزء دسته افرادی می باشید که آشناییتی با شبکه بلاکچین ندارید در این قسمت به دو صورت کلی و مختصر به شما این شبکه را توضیج می دهیم. در ابتدا به بیانی ساده اگر بخواهیم به شما بگوییم که شبکه بلاک چین چیست باید بگوییم که همان طور که اشاره کردیم زمانی این شبکه به وجود آمد که در واقع بیت کوین در بازار رمز ارزها حرف اول را می زد. بیت کوین باید در فضایی فعالیت می کرد که در آن امکان هک شدن بسیار پایین می آمد. به همین دلیل فضایی به نام بلاکچین راه اندازی شد.

بلاکچین در واقع فضایی است که در زمینه ثبت اطلاعات و گزارش فعالیت دارد. این فضا برای شما مکانی را به وجود می آورد که با استفاده از آن شما بتوانید این اطلاعات را با تمامی اعضای شبکه در میان بگذارید. حال اگر برای شما سوالی پیش می آید که آیا این اطلاعات قابل هک شدن هستند یا خیر باید بگوییم که این سیستم برپایه رمز نگاری و توزیع سیستم برپا شده است و امنیت بلاک چین را افزایش داده است. امکان هک شدن در این سیستم تقریبا غیر ممکن می باشد.

اگر بخواهیم به واژه یابی بلاکچین نیز بپردازیم باید بگوییم که این جمله از واژه بلاک Block و چین Chain تشکیل شده است. به این صورت که یعنی در این قسمت ما زنجیره ای از بلوکه ها را داریم که در هر بلوکه اطلاعاتی از افراد ذخیره شده است. پس در بلاکچین می تواند اطلاعات یک قاتل که در زندان است در کنار اطلاعات بیت کوین قرار بگیرد و این موضوع مانند یک زنجیره رو به جلو حرکت داشته باشد.

موضوعی دیگر که در بلاکچین مد نظر قرار می گیرد هش hash یا هش ریت می باشد. هش در واقع یک رشته متنی است. این قسمت را با یک مثال برای شما توضیح می دهیم. فرض کنید که من به عنوان یک استاد دانشگاه اطلاعاتی را بر روی تخته نوشته ام به دانشجو ها گفته ام که از این اطلاعات عکس بگیرند. حال من به عنوان استاد دیگر نمی توانم این اطلاعات را تغییر دهم زیرا عکس هایی که در تلفن همراه دانشجو ها قرار دارد گواه می دهد که من این اطلاعات را نوشته ام. hash نیز دقیقا همین کار را انجام می دهد. این رشته متنی از تغییر و تقلب در اطلاعاتی که در بلوکه ها قرار دارد جلوگیری می کند.

100 فرد تاثیرگذار بلاکچین کدامند؟

100 فرد تاثیرگذار بلاکچین کدامند؟

همان طور که به شما در ابتدا ارائه دادیم در زمینه بلاک چین افرادی هستند که توانسته اند به خوبی خود را در این زمینه اثبات کنند. به این صورت که این افراد با ارائه مواردی در زمینه بلاکچین توانسته علاوه بر این که تاثیرات بسیار خوبی در این زمینه داشته باشند، خود را نیز به عنوان یکی از افرادی که دریچه جدیدی را رو به سوی بلاکچین و مواردی پیرامون آن را ارائه دادند. ما در این قسمت برای شما 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین را جمع آوری کرده ایم تا شما بتوانید با کمک گرفتن از این مقاله با این دسته از افراد بیشتر آشنا شوید. با ما همراه باشید.

چانگ پنگ ژائو 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

چانگ پنگ ژائو در سال 1977 در استان جیانگ سو در کشور چین به دنیا آمد. به دلیل این که پدر این شخص با حکومت چین عقایدی مخالف داشت باعث شد تا در سن 12 سالگی چانگ آن ها از کشور چین اخراج شوند و ناچارا به کشور کانادا مهاجرت کنند. او کودکی و نوجوانی خود را در این کشور گذراند تا سرانجام وارد دانشگاه مک گیل کانادا شد و در رشته علوم کامپیوتر تحصیل کرد. او در سال 2013 مانند بسیاری از افراد تاثیر گذار در بلاک چین با بیت کوین آشنا شد و سپس  صرافی بایننس را تاسیس کرد. این صرافی در سال 2017 با سرمایه 15 میلیون دلار وارد بازار ارز دیجیتال شد. این صرافی دومین صرافی بزرگ کشور چین می باشد. این فرد جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین در دسته بهترین ها می باشد.

دیوید مارکوس

دیوید مارکوس

شاید برایتان جالب باشد این که بدانید دیوید مارکوس یکی از تاثیر گذار ترین افراد در زمینه بلاکچین و ارز دیجیتال می باشد که فردی ایرانی است! مادر دیوید ایرانی و پدر او اهل رومانی می باشد. وی در کشور فرانسه در شهر پاریس به دنیا آمد و سپس به همراه خانواده خود در کودکی وارد کشور سوییس شدند. او از سن 8 سالگی برنامه نویسی را آموخت و از سن 23 سالگی شرکت های مختلف خود را تاسیس کرد. آخرین شرکت تاسیسی او zong نام داشت که در زمینه پرداخت قبوض و پرداخت مبالغ خرید فعالیت داشت. وی در سال 2013 در یکی از مصاحبه های خود از بیت کوین حمایت کرد و در سال 2014 وارد شرکت فیس بوک شد. او در سال 2019 استارت پروژه ارز دیجیتال لیبرا که مخصوص شرکت فیس بوک می باشد را زد. دیوید یکی از بهترین ها در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

کلی لوفلر 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

یکی از 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین که به عنوان خانومی قدرتمند می باشد، کلی لوفر نام دارد. kelly loeffer که در آمریکا بلومینگتون متولد شد و در زمینه معاملات بین المللی فعالیت داشت و مدیر عامل شرکت bakkt بود. جالب است بدانید که این فرد در زمینه های مختلفی به فعالیت پرداخته است و همزمان مدیر عامل صرافی‌ های بزرگ و نظارتی در نیویورک را نیز بر عهده داشت. همین موضوعات و هم چنین علاقه بسیار شدید او بازار باعث شد تا فعالیت در صنعت ارزهای دیجیتالی را نیز در کنار دیگر فعالیت های خود آغاز کند. کلی لوفر در حال حاضر به عنوان سناتور آمریکا منصوب شده است و از او در سال 2020 انتظار می رفت که بتواند در زمینه رمز ارزها به خوبی بدرخشد. او در حال حاضر اولین فردی است که تأسیس بورس بیت کوین در آمریکا پرداخته. کلی لوفر همواره بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین دیده شده است.

پاول دورف

پاول دورف

پاول دورف مدیر عامل یکی از پر طرفدار ترین پیام رسان های یعنی تلگرام می باشد که در کشور ایران این پیام رسان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و متاسفانه در سال های گذشته شاهد فیلتر شدن این پیام رسان بودیم. پاول دورف با ارائه دادن رمز ارز تون TON یا ارز دیجیتال تلگرام توانست این موضوع را اثبات کند که می تواند به راحتی رمز ارزی را ارائه دهد که با استفاده از آن دیگر هیچ احتیاجی به بلاکچین نباشد و در سراسر دنیا دیگر نیازی نباشد که برای خرید و فروش از واحد پول استفاده کرد و می توان از تون برای حساب کردن بهرمند شد. این پروژه بسیار وسیع بود اما کشور آمریکا از منتشر شدن آن جلوگیری کرد. پس از گذر زمان اما کشور آمریکا اشاره کرد که پاول دورف می تواند این کار را انجام دهد اما مثل این که در این زمینه این شخص با مخالفت های اولیه دیگر به این موضوع نپرداخت و به نوعی کناره گیری کرد. پاول دورف یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

ویتالیک بوترین یکی از 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

یکی از محبوب ترین افراد در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین که اگر زندگینامه این شخص را برای شما بازگو کنیم مطمئنا جزء دسته افردی می باشید که از این داستان شگفت زده خواهید شد ویتالیک بوترین روسی می باشد که در ۳۱ ژانویه ۱۹۹۴ در روسیه به دنیا آمد. این فرد کودکی تقریبا عجیبی داشت. پدر او یکی از افراد بود که در زمینه برنامه نویسی فعالیت داشت. ویتالیک نیز فردی بود که در مدرسه، به عنوان گوشه گیر ترین کودک شناخته می شد اما می توانست حتی پیچیده ترین مسائل را به راحتی به آموزد. زمانی که ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2013 روی کار آمد، پدر این فرد به ویتالیک از این ارز اطلاعاتی را می دهد. در روزی ویتالیک برنامه ای را که بر پایه کامپیوتر نوشته شده است را به پدرش ارائه می دهد و می گوید که این برنامه در واقع مانند رمز ها و کد های رمز ارز است. زمانی که پدر او این برنامه را می خواند، متوجه می شود که پسر او جزء نوابغ است. او در سن 19 سالگی به عنوان خالق اتریوم شناخته شد و در حال حاضر که 28 سال سن دارد، در حال ساختن رمز ارز دوم به نام اتریوم دو می باشد که با استفاده از آن دیگر نیازی نیست ماینر اتریوم خود را بعد از گذر زمان ارتقا دهید.

برایان آرمسترانگ

برایان آرمسترانگ

در این قسمت می خواهیم فردی را به شما معرفی کنیم که می توانید او را به عنوان الگو خود در زندگی قرار دهید. الگویی که آرام آرام پله ها را رو به بالا برداشت و در حال حاضر یکی از ثروتمند ترین افراد در کشور آمریکا می باشد. این فرد متولد ۱۵ ژانویه سال ۱۹۸۳ در سن خوزه کالیفرنیا می باشد. او زمانی که در دبیرستان به تحصیل می پرداخت به این موضوع دست پیدا کرد که می تواند در زمینه برنامه نویسی فعالیت داشته باشد و به این موضوع علاقه بسیاری داشت. او همزمان به طراحی سایت و کار در گاراژ همسایه خود می پرداخت. او در سال 2010 با بیت کوین آشنا شد و در زمانی که در یکی از شرکت های سن خوزه کالیفرنیا به کار کردن می پرداخت در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که بیت کوین مانند اینترنت قانون گذاری شده و جهانی می بشود و همین موضوع نیز اتفاق افتاد. وی در حال حاضر یکی از افرادی است که در آمریکا یکی از بهترین صرافی ها به نام کوین بیس را در اختیار دارد. این صرافی در سال 2012 در ماه اکتبر با سرمایه 25 میلیون دلاری راه اندازی شد. وی یکی از تاثیرگذار ترین افراد گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

جوزف لوبین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

جوزف لوبین یکی از بهترین ها در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین که در سال ۱۹۶۴ میلادی که می شود 1343 شمسی در کانادا به دنیا آمد و در حال حاضر جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد. او در رشته مهندسی برق و علوم کامپیوتر مدرک خود را از دانشگاه گرفت و در این زمینه به فعالیت پرداخت. او پس از این که از دانشگاه فارغ التخصیل شد و با ساتوشی ناکاموتو که بنیان گذار بیت کوین می باشد آشنا شد. آشنایی او با بیت کوین به این صورت بود که افراد برای این که بخواهند مبالغ مورد نظر خود را از این فرد به عنوان پرداختی قبول کنند به این پرداخت توسط بیت کوین را پیشنهاد می دادند. همین موضوع باعث شد تا علاقه این شخض به بیت کوین بیشتر شود. او در سال 2013 با ایده ویتالیک که در عنوان های قبلی به آن اشاره کردیم و درمورد اتریوم بود آشنا شد و با این شخص برای ساخت شبکه اتریوم به مشارکت پرداخت. پس از گذر زمان در سال 2014 خود تصمیم به تاسیس ConsenSys گرفت و بهترین کیف پول ارز دیجیتال و بسیار مطرحی به نام کیف پول متامسک را نیز طراحی کرد. این شخص جزء بهترین های 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

الیزابت استارک

الیزابت استارک

دیگر زن بسیار تاثیر گذار در زمینه بلاکچین الیزابت استارک می باشد که در زمینه بلاکچین به عنوان یک کارآفرین و زمینه اینترنت به عنوان یک حامی برای ایجاد اینترنت آزاد فعالیت می کند. وی در آمریکا سانفرانسیسکو به دنیا آمده و در دانشگاه حقوق هاروارد به تحصیل پرداخت. این فرد در دوران فعالیت خود به ساخت یک لایه تجاری که هم چنین قابل برنامه ریزی باشند پرداخت و این کار را از طریق معاملات سریع و قابل انعطاف بلاکچین آغاز کرد. این فرد در حال حاضر جزء بهترین ها در این زمینه می باشد. الیزابت همراه جزء بهترین ها در گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین قرار داده است.

برد گارلینگهاوس 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

بردلی کنت گارلینگهاوس (Bradley Kent Garlinghouse) نام کامل برد گارلینگهاوس می باشد. وی در ۶ فوریه ۱۹۷۱ در توپکای کانزاس به دنیا آمد و در همان شهر نیز مدرک لیسانس خود را از دانشگاه مربوطه دریافت کرد. این شخص پس از این که دانشگاه خود را به پایان رساند، وارد سیلیکون ولی و سپس وارد شرکت یاهو شد. او در این دو شرکت به فعالیت می پرداخت تا این که تصمیم گرفت زمینه ای را ایجاد کند تا افراد به توانند با استفاده از آن به پرداخت‌ های سازمانی مثل بانک‌ ها و موسسات مالی و هم چنین خرید و فروش رمز ارزها بپردازند. نام این سازمان ریپل نت است و به عنوان یکی از بهترین موارد برای پرداخت های بین مرزی از آن استفاده می شود و برد گارلینگهاوس تبدیل به یک میلیونر کرده است. برد یکی از باهوش ترین ها در گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

جاستین سان

جاستین سان

جاستین سان Justin Sun متولد 30 ژوئیه 1990 در چین می باشد و اگر شما تا به امروز نام این فرد را نشنیده اید قطعا نام پلتفرم این شخص که ترون یکی از قاتلان اتریوم نامیده می شود را تا به امروز بسیار شنیده اید. جالب است بدانید که جاستین سان علاوه بر این که جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد جزء کارآفرینان موفق حوزه تکنولوژی نیز می باشد که نام او در یکی از نشریه های چینی در بین 30 نفر برتر در زمینه کارآفرینی که سن زیر 30 سال داشته اند ارائه شده است. او ابتدا کار خود را با ریپل نت که به شما در عنوان قبلی ارائه دادیم شروع کرد و سپس شرکت های خود را خریداری کرده و تاسیس کرد. او در سال 2017 رمز ارز خود را در یک همایش ارائه داد که تنها در چین توانست به این رمز ارز فوق العاده 64 میلیون یورو به دست آورد. جاستین سان به عنان یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

دیگر فرد که جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد، جک دورسی نام دارد.

جک دورسی را اگر تا به امروز از او اطلاعاتی ندارید، اما از پلتفرمی که او به عنوان مدیر عامل در این پلتفرم حضور داشت آشناییت دارید. جک دورسی مدیر عامل شرکت توییتر بود و جزء دسته افرادی بود که از بیت کوین بسیار حمایت می کرد. وی در تاریخ ۱۹ نوامبر ۱۹۷۶ در آمریکا به دنیا آمده و کار خود را ابتدا با فعالیت در صنعت مد آغاز کرد. پس آن در زمینه اتومبیل نیز به فعالیت پرداخت و توانست وارد دانشگاه شود اما دانشگاه خود را در سال 2000 رها کرد و به ساخت اپلیکیشنی روی آورد که به ارسال پیک و تاکسی دقیقا مانند اسنپ پرداخت! پس از آن دقیقا در همان سال در ماه جولای توانست پلتفرم توییتر را راه اندازی کند و پس از آن پلتفرم اسکوئر را راه اندازی کرد. این فرد به عنوان یکی از حامی های سرسخت بیت کوین می باشد که با استفاده از اپلیکیشن اسکوئر تا به امروز تعداد بسیاری بیت کوین را خریداری کرده است. او هم چنین اولین کسی بود که یکی از توییت های خود را به عنوان NFT فروخت. یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین جک دورسی است.

مایکل نووگراتز

مایکل نووگراتز

مایکل نووگراتز جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد که در آمریکا، الکساندریا به دنیا آمد و او را به عنوان سرمایه گذار و بنیان گذار می شناسند. او در دانشگاه پریستون تحصیل کرد و در سال 2017 اعلام کرد که حداقل 20 درصد از دارایی او از بیت کوین و اتریوم می باشد. وی یکی از طرفداران پروپاقرص بیت کوین می باشد که خرید و فروش بالایی که او انجام می دهد تاثیر بسیاری را بر روی رمرز ارزها قرار می دهد. اگر به نوعی دیگر به این موضوع بپردازیم وی اصلا به دلیل سرمایه‌ گذاری در وال استریت و هم چنین سرمایه‌ گذاری در رمزارزها و مدیریت سرمایه در ارزهای دیجیتال به شهرت رسیده است. این فرد یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

چارلی لی 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

چارلی لی در واقع مخترع لایت کوین می باشد. این فرد در ساحل عاج به دنیا آمد و در 12 سالگی به آمریکا، سان فرانسیسکو مهاجرت کرد. وی در سال 1995 دبیرستان خود را به پایان رساند و سپس در سال 2000 مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم رایانه ای در همین شهر دریافت کرد. او از سال 2000 به مدت 10 سال در گوگل به فعالیت می پرداخت تا این که بلاخره رمز ارز خود یعنی لایت کوین را ارائه داد. و در سال 2017 اما همه دارایی خود را در زمینه لاین کوین فروخت و هم چنین توییت هایی را زد که بر روی قیمت این کوین تاثیرات بسیاری را داشت. او به دلیل بنیان گذاری لایت کوین و هم چنین فروش تمامی دارایی های خود مشهور شد. وی البته پس از فروش این دارایی ها اعلام کرد که پشیمان است و باید مقداری را برای خود نگه می داشت. چارلی جزء بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

جیهان وو

جیهان وو

جیهان وو اولین کسی است که وایت پیپر بیت کوین را ترجمه کردد. او اشاره به این موضوع داشت که زمانی این وایت پیپر را ترجمه کردم است که در کشور چین بیت کوین را کلاهبرداری توسط کلاهبرداران ارز دیجیتال می دانستند و اشاره داشتنت که این موضوع کلاه برداری است. این فرد بنیان گذار شرکت بیت مین می باشد. شرکت بیت مین غول ماینر بیت کوین است. جیهان وو در سال 2011 برای این که بتواند 900 عدد بیت کوین را خریداری کند از خانواده و دوستان خود پول قرض کرد و سپس توانست بیت مین را راه اندازی کند. البته وی در سال 2019 تصمیم گرفت از سمت خود از بیت مین استعفا دهد و ماتریکسپورت را راه اندازی کند که به خدمات مالی مربوط به رمز ارزها می پرداخت. او در این کشور بسیار خوب خود را نشان داد تا این که ژان از سمت در بیت مین استعفا داد و این فرد دوباره به مدیر عاملی این شرکت پرداخت. جیهان وو یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

تایلر وینکلواس 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

تایلر وینکلواس یکی از میلیادر های در زمینه بلاکچین می باشد که با برادره خود نیکولاس به عنوان دوقلو های میلیاردر فعالیت دارند. این شخص ابتدا به این دلیل که ادعا کرده بود مارک زاکربرگ ایده آن ها را برای شرکت فیس بوک دزدیده است 65 میلیون دلار از این شرکت غرامت گرفتند که از این مقدار پول 11 میلیون دلار را در بیت کوین سرمایه گذاری کردند و در حال حاضر یکی از بزرگ ترین دارندگان بیت کوین می باشند. تایلر به همراه برادرش در تاریخ ۲۱ آگوست ۱۹۸۱ در نیویورک به دنیا آمدند و در این شهر تبدیل به فردی شدند که در حال حاضر یکی از بهترین های بلاکچین می باشند. وی یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

راجر ور

راجر ور

راجر کیت ور متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۷۹ در سن‌ خوزه کالیفرنیا می باشد. او ابتدا به فروش مواد منفجره و ارسال آن توسط پست به زندان افتاد اما پس از آزاد شدن از زندان تصمیم گرفت کاری را انجام دهد که برای او پول سازی بسیاری داشته باشد. به همین دلیل وارد زمینه ارزهای دیجیتال شد. وی به حمایت از بیت کوین پرداخت و آنقدر خرید و فروش این ارز دیجیتال را تبلیغ کرد که به او لقب مسیح بیت کوین را ارائه داده اند. او جزء سرمایه گذاران اولیه بیت کوین که در حال حاضر در زمینه کریپتو نیز بسیار فعالیت دارد. راجر ور نیز یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

بری سیلبرت یکی از 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

اگر در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین به دنبال فردی هستید که از دیگر افراد جایگاه بهتری داشته باشد، ما باید بری سلبریتی را به شما معرفی کنیم. بری سیلبرت یکی از بهترین ها در زمینه بلاکچین می باشد. او به عنوان یک کار آفرین و سرمایه گذار در زمین ارزهای دیجیتال فعالیت می کند و در سال 2015 نیز شرکت Digital Crrency Group تاسیس کرد. بری در یکی از مصاحبه های خود اشاره کرده است که افراد همواره موجودی خود را بر روی طلا سرمایه گذاری می کنند اما در حال حاضر بهتر است که بر روی بیت کوین سرمایه گذاری شود تا بتواند به بهترین شکل ممکن از پس انداز خود استفاده کنیم و آن را به افراد که در آینده به ما احتیاج دارند ارائه دهیم. او یکی از باهوش ترین ها در گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

آندرس آنتونوپولوس

آندرس آنتونوپولوس

آندرس آنتوپولوس یکی از بهترین ها در زمینه کارآفرینی و سرمایه گذاری بلاکچین است. این فرد در سال ۱۹۷۲ در لندن به دنیا آمد و در دانشگاه همین شهر نیز به تحصیل در رشته علوم کامپیوتری پرداخت. او ابتدا به تدریس IT می پرداخت اما بعد ها تصمیم گرفت وارد عرصه بازار بیت کوین شود. این فرد در اروپا و آمریکا طرفداران بسیاری دارد به طوری که به صورت یک باره از سوی طرفداران خود صد عدد بیت کوین به عنوان هدیه دریافت کرد. این فرد در حال حاضر به عنوان متخصص رمز ارزها و بلاکچین ها شناخته می شود پادکست های بسیاری در این زمینه ارائه می دهد تا افراد بتوانند با گوش دادن به این پادکست ها در مورد ارزهای دیجیتال و نوع خریداری کردن آن ها اطلاعاتی را کسب کنند. یکی از با استعداد ترین ها در گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین این فرد می باشد.

بابی لی 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

بابی لی در کشور چین و در شهر شانگهای متولد شد. او لیسانس و فوق لیسانس خود را از دانشگاه استنفورد دریافت کرد و سپس به عنوان مهندس نرم افزار در یاهو شروع به کار کرد. این فرد به عنوان اولین فردی که به تاسیس اولین صرافی رمرز ارز در چین پرداخت شناخته می شود. البته در حال حاضر دیگر به عنوان مدیر عامل این صرافی شناخته نمی شود و حضور او را در شرکت کیف پول دیجیتال بَلت ballet مشاهده می کنیم. این کیف پول به افراد به راحتی این امکان را می دهد که تمامی رمز ارزهای خود را به راحتی در آن قرار دهند و به خرید و فروش آن بپردازند. از دیگر شغل های وی می توان به مدیر بنیاد بیت کوین اشاره کرد و هم چنین به این موضوع پرداخت که وی از لایت کوین نیز که برادرش چارلی لی آن را ساخته و ارائه داده است نیز حمایت می کند. بابی لی جزء بهترین ها در گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

دا هونگفی

دا هونگفی

دا هونگفی بنیان گذار رمز ارز نئو و بلاکچین می باشد. این فرد ابتدا در سال 2014 به همکاری اریک ژانگ شبکه اقتصادی مبتنی بر بلاکچین را ارائه داد. قبل از این افراد در یک شرکت به عنوان مشاور فعالیت می کرد. در این شرکت توانست کد نویسی را بی آموزد. آموزش کد نویسی برای این فرد اینطور کمک کرد که وی در حال حاض جزء دسته افرادی می باشد که رمز ارز پر طرفدار خود را دارد. شرکتی که این فرد به همراه اریک ژانگ ساخت آنچین نام داشت. آنچین یک شرکت بلاکچین تجاری می باشد که به دیگر شرکت ها خدمات ارائه می دهد. وی یکی از بهترین افراد در گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

کتلین لانگ 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

کتلین لانگ یکی از افرادی است که می توان گفت جزء تاثیر گذار ترین افراد در زمینه بلاکچین از او یاد می شود. این فرد 22 سال در وال استریت به فعالیت می پرداخت و در سال 2012 در یک کنفرانس تجاری با بیت کوین آشنا شد. کتلین در این زمینه فعایت های بسیاری را انجام داد تا توانست به عنوان رئیس کل و رئیس استارتاپ بلاکچین تا سال 2018 باشد و به تمامی افراد ثابت کند که می تواند به خوبی در این زمینه فعالیت داشته باشد. او در سال های 2018 و 2019 رئیس پروژه های بلاکچین وایومینگ (Wyoming Blockchain) و WyoHackathon را بر عهده داشت. وی متولد کشور آمریکا وایومینگ می باشد و در حال حاضر نیز در این کشور و شهر زندگی می کند. وی در سه دانشگاه مطرح روز دنیا یعنی دانشگاه هاروارد، دانشگاه کندی، دانشگاه وایومینگ نیز به فعالیت پرداخته است. این فرد جزء با استعداد ترین ها در گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین قرار دارد.

دیوید چام

دیوید چام

دیوید چام متولد 1955 یکی از قدیمی ترین ها در زمینه رمز نگاری و کد نگاری ها بوده است و به عنوان مخترع پول دیجیتال شناخته می شود. او در زمینه های مختلف تجاری بسیاری فعالیت داشته است. وی برای این که بتواند شرکتی را با ارائه خدمات دیجیتالی بسازد تا به سال 1995 تحقیقات بسیاری را انجام داد. در سال 1995 برای اولین بار شرکت دیجی کش که برای این شخص بود و به فعالیت در زمینه پول الکترونیکی می پرداخت، اولین رمز ارز خود یعنی ای کش را ایجاد کرد. این فرد به صورت کلی به دلیل ساخت اولین ارز دیجیتال معروف می باشد دیوید جزء بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین است.

رون کریستنسن 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

Rune Christensen مدیر عامل میکر دائو می باشد که متولد کشور دانمارک است. دائو یکی از قوی ترین ارزهای مبتی بر اتریوم است که در سال 2019 به عنوان بهترین رمز ارز ارائه می شد دائو بود که میکر دائو و استیبل کوین dai نقش اساسی ای را در تغییر و توسعه این رسانه ایفا کرده اند. در حال حاضر میکر دائو در تلاش است تا بتواند به زمینه ای را فراهم کند تا قابلیت همکاری های گسترده در این زمینه فعالیت شود و تمامی این زمینه ها و قابلیت ها از طریق رون کریستنسن انجام می شود. در سال 2020 میکر دائو خبر داد که توکن دائو تا به امروز 27.5 میلیون دلار فروش داشته است که می تواند جزء بیشترین مقدار فروش باشد. وی یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

براندون چز

براندون چز

براندون چز فردی است که برای اولین سایتی را طراحی کرد که اطلاع رسانی درمورد قیمت رمز ارزها می پرداخته است. این سایت در ابتدا تنها سایت بود که به اطلاع رسانی در این زمینه می پرداخت و تمامی افراد از آن استفاده می کردند اما براندون چز در یک حرکت، بدون این که به فردی اطلاع دهد تمامی صرافی های کشور کره جنوبی را از این سایت حذف کرد و باعث شد تقریبا 100 میلیارد دلار از بازار رمز ارزها ارزش خود را از دست بدهند. اسم این سایت کوین کپ مارکت می باشد و تا به امروز نیز هنوز جزء بهترین ها قرار گرفته است. او یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

آرتور هیز

آرتور هیز یکی از افرادی می باشد که بزرگ ترین صرافی رمز ارز جهان به نام بیت مکس را راه اندازی کرده است. آرتور در آمریکا به دنیا آمده است و در رشته ی اقتصاد در دانشگاه وارتون به تحصیل پرداخته است. وی در حال حاضر 34 ساله است و نام او جزء 40 ثروتمند زیر 40 سال قرار گرفته است. آرتور هیز فردی است که عملکرد بسیار خوبی در زمینه صرافی بیت مکس داشته و همین عملکرد او باعث شده تا وی به یکی از ثروتمند ترین افراد تبدیل شود. آرتور هیز البته به افرادی که به تازگی وارد زمینه بلاکچین شده اند اشاره کرده است که همکاری با این صرافی برای تازه کار ها کمی خطرناک می باشد و توصیه می شود که تازه کار ها به احتیاطی بیشتر با این صرافی به فعالیت بپردازند تا سرمایه آن ها از بین نرود. وی کی از باهوش ترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

جی ال ون در ولد یکی از مهم ترین افراد در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

جی ال ون در ولد یکی از مهم ترین افراد در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

جی ال ون در ولد متولد کشور هلند می باشد و یکی از بهترین ها در زمینه رمز ارز است که در سال 2013 صرافی ای را ارائه داد که در حال حاظر جزء قدیمی ترین صرافی های رمز ارز جهان می باشد. در سال 2017 که می توان گفت سالی بود که رمز ارزها سرعت بسیاری را به سمت بالا داشت، صرافی بیتفینکس (Bitfinex) که تولد جی ال ون در ولد یکی از مظنون هایی بود که در افزایش قیمت های رمز ارزها تاثیرات بسیاری را ایجاد کرد. افراد می گویند که جی ال ون در ولد در صرافی بیتفینکس (Bitfinex) تقریبا 850 کیلیون توکن تتر را نگهداری کرد و آن را به افراد ارائه نداد و همین موضوع باعث نوسانات بسیار در بازار رمز ارز شد. وی یکی از با استعداد ترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

جسی پاول

جسی پاول یکی از افرادی می باشد که در حال حاضر در آمریکا، سان فرانسیسکو اقامت دارد و در زمینه صرافی های رمرز ارز به فعالیت می پردازد. جسی پاول بنیانگذار یکی از قدیمی ترین صرافی های رمز ارز می باشد. این فرد در دانشگاه ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیا به تحصیل پرداخته است و در سال 2011 در زمینه رمز ارزها شروع به فعالیت کرد.

هیت تاربرت 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

هیت تاربرت 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

Heath Tarbert یکی از افرادی می باشد که نام آن جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین قرار گرفته است. حال اگر سوال برای شما پیش می آید که به چه دلیل نام او در این بین قرار گرفته است، باید بگوییم که در سال 2019 با سالی مواجه بودیم که هیت تاربرت توانست تاثیرات مثبت بسیاری را بر روی رمز ارزها قرار دهد. اولین اقدام این فرد این بود که مدیر صرافی های کوین بیس (Coinbase) دوروتی دیویت (Dorothy DeWitt) را به عنوان مدیر عامل بازار ها استخدام کند و با تمرکز بسیاری که بر روی این موضوع داشت در ماه اکتبر اعلام کرد که اتریوم و بیت کوین دو رمز ارز می باشند که می توانند در این زمینه پیشرفت های بسیاری را ارائه دهند. یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

ملتم دمیرورز 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

ملتم دمیرورز یکی از اشخاصی است که در زمینه بلاکچین و رمزارزها فعالیت های بسیاری را از سال 2015 تا به امروز داشته است. این فرد در حال حاضر در آمریکا و در شهر نیویورک فعالیت دارد. ملتم به عنوان معاون رئیس گروه ارزهای دیجیتال فعالیت می کرد و در زمینه ساخت پادکست های مخصوص بلاکچین و ارزهای دیجیتال نیز به عنوان یکی فرد تاثیر گذار نیز فعالیت داشته است. این شخص فعالیت های بسیای را در زمینه بلاکچین داشته است و هم چنین فردی است که به عنوان میزبان در کنفرانس های سالانه Crypto Springs در پالم اسپرینگز حضور داشت. ملتم یکی از زن های تاثیر گذار بلاکچین می باشد. وی یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

تد لیوینگستون

تد لیوینگستون

تد لیوینگستون در کانادا شهر تورنتو متولد شد و فردی است که به عنوان بنیان گذار پیام رسان kik شناخته می شود. اما این فرد چه تاثیری بر روی بلاکچین داشته است؟ این اپلیکیشن با این که در حال حاضر غیر قابل دسترسی است و تقریبا 90 درصد افرادی که در این اپلیکیشن پیام رسان کار می کنند از این کار کناره گیری کردند اما کیک توانست نزدیک به صد میلیون دلار از فروش توکن برای خود جمع آوری کند.

اسپنسر بوگارت 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

اسپنسر بوگارت یکی از افرادی می باشد که در زمینه بلاکچین به سرمایه گذاری و تحقیق پرداخته و هم چنین شرکت Blockchain Capital را نیز راه اندازی کرده است. بوگارت یکی از اولین کسانی بود که زمانی که مشاهده کرد فیس بوک یا همان شرکت متا اولین شرکتی است که توانسته رمز ارز مخصوص خود را ارائه دهد با این موضوع که اگر این شرکت پیام رسان بتواند تمامی افرادی را که از این پیام رسان استفاده می کنند را به خرید رمز ارزهای خود هدایت کند، می تواند سود های بسیاری را برای خود داشته باشد. او یکی از با استعداد ترین ها در گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

سانی کینگ 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

سانی کینگ 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

سانی کینگ فردی است که طرفدار بازار آزاد می باشد. البته ناگفته نماند که Sunny King یک نام مستعار می باشد. این فرد در سال 2012 اولین شخصی بود که ارز دیجیتال مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام (PoS)، یعنی پیر کوین (Peercoin) را ارائه داد. او در یکی از مصاحبه های آنلاینش اشاره کرده است که نامی که برای خود گذاشته به یک نام مستعار است و این کار به این دلیل است که وی هویت خود را از مشکلات شخصی و سیاسی دور نگهدارد و با آرامش در زمینه رمز ارزها به فعالیت بپردازید.

تیم دراپر 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

تیم دراپر متولد 11 جون 1958 در کالیفرنیا آمریکا می باشد. تیم دراپر را به دلیل سرمایه گذاری های عظیمی که بر روی استارت آپ های ارز و بلاکچین انجام داده است شناخته می شود. تیم دراپر زمانی که بیت کوین تنها 6 دلار قیمت داشت، 250 هزار بیت کوین را برای خود خریداری کرد. البته درست است که در سال 2014 با سقوط قیمت بیت کوین مواجه شد و به نوعی به این موضوع رسید که نیمی از سرمایه خود را از دست داده است اما سپس با بالا رفتن قیمت بیت کوین و هم چنین برنده شدن در انواع حراجی هایی که در صرافی های معتبر برگزار شده بود، توانست دوباره به روز های اوج خود برگردد. تیم دراپر با خرید و فروش های عظیمی که انجام می دهد در واقع دسته اصلی بلاکچین را برای خود دارد. یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین تیم دراپر است.

جیک چروینسکی

جیک چروینسکی

جیک چروینسکی (Jale Chervinsky) یکی از افرادی می باشد که فعالیت های عظیمی در سیاست و قانون داشته است. وی علاوه بر این که بنه عنوان مشاور عمومی در آزمایشگاه‌ های کامپاند به فعالیت می پرداخته است در مرکز حقوقی دانشگاه جورج تاون نیز به فعالیت می پرداخته است. اما گزینه مهم تقریبا از این جایی شروع شد که در سال 2017 این فرد به رمز ارزها علاقمند شد. او تصمیم گرفت در این زمینه به پرونده های حقوقی رمز ارزها بپردازد و در این زمینه فعالیت کند. راهنمایی هایی که جیک انجام داد باعث شد تا این فرد به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین افراد در زمینه بلاکچین باشد که به حل کردن مشکلات حقوقی رمز ارزها می پردازد.

کریستین لگارد

کریستین لگارد رئیس بانک مرکزی اروپا می باشد که در کشور فرانسه شهر پاریس متولد شده است و در حال حاضر در فراکفورت آلمان زندگی می کند. کریستین مادلین اودته لاگارد یکی از افرادی می باشد که در زمینه رمز ارزها حمایت های بسیاری را انجام داده است و حمایت های او باعث تاثیرات بسیار خوبی بر روی قیمت های رمز ارزها بوده است.

اریک وورهیز 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

اریک وورهیز 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

اریک وورهیز یکی از بهترین افرادی بود که به این موضوع فکر کرد و هم چنین موضوعی را ارائه داد که بیت کوین می تواند به تفکیک پول دولت ها بپردازد و هم چنین این باعث می شود تا یک جامعه آزاد به وجود آید. وی در ابتدا به عنوان بازاریاب در صرافی بیت اینستانت که اولین صرافی تبادل رمز ارزها بود شروع به کار کرد و سپس در سال 2014 توانست در کار خود ترفیع بگیرد و تبدیل به مدیرعامل پلتفرم صرافی شیپ شیفت شود. جالب است بدانید که وی هم چنین بنیانگذار کیف پول کویناپالت که مخصوص بیت کوین می باشد نیز است. اریک وورهیز یکی از بهترین فعالان در زمینه های بلاکچین و رمز ارزها می باشد. وی یکی از تاثیرگذار ترین افراد در بین لیست 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

متی گرینسپن یکی از بهترین ها در زمینه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

متی گرینسپن در کشور اسرائیل شهر تل آویو اقامت دارد و یکی از افرادی می باشد که به حمایت رمز ارزها پرداخته و پیش بینی هایی در این زمینه انجام می دهد که برای افرادی که در زمینه بلاکچین و رمز ارز فعالیت دارند بسیار سودمند خواهد بود. او ابتدا سمت خود را به عنوان تحلیلگر ارشد بازار در بروکر ارزهای دیجیتال ترک کرد و به تاسیس شرکت خودش در زمینه تحلیل سرمایه‌ گذاری و مشاور بازار های ارزهای دیجیتال پرداخت. او تنها فردی بود که زمانی که درگیری های ایران و آمریکا آغاز شد به مردم ایران توصیه کرد که به دلیل تورم بالایی که قرار است برای آن ها به وجود آید، دارای خود را تبدیل به بیت کوین کنند تا بتوانند به سود بسیار خوبی در این زمینه برسند.

چارلز هاسکینسون

چارلز هاسکینسون

چارلز هاسکینسون متولد ۵ نوامبر ۱۹۸۷ در هاوایی آمریکا می باشد. وی بنیان گذار کاردانو و یکی از بنیان گذار های اصلی اتریوم است. وی ابتدا به کار مشاوره دادن در زمینه رمز ارزها می پرداخت تا این که در سال 2013 مدرسه آنلاینی را برای افرادی که قصد به انجام سرمایه گذاری در زمینه بیت کوین را دارد راه اندازی کرد و از کار مشاوره استفا داد. او در سال 2013 به هشت بنیان گذار اصلی اتریوم پیوست اما در سال 2014 بر این موضوع به اختلاف با دیگر افراد خورد و باعث شد تا از پروژه اتریوم کناره گیری کند. یکی از با استعداد ترین ها در بین گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

اندی چونگ 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

اندی چونگ متولد کشور چین می باشد و به عنوان یک مدیر ارشد در زمینه بلاکچین در سراسر آسیا به فعالیت می پردازد. او تجربه همکاری با شرکت های بسیار مطرح جهان مانند هواوی را داشته است. از باهوش بودن این فرد همین بس است که بدانید وی به زبان های انگلیسی، کانتونی‌، ماندارین و آفریقایی صحبت می‌کند و مدرک لیسانس خود را در زمینه فناوری اطلاعات برای خود کسب کرده است. او در صرافی های  اوکی اکس همکاری های بسیاری را انجام داده است و قرار داد های بسیاری مانند قرار داد بیت کوین با کارمزد یک تتر را انجام داده است. او در حال حاضر از صرافی اوکی اکس کناره گیری کرده و برای شرکت مشاوره ای جدید خود در زمینه بلاکچین به فعالیت می پردازد. یکی از بهترین افراد در گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

جیمی سانگ

جیمی سانگ

جیمی سانگ متولد کشور آمریکا در شهر آستین است که در دانشگاه میشیگان به تحصیل پرداخته است. جیمی سانگ به این دلیل جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین قرار گرفته است زیرا تدریس هایی که او در زمینه بلاکچین انجام می دهد، می توان افراد خبره بسیاری را وارد این زمینه کند. در ژانویه 2018 نیز ما شاهد این موضوع بودیم که جیمی سانگ به عنوان یک شر یک سرمایه گذار در بلاکچین کپیتال شناخته شد. وی هم چنین دو کتاب در زمینه های بیت کوین نیز ارائه داده است.

آدام بک

آدام بک یکی از تاثیر گذار ترین افراد در زمینه بیت کوین می باشد که کاربران ایرانی بسیاری در توییتر او را ساتوشی یعنی خالق بیت کوین ارائه داده بودند که وی در یکی از توییت های خود خطاب به کاربران ایرانی این موضوع را گوشزد کرد که من ساتوشی نیستم و نام من واقعا آدام بک است. آدام بک در انگلیس متولد شده و در این کشور نیز زندگی می کند. او به اختراع هش کش پرداخته و موضوع دیگر که در محبوبیت این فرد تاثیر گذار بوده است توسعه دهنده هسته بیت کوین در سراسر جهان بوده است. آدام بک تاثیرات بسیار مثتبی بر روی رمز ارزها مخصوصا بیت کوین داشته است.

جد مک کالب 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

جد مک کالب 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

جد مک کالب Jed McCaleb در سال 1975 در شهر فیت ویل آمریکا متولد شد. از از سن 10 سالگی برنامه نویسی را آغاز کرد و به دلیل علاقه بسیاری که در زمینه برنامه نویسی داشت، دانشگاه خود را به صورت نیمه کاره رها کرد و در سال 2000 اولین موتور جست و جو گر خود را راه اندازی کرد. در سال 2009 زمانی که بیت کوین روی کار آمد به طوری می تواند گفت که جد مک کالب شیفته این موضوع شد و در سال 2010 شرکت Mt.Gox را تاسیس کرد که می توان گفت این شرکت غوغایی در زمینه کریپتو به وجود آورد. پس از این که جد مک کالب Mt.Gox را فروخت اتفاقت ناگواری برای این صرافی به وجود آمد. این فرد در ریپل و استلار نیز به فعالیت پرداخت و به صورت کلی به عنوان فردی شناخته شد که در زمینه بلاکچین تاثیرات بسیار مثبتی را ایفا کرده است.

بروک پیرس

بروک پیرس در سال 1980 در آمریکا متولد شد. وی در ابتدا در زمینه بازیگری به فعالیت پرداخت اما در حال حاضر یکی از افرادی می باشد که در زمینه رمز ارزها به خوبی به فعالیت می پردازد و نام او جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین دیده می شود. این فرد از سال 2001 وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد و این کار را با تاسیس بازی های اینترنتی توکن دار آغاز کرد. وی در حال حاضر رئیس بنیاد بیت کوین می باشد. وی هم چنین از بنیان گذار های بلاک وان، تتر، ایاس و مستر کوین نیز می باشد.

مایک کایاموری

مایک کایاموری

مایک کایاموری در کشور چین به دنیا آمده است. او در زمینه بنیان گذاری شرکت های بسیار مطرح دارای 20 سال سابقه کار است و از سال 2014 تا به امروز نیز در زمینه بلاکچین فعالیت داشته است. وی هم چنین صرافی لیکوئید را در سال 2018 راه اندازی کرده است که این صرافی در حال حاضر یکی از مطمئن ترین صرافی های مطرح جهان می باشد. این فرد تاثیرات بسیار مثبتی را بر روی گسترش بلاکچین و استفاده از انواع صرافی ها در منطقه آسیا داشته است و تلاش های بسیاری برای این کار انجام داده و به همین دلیل است که نام او را در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین مشاهده می کنیم. نام این شخص همواره بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین دیده شده است.

رایان سلکیس

رایان سلکیس یکی از افرادی است که در زمینه رمز ارزها به فعالیت می پردازد و با ساخت سایتی که مخصوص اطلاع رسانی در مورد این رمز ارزها می باشد به اطلاع رسانی رمز ارزها و مواردی دیگر پیرامون این موضوع می پردازد. وی از سال 2013 به این زمینه علاقمند شد و فعالیت های خود در این زمینه را از طریق توییتر با مردم به اشتراک می گذاشت.

جیمسون لوپ

جیمسون لوپ

جیمسون لوپ مهندس نرم افزار سابق BitGo که یکی از صرافی های آنلاین بسیار مطرح بوده، می باشد. وی در حال حاضر به این دلیل به شهرت رسیده است که در زمینه توسعه دادن زیر ساخت های بیت کوین به فعالیت می پرداخته است. او تقریبا از سال 2015 در زمینه رمز ارزها به فعالیت پرداخت و توانست جزء بهترین ها در این زمینه باشد و تاثیرات بسیار خوبی را نیز بر روی بلاکچین ها گذاشت.

چارلی شرم

چارلی شرم متولد کشور آمریکا و در شهر بروکلین می باشد که در دانشگاه های شهر بروکلین و نیویورک نیز به تحصیل پرداخته است. وی از سال 2011 در زمینه بیت کوین به فعالیت پرداخت و در سال 2013 و 2014 به عنوان رئیس این شرکت به فعالیت می پرداخت. وی در سال 2014 به دلیل فعالیت های تجاری ای که بدون مجوز انجام می داد دو سال به زندان افتاد و پس از آن به عنوان یکی از حمایت کننده های کیف پول جکس شناخته شد. این فرد یکی از تاثیر گذار ترین افراد در زمینه رمز ارزها شناخته می شود.

منس هارمون

منس هارمون

منس هارمون یکی از افرادی است که با دیوید مارکوس بنیان گذار پروژه لیبرا که مربوط به ارز دیجیتال شرکت فیس بوک است بسیار به بحث و گفت و گو پراخته است و هم چنین به عنوان یک حمایت کننده خود را در این زمینه نشان داده است. وی هم چنین پروژه فناوری هدراهش گراف را راه اندازی کرد و باعث شد تا توکن ها در این زمینه به ارزش بیشتری دست پیدا کنند زیرا با این پروژه توکن ها در بلاکچین تایید می شدند.

جف گارزیک یکی از باهوش ترین ها در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

جف گارزلیک در کشور آمریکا شهر گرینویل متولد شده است و در دانشگاه تکنولوژی جورجیا به تحصیل پرداخته است. این فرد جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین شناخته می شود و برای مدتی نیز به عنوان مدافع و توسعه‌ دهنده نرم افزار های متن‌ باز بود. وی در حال حاضر مدیر ارشد اسپیس چین شرکتی که به شبکه ماهواره ای مبتنی بر بلاکچین می پردازد می باشد.

کریس لارسن

کریس لارسن

کریس لارسن یکی از بهترین ها در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد که بنیان گذار ارز ریپل است و به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین افرا در زمینه ارزهای دیجیتال شناخته می شود. این فرد با تاسیس توکن ریپل توانست این توکن را بعد از پر سود ترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین به یکی از بهترین توکن ها تبدیل کند و سپس در سال 2018 خود را به عنوان یکی از ثروتمند ترین افراد در این زمینه معرفی کرد. کریس لارن با تغییر نام شرکت خود به ریپل که در ابتدا OpenCoin نام داشت توانست به این درجه از ثروت دست پیدا کند.

دن مورهد

دم مورهد بنیان گذار شرکت پنترا کپیتال می باشد. این فرد در سال 2003 این شرکت را راه اندازی کرد و در حال حاضر این شرکت جزء بهترین شرکت ها در زمینه بلاکچین به فعالیت می پردازد. در بهار سال 2019 شرکت پنترا کپیتال سرمایه خود را به 175 میلیون دلار رساند. وی به عنوان یکی از افراد تاثیر گذار در زمینه رمز ارزها نیز شناخته می شود. دن موردهد همواره جزء بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین نامیده می شود.

فرد ارسام

فرد ارسام

فرد ارسام یکی از تاثیر گذار ترین افرادی می باشد که در زمینه رمز ارزها و بلاکچین فعالیت دارد و در سال 2013 جزء 30 نفر تاثیر گذار جهان شناخته شد. او وال استریت را رها کرد و به همراه  برایان آرمسترانگ کوین بیس را راه اندازی کرد. وی هم چنین در سال 2018 یکی از موسسیس شرکت رمز های ارز پایه به نام پارادایم نیز بود. شرکت پارادایم در سال 2019 بر روی پروژه های بسیار بزرگی در زمینه بلاکچین فعالیت داشته است و فرد ارسام توانسته به خوبی استعداد خود را در زمینه بلاکچین در این زمینه ارائه دهد.

امین گون سیرر

امین گون سیرر مهندس شبکه و کامپیوتر می باشد که در زمینه کریپتو در حال فعالیت می باشد و توانسته فعالیت های بسیار خوبی را نیز در این زمینه ایفا کند. او اشاره کرده است که اگر حمایت های اقتصادی در زمینه ارزهای دیجیتال به وجود نیاید این ارزها می توانند به عنوان یک زمینه برای به وجود آمدن کلاهبرداری استفاده شوند که می تواند تاثیرات بسیار منفی ای را با خود به همراه داشته باشند. وی هم چنین اشاره کرده است که با ید توصیه های بزرگان در زمینه بلاکچین را مورد نظر قرار دهیم تا بتوانیم به سود برسیم. وی اشاره کرده است که تمامی زمینه های رمز ارز را نباید به این شکل ببینیم که تنها یک ماینر به پردازش می پردازد و ارز را استخراج می کند، بلکه باید بر روی رمز ارزها وقت گذاشت با انجام ترفند ها به سود رسید.

مایکل سیلور

مایکل سیلور یک بنیان گذار و مخترع آمریکایی می باشد که تا به امروز 31 اختراع را به نام خود ثبت کرده است. این فرد در سال 2020 سرمایه گذاری شرکت خود را بر پایه بیت کوین بنا کرد و توانست در سال 2020 و 2021 یکی از افرادی باشد که در زمینه بیت کوین با خرید و فروش هایی که توسط شرکتش انجام می دهد تاثیراتی را بر روی این موضوع قرار دهد. شاید باورش برایتان سخت باشد که وی در حال حاضر در شرکت خود دارای 90 هزار بیت کوین می باشد که تعداد فوق العاده ای می باشد.

مونیب علی

مونیب علی در کشور پاکستان به دنیا آمده است و در حال حاضر در کشور آمریکا زندگی می کند. مونیب علی بنیان گذار شرکت بلاک استک می باشد و به ساخت رمز ارز شبکه استک بر روی پلتفرم های غیر فعال پرداخته است. وی توانسته دکترا خود را در زمینه علوم کامپیوتری از دانشگاه پرینستون دریافت کند و نام او جزء شخصیت های اصلی کتاب پس از گوگل می باشد. مونیب علی توانست استک را به عنوان اولین توکن با تایید صلاحیت ارائه دهد. بلاک استک در واقع الگوریتم هایی بر پایه ماینینگ ارائه می دهد.

سرگی نازارف

سرگی نازارف بنیان گذار و مدیر عامل یکی از بهترین شرکت ها به نام SmartContract می باشد. این شرکت در واقع به کاربران اجازه می دهد تا قرار داد های هوشمند خود را در زمینه بلاکچین فعال کنند. همین موضوع باعث می شود تا امنیت بسیار بالایی در این زمینه به وجود آید. سرگی نازارف با این کار توانسته به خوبی این موضوع را نشان دهد که می تواند فضایی را به وجود آورد که افراد در امنیت کامل قرار داد های خود را بدون این که تغییری بر روی آن به وجود آید ارائه دهند. سرگی یکی از تاثیر گذار ترین افرا در زمینه بلاکچین شد.

امبر بالدت

کلاویر یک شرکت توسعه دهنده می باشد که با استفاده از فناوری بلاکچین به توسعه سریعتر محصولات می پردازد و این شرکت توسط فردی به نام امبر بالدت ساخته شده است. البته ناگفته نماند که امبر قبل از این که در شرکت کلاویر به فعالیت بپردازد، مدیر اجرایی شرکت جی پی مورگان بود. وی در کارنامه کاری خود هم چنین رئیس گروه کاری Enterprise Etherium Alliance نیز به همراه دارد.

مایک بلش

مایک بلش متولد سال 1971 در آمریکا می باشد. وی در ابتدا برای گوگل کار می کرد و تاثیرات بسیار مثبتی را در زمینه بالا بردن سطح گوگل کروم داشته است. وی پس از آن مدیر عامل و بنیان گذار شرکت BitGo یکی از شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال که در سطح های بالا کریپتو به فعالیت می پرداخت بود. این فرد به عنوان یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین افراد در زمینه بلاکچین شناخته می شود.

کتلین بریتمن

کتلین بریتمن یکی از افراد بسیار تاثیر گذار در زمینه وال استریت می باشد. این فرد پس از این که تصمیم گرفت در زمینه بلاکچین فعالیت کند و علاقه خود را به این موضوع نشان داد، توانست شرکت تزوس را تاسیس کند. این شرکت با استفاد از فناوری بلاکچین فناوری زنجیره ای را ارتقا داده و به رشد تخصصی شبکه بلاکچین پرداخته است. نام کتلین همواره جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین قرار دارد.

ادوارد مونکادا

ادوارد مونکادا یکی از افرادی است که به عنوان عضو هیات مدیره بنیاد دش فعالیت داشته است. اما پس از این که در این زمینه فعالیت های خود را انجام داد توانست به عنوان یکی از بنیان گذاران بلاک فولیو (Blockfolio) که یکی از بهترین شرکت های ردیاب سبد کریپتو می باشد تبدیل شود.

ایلان ماسک

ایلان ماسک یکی از مهم ترین ها در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین را دیگر تقریبا تمامی افراد با او آشناییت دارد. ایلان ماسک در واقع فردی است که با انتشار انواع توییت ها در زمینه حمایت و کناره گیری کردن از بیت کوین، قیمت بیت کوین را در سطح جهانی به بالاترین درصد و پایین ترین درصد رساند. ایلان ماسک یکی از بهترین بنیان گذار ها و کار آفرین ها می باشد که به عنوان یک فرد میلیاردر در جهان شناخته می شود. وی با شیوع بیماری کرونا تاثیرات بسیاری را در زمینه رمز ارزها مخصوصا بیت کوین یکی از 10 ارز دیجیتال برتر داشت.

بارت استفنز

بارت استفنز

بارت استفنز یکی از افرادی است که به عنوان یکی از بنیان گذاران و شریک مدیریت شرکت Blockchain Capital یکی از بهترین شرکت ها در زمینه بلاکچین است که شاید باورش برایتان سخت باشد اگر بدانید این شرکت بیش از 300 میلیون دارایی را از همین طریق به دست آورده است. این فرد قبل از این که شرکت بلاکچین کپیتال را تاسیس کند، شرکت SIM را تاسیس کرد و هم چنین معاون رئیس اجرایی سرمایه گذاری Ivanhoe Capital Corporate نیز بود.

هایپو یانگ

هایپو یانگ مدیر عامل شرکت ViaBTC می باشد. این فرد به عنوان یکی از موفق ترین پیمانکار موفق در زمینه بیت کوین و هم چنین استخراج به صورت ابری می باشد. این فرد ابتدا خودش در زمینه سرمایه گذاران بیت کوین به فعالیت می پرداخت و سپس علاقه بسیار زیاد او در زمینه فعالیت های رمز ارزی، او را به عنوان بنیان گذار شرکت استخراج رمز ارزها را ارائه داد.

والری واویلف

BitFury یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه لاکچین می باشد که سالانه تقریبا 500 میلیون دلار گردش مالی دارد و این شرکت را فردی به نام والری واویلف تشکیل داده است. این فرد در سال 2011 قبل از این که شرکت BitFury را تاسیس کند در زمینه نرم افزار ها به فعالیت می پرداخت.

جیک بروخمن

جیک بروخمن در واقع یکی از بهترین افراد است که توانسته به عنوان مدیر اجرایی و مدیر عامل شرکت CoinFund فعالیت داشته باشد. این شرکت به عنوان اولین شرکتی است که سبد کریپتوی متنوع جهان را به رخ هم رده های خود می کشد و بنیان گذار او یعنی جیک بروخمن به همراه این شرکت توانسته نام خود را به عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین قرار دهد.

هانتر هرسلی

هانتر هرسلی در ابتدا شغل خود را به تولید محتوا در اینستاگرام و فیسبوک پرداخت اما کم کم توانست راه خود را به بلاکچین و رمز ارزها باز کند. وی در حال حاضر مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران مدیریت دارایی بیت وایز (Bitwise) می باشد. این شرکت در زمینه کریپتو و ترید فعالیت می کند.

جاش فریزر

جاش فریزر یکی از افرادی می باشد که در زمینه پروتکل ساخت بازار غیرمتمرکزی از طریق بلاکچین اتریوم شرکتی را به نام Origin Protocol راه اندازی کرده است. این شرکت در حال حاضر جزء بهترین ها در زمینه بلاکچین می باشد و جاش فریزر نیز توانسته به خوبی استعداد خود در زمینه فعالیت های رمز ارزی و بلاکچین را در این شرکت راه اندازی کند.

زک پرینس

شاید بگوییم یکی از افرادی که یک شرکت بسیار نو و تازه ای را تاسیس کرد، زک پرینس بود. او شرکت Blockfi Lending راه اندازی کرد. این شرکت به ارائه وام ها به صورت کریپتو به دارندگان ارزهای دلاری می پرداخت. این شرکت در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین و مطمئن ترین شرکت ها در زمینه وام دهی شناخته می شود.

پلن بی یکی از بهترین های نام مستعار در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

پلن بی یکی از افرادی می باشد که نام اصلی خود را پشت یک نام مستعار پنهان کرده است و اطلاعات زیادی از این که وی چه کسی می باشد در دسترس نیست اما یکی از بهترین افراد در زمینه های ارز دیجیتال می باشد و به عنوان یک تحلیل گر حرفه ای در این زمینه شناخته می شود.

جان مکافی

جان مکافی

اگر بخواهیم بگوییم که جان مکافی در چه زمینه ای به فعالیت پرداخته است، باید بگوییم که وی اولین کسی بود که نرم افزار آنتی ویروس را در جهان راه اندازی کرد. وی در حال حاضر بر روی شرکت های کریپتویی فعالیت می کند و در این زمینه سرمایه گذاری های بسیاری داشته است.

ناوال راویکانت

ناوال راویکانت یکی از افرادی بود که در سال 2017 تمرکز خود را بر روی شرکت های کریپتویی قرار داد. وی با بنیان گذاری شرکت AngelList بیشتر از 120 سرمایه گذاری در استارت آپ ها را آغاز کرد. وی شرکت های بسیاری را تاسیس کرده است و در زمینه بلاکچین نیز استعداد فوق العاده ای دارد.

کریس مارس زالک

کریس مارس زالک یکی از افرادی می باشد که در سال 2016 شرکت پرداخت رمزارزها موناکو را ارائه داد و فضای بهتری را برای خرید و فروش این رمز ارزها به وجود آورد. وی هم چنین در سال 2020 در زمینه بازی های کریپتویی نیز بازی جدیدی را ارائه داد. این فرد یکی از تاثیر گذار ترین افراد در زمینه بلاکچین می باشد که نام او در بین 100 نفر از تاثیر گذار ترین افراد این زمینه وجود دارد.

آنتونی پومپلیانو

آنتونی پومپلیانو در شرکت اسنپ چت و فیسبوک به فعالیت می پرداخت تا این که در سال 2016 کسب و کار خود را با تاسیس شرکت FullTilt Capital راه اندازی کرد و به عنوان مدیر اجرایی در این شرکت به فعالیت پراخت. این شرکت توسط بلاکچین توانست دارایی خود را به 50 میلیون دلار تبدیل کند و تاثیرات بسیار مثبتی را بر روی این رویه قرار دهد.

نیک ژابو

نیک ژابو در رشته حقوق و علوم کامپیوتری به تحصیل پرداخته است و در واقع به دلیل حضور نیک ژابو است که در حال حاضر قرار داد های هوشمند را می شناسیم که می تواند به وجود ارزهای دیجیتال بپردازد. وی هم چنین اولین فردی است که ارز دیجیتال بیت گلد را راه اندازی کرد.

تان ویس

تان ویس یکی از تحلیل گر های بسیار مطرح می باشد که در زمینه رمز ارزها فعالیت دارد و به عنوان یکی از اشخاص که در پادکست های کریپتو به فعالیت می پردازد، شناخته می شود. تان ویس در حال حاضر یکی از بهترین ها در زمینه بلاکچین شناخته می شود.

سونگ چی هیونگ

سونگ چی هیونگ یکی از افرادی بود که در کالج به رشته علوم کامپیوتر پرداخت و در ابتدا در زمینه بازار بورس دیده می شد. سپس به یکی از تحلیل گر های بازار های رمز ارزها تبدیل شد و در حال حاضر نیز نام او را به عنوان یکی از ثروتمند ترین افرا در زمینه رمز ارزها می شناسیم. سونگ چی هیونگ جزء بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

والری واویلوف

Valery Vavilov یکی از تاثیر گذار ترین افراد در زمینه رمز ارزها بود. وی با تاسیس شرکتی بر پایه استخراج بیت کوین توانست به یکی از بهترین شرکت های در زمینه رمز ارزها تبدیل شود طوری که سهام این شرکت تقریبا به 1.6 میلیارد دلار رسید. در زمینه بلاکچین نیز فعالیت های مثبتی را داشته است.

اری پل

اری پل یکی از افرادی می باشد که شرکت BlockTower Capita را راه اندازی کرده است. این شرکت به سرمایه گذاری در زمینه کریپتو فعالیت دارد و به خوبی نیز توانسته در این زمینه بدرخشد. جالب است بدانید که وی متخصص ریسک و مدیر پورتفولیوی در دانشگاه شیکاگو نیز می باشد.

دن لاریمر

دن لاریمر یکی از افرادی می باشد که در حوزه بلاکچین بسیار علاقمند بوده و به فعالیت می پردازد. این فرد بلاگی را طراحی کرد و در این زمینه اطلاعات بسیاری را ارائه داد که این اطلاعات باعث تحولی بسیار در زمینه بلاکچین ها شد و باعث شد تا نام او جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین قرار بگیرد.

برندن بلومر

برندن بلومر یکی از افرادی است که در ابتدا کار خود را در استارباکس شروع کرد و سپس توانست در زمینه بلاکچین و رمز ارزها به فعالیت بپردازد و به عنوان یکی از بهترین افراد در این زمینه به فعالیت پرداخته است. نام برندن بلومر در حال حاضر جزء تاثیر گذار ترین افراد در زمینه بلاکچین نامیده می شود

رن نونر

رن نونر در واقع مدیر عامل شرکت مشاوره و دارایی کریپتویی به نام OnChain Capital می باشد. قبل از این که رن نونر این شرکت کریپتویی را ارائه بدهد در شرکت The Creative Council به فعالیت می پرداخت و به خوبی نیز در این دو شرکت تا به امروز استعداد خود را در زمینه بلاکچین ارائه داده است.

دان تپسکات

دان تپسکات یکی از افرادی می باشد که در زمینه نویسندگی یکی از پر فروش ترین کتاب ها به نام انقلاب بلاک چین فعالیت داشته است و مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران سازمان تحقیقات بلاک چین نیز می باشد که به عنوان یکی از بهترین ها در این زمینه فعالیت دارد.

جوزف یانگ

جوزف یانگ در واقع یکی از ژورنالیست ها می باشد که به اخبار مربوط به انواع کوین ها می پردازد و این دسته از موارد را زیر پوشش قرار می دهد. اخباری که این فرد ارائه می دهد تاثیر بسیار مثبتی در زمینه کوین ها داشته و هم چنین در زمینه بلاکچین نیز این تاثیرات وجود داشته است.

جان ویلان، جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

جان ویلان در واقع مدیر اجرایی در بانکداری سرمایه گذاری اجرایی به نام Banco Santander می باشد. این بانک به عنوان یک بانک چند ملیتی می باشد که نام آن جزء 15 بانک اول جهان قرار دارد. جان ویلان توانسته به خوبی این بانک را هدایت کند. وی یکی از بهترین های 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

تیفانی هایدن

 هایدن مدیر جامعه Edge می باشد که در زمینه بلاکچین به عنوان یک وبلاگ نویس تمام وقت و مستقل نیز فعالیت می کند. وی یکی از بهترین ها در زمینه بلاکچین و بیت کوین می باشد که توانسته با ایجاد فعالیت در این زمینه مقالات بسیاری را ارائه دهد.

پریتی کاسیردییس

پریتی کاسیردییس در ابتدا به تحلیلگر سرمایه گذاری بانکداری در گلدمن ساکس می پرداخت. پس از آن تصمم گرفت به عنوان بنیان گذار و مدیرعامل TruStory به فعالیت بپردازد. تورو استوری در واقع یک شبکه اجتماعی است که بیشتر در آن به بحث ها در زمینه کوین ها می پردازند. وی یکی از بهترین های 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

جان ماتونیس

جان ماتونیس مدیر و موسس بنیاد بیت کوین می باشد که در حال حاضر در این زمینه فعالیتی ندارد و به اقتصاددان ارشد در Cypherpunk Holdings که یک شرکت سرمایه گذاری است به فعالیت می پردازد. این شرکت در حال حاضر با فناوری هایی که دارد در زمینه های حریم خصوصی های بسیار قدرتمند سرمایه گذاری می کند.

لیندا ژی یکی از با استعداد ترین ها در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

لیندا ژی یکی از با استعداد ترین ها در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

لیندا ژی یکی از بهترین افراد در زمینه رمز ارزها می باشد که به یکی از عنوان بنیان گذاران و مدیر اجرایی شرکت Scaler به فعالیت می پردازد. وی قبل از این که به فعالیت در این زمینه بپردازد به عنوان یکی از بنیان گذاران در زمینه های مختلف دیگر در حوزه ارز دیجیتال به فعالیت می پرداخته است.

ولاد زمفیر

ولاد زمفیر را به عنوان یک تحلیلگر، بنیان گذار اتریوم، فعالیت در زمینه معماری بلاکچین و هم چنین عضور بنیاد بلاکچین شناخته می شود. شهرت ولاد زمفیر به دلیل گواه اثبات سهام و شاردینگ بلاک چین در اکوسیستم اتریوم به وجود آمد و افراد بسیاری در حال حاضر این فرد را می شناسند.

آدام دراپر

آدام مدیر عامل و بنیان گذار Boost می باشد. بوست در زمینه کریپتو می باشد و به عنوان یک شتا دهنده ارستارت آپ ارائه می شود. آدام دراپر قبل از این که بوست بپردازد عضو هیئت مدیره Livestream و Makegamewithus و همچنین بنیانگذار Xpert Financial شناخته می شد.

آریانا سیمپسون

آرینا سیمپسون مدیر اجرایی ASP می باشد. ASP در واقع یک صندوق سرمایه گذاری پر ریسک و پوشش ریسک ارز دیجیتال می باشد و بر روی دارای های شرکت های دیجیتال مبتنی بر بلاکچین تمرکز دارد. وی قبل از این که وارد این زمینه شود، مدیر BitGo بود. آریانا همواره در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین قرار داشته است.

دووی وان

دووی وان شریک موسس در Primitive Ventures یکی از شرکت ها پر ریسک در زمینه بلاکچین می باشد. وی هم چنین مدیر اجرایی یک شرکت غیر انتفایی برای افرادی که علاقه به یادگیری بر روی سرمایه گذاری بیت کوین می باشند. دووی وان بهترین فرد در زمینه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

آنتونی دی لوریو

آنتونی دی لوریو در ابتدا فردی بود که تصمیم داشت کسب و کار خانوادگی خودشان را پیش بگیرد اما در این زمینه به پیشرفت های بسیاری نرسید تا این که در سال 2013 با بیت کوین آشنا شد. بیت کوین برای او یکی از راه ها برای تبدیل شدن به ثروتمند ترین افراد بود. وی جزء هشت بنیانگذار اتریوم نیز قرار داشت و سپس صرافی خود را نیز به نام کوین‌ اسکوئر راه اندازی کرد. آنتونی دی لوریو یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

توشار جین جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

شریک مدیریت در Multicoin Capital یکی از بهترین شرکت که در زمینه انواع رمز های دیجیتال فعالیت می کند، توشار جین می باشد. این شرکت خود نیز در زمینه رمز ارزها، توکن ها و بلاکچین نیز فعالیت می باشد. به همین دلیل است که نام این فرد جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین قرار گرفته است. توشار همراه جزء بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین دیده شده است.

الکس ادلمن

الکس ادلمن فردی است که در زمینه بیت کوین فعالیت دارد. او مدیر عامل و بنیانگذار Lolli است. لولی شرکتی که به عنوان پاداش به افرادی که از فروشگاه های مختلف به خرید کردن بپردازند به عنوان پاداش بیت کوین هدیه می دهد. وی هم چنین مدیر عامل و یکی از بنیان گذاران شرکت Cosmic نیز بود. الکس نیز جزء بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین نامیده می شود.

خوان بنت

این شخص بسیار مطرح در صنعت بلاک چین مدیر عامل و بنیان گذار شرکت Protocol Labs می باشد. این شرکت یک شرکت تحقیقاتی کامپیوتری بود که به دلیل ساختن فایل های کوین بسیار مورد توجه قرار گرفت و به این دلیل نیز شهرت یافت. خوان بنت یکی از با استعداد ترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین است.

تراویس کلینگ

بنیان گذار و مدیر ارشد سرمایه گذاری شرکت Ikigai Asset Management فردی است که پوشش ریسک دارایی های دیجیتال می پردازد و او کسی نمی تواند باشد جزء تراویس کلینگ. این فرد در حال حاضر جزء تاثیر گذار ترین ها در زمینه بلاکچین نیز شناخته می شود. وی یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

تور دمیستر

تو دمیستر شریک موسس Adamant Capital می باشد. این شرکت به عنوان یک صندوق بیت کوین آلفا می باشد و به سرمایه گذاری در شرکت های مختلف می پردازد. تور دمیستر یکی از بهترین اشخاص در زمینه بلاکچین و رمز ارزها می باشد. وی یکی از باهوش ترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

آیا میاگوچی

آیا میاگوچی علاوه بر این که مشاوره صرافی کریپتویی کراکن می باشد، مدیر اجرایی بنیاد اتریوم نیز هست و به عنوان شرکتی است که از پلتفورم اتریوم حمایت کرده است و آن را بسیار بالا کشیده است. این شرکت هم چنین پلتفرم اتریوم را نیز ارتقا داده است. آیا میاگوچی چزء معروف ترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

ریچارد هارت، بهترین در گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین

ریچارد هارت در ابتدا خود را به عنوان فردی که در زمینه کریپتو فعالیت داشت معرفی کرد و سپس بنیانگذار و مدیر عامل HEX شد. وی خود فضای کریپتو برای seo را نیز طراحی کرد و جزء بهترین افراد در زمینخ بلاکچین نیز بود. ریچارد هارت یکی از بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشد.

تاثیر هر یک از 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین بر روی این شبکه چگونه است؟

هر یک از 100 فرد تاثیر گذار بلاکچین را که تا به این قسمت به شما معرفی کردیم بر روی بلاکچین تاثیرات بسیار مثتبی را قرار داده اند به این صورت که آن ها توانسته اند از علم و استعداد خود برای ارتقا این زمینه استفاده کنند و افراد بسیاری را به سمت استفاده از این زمینه سوق دهند.

اخبار مربوط به 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده کردن اخبار مربوط به 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می توانید از شبکه های اجتماعی آن ها که توییتر، اینستاگرام و فیسبوک می باشد استفاده کنید. هم چنین بسیاری از سایت های ایرانی و یا انگلیسی وجود دارند که با جست و جو در گوگل می توانید وارد آن ها شود و خبر های روز مربوط به این مسائل را از این طریق مطالعه کنید.

عکس 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده کردن عکس های 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می توانید آن ها را از طریق جست و جو گوگل و یا استفاده از اینستاگرام آن ها استفاده کنید. برای این که از طریق جست و جو گوگل عکس این اشخاص را مشاهده کنید توصیه می شود از نام لاتین آن ها استفاده کنید تا عکس های بیشتری را از این اشخاص مشاهده کنید.

ثروتمند ترین فرد در زمینه بلاکچین چه کسی است؟

جف بزوس با دارایی ۱۷۸ میلیارد و هم چنین ایلام ماسک با دارای 250 میلیون دلاری ثروتمند ترین فرد در زمینه بلاکچین و ارزهای دیجیتال می باشند. البته ناگفته نماند که ثروت این دو فرد روزانه در حال افزایش می باشد و می توانید از سایت های معتبر این موضوع را چک کنید. این دو فرد نیز جزء بهترین های گروه 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشند.

شرکت های مهم در حوزه شبکه بلاکچین کدامند؟

شرکت های بسیاری در زمینه حوزه بلاکچین فعالیت دارد و تاثیرات بسیار خوبی در این زمینه بر روی حوزه بلاکچین گذاشته اند. برخی از این شرکت های مهم عبارت اند از شرکت امریکن اکسپرس، بنکو بیلبائو ویزکایا آرجنتینا، بی‌ اچ‌ پی بیلیتون لیمیتد، شرکت اوراکل، هلدینگ تنسنت و ای‌ آی‌ ای می باشد. افرادی که این شرکت ها را بنیانگذاری کرده اند جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشند.

تاثیرگذار ترین افراد ایرانی در حوزه بلاکچین چه افرادی هستند؟

در ایران نیز ما افرادی را داریم که در زمینه رمز ارزها و بلاکچین به صورت اختصاصی به فعالیت می پردازند. این دسته از افراد که تقریبا بیشتر آن ها در خارج از کشور ایران زندگی می کنند به ترتیب محمد هلاکویی، آرش کهنگی، هومن مقراضی، امیر حسین نام آور، رضا رفیعی، بیژن مهربان و میلاد یزدان پور. البته ناگفته نماند که تعداد این افراد بیشتر از این موارد می باشد. البته در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین افراد بسیاری وجود دارند که در این زمینه به فعالیت می پردازند وی ایرانی هستند.

کدام یک از 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین خالق و بنیان گذار صرافی ارز دیجیتال هستند؟

تقریبا می توان گفت که بسیاری از افرادی که به شما عزیزان معرفی کردیم خود برای توسعه کار خود در زمینه بلاکچین به تاسیس صرافی دیجیتال پرداختند. افرادی مانند چانگ پنگ ژائو، کلی لوفلر، برایان آرمسترانگ، بابی لی و نتونی دی لوریو را نام برد که جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین می باشند و صرافی خود را دارند.

کدام یک از 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین خالق یک ارز دیجیتال هستند؟

این موضوع نیز در بین 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین بسیار دیده می شود. افرادی مانند ویتالیک بوترین، دیوید مارکوس، دیوید چام، ویتالیک بوترین و نیک ژابو افرادی می باشند که خود با داشتن اطلاعات و استعداد بسیار در زمینه ارزهای دیجیتال، ارز مخصوص به خود را ارائه دادند.

خالق شبکه بلاکچین چه کسی است؟

خالق شبکه بلاکچین چه کسی است؟

ساتوشی ناکاموتو خالق رمز ارز بیت کوین برای این که بتواند در یک فضا کامل ایمن رمز ارز خود را ارائه دهد و در همین فضا نیز به خرید و فروش این رمز ارز بپردازد، شبکه بلاکچین را در سال 2012 راه اندازی کرد. البته این شبکه در حال های بسیار ساده تر در سال 1995 توسط دیگر افراد ساخته شده بود اما ساتوشی ناکاموتو این شبکه را به صورت کاملا تخصصی ارائه داد. این فرد امروزه جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین نیز قرار می گیرد.

چه کسانی شبکه بلاک چین را کنترل می کنند؟

افرادی که در زمینه بلاکچین فعالیت دارند و بسیاری از آن ها را نیز در این مقاله به شما عزیزان معرفی کردیم افرادی هستند که شبکه بلاک چین را کنترل می کنند و هم چنین جزء 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین نیز یاد می شوند. این کنترل باعث می شود تا داده ها در این زنجیره به درستی در بلوکه مخصوص خودش قرار بگیرد و هم چنین موارد دیگر نتواند مشکلی را در این زمینه ایجاد کند.

در مقاله بسیار گسترده در مورد بیت کوین نیز صحبت شد. اگر برای شما نیز این سوال مطرح شده است که بیت کوین از کجا میاد و یا این که بیت کوین چگونه استخراج می شود؟ می توانید توسط این لینک ها جواب خودتان را دریافت کنید.

سوالات متداول

100 فرد تاثیرگذار بلاکچین چه افرادی هستند؟

این دسته افرادی می باشند که در این زمینه استعداد خود و تلاش خود را قرار دادند تا این شبکه را ارتقا ببخشند.

از چه طریقی عکس 100 فرد تاثیرگذار ارزهای دیجیتال را مشاهده کنیم؟

با مراجعه به صفحه رسمی اینستاگرام و هم چنین جست و جو نام این اشخاص در قسمت تصاویر گوگل.

از چه طریقی اخبار 100 فرد تاثیرگذار بلاکچین را مشاهده کنیم؟

با مراجعه به شبکه های اجتماعی این افراد می توانید اخبار آن ها را مشاهده کنید.

آیا افراد تاثیر گذار همزمان در رمز ارزها و بلاک چین فعالیت دارند؟

این افراد همزمان در دو زمینه به فعالیت می پردازند.

آیا افرادی در این زمینه مشاهده شده است که رمز ارز خود را ارائه دهد؟

افراد بسیاری در این زمینه مانند دیوید مارکوس وجود دارد که رمز ارز خود را ارائه داده اند.

چه کسی به ساخت شبکه بلاکچین پرداخته است؟

خالق بیت کوین به ساخت شبکه بلاکچین در سال 2013 به صورت اختصاصی پرداخته است.

آیا در ایران نیز فردی تاثیر گذار در زمینه بلاکچین داریم؟

افراد بسیاری مانند محمد هلاکویی در کشور ایران به فعالیت در زمینه بلاکچین می پردازند.

آیا این دسته از افراد در اینستاگرام نیز فعالیت دارند؟

بسیاری از افراد تاثیر گذار در زمینه بلاک چین در اینستاگرام نیز فعالیت دارند.

آیا این دسته از افراد دارای صرافی مخصوص به خود نیست هستند؟

این دسته از افراد صرافی های مخصوص به خود را نیز دارند.

این دسته از افراد چه تاثیری بر روی بلاکچین گذاشته اند؟

بسیاری از این افراد که در این زمینه قرار دارند تاثیرات مثبت و تلاش های بسیاری در این زمینه ارائه داده اند.

آیا این افراد باعت پسرفت بلاکچین نیز شده اند؟

این افراد همواره در زمینه ارتقا و تلاش این زمینه به کوشش پرداخته اند.

یتالیک بوترین کیست؟

وی خالق رمز ارز اتریوم می باشد.

دیوید مارکوس کیست؟

دیوید مارکوس خالق رمز ارز پروژه لیبرا مربوط به شرکت فیس بوک می باشد.

بلاکچین چیست؟

بلاکچین رنجیره ای از مکعب های بهم پیوسته می باشد که هر مکعب در خود داده ای را نگهداری می کند.

hash چیست؟

هش در بلاکچین از تغییر در مکعب ها جلوگیری می کند.

امتیاز دهید
mahsa

mahsa

مهسا هستم و مفتخرم که در این وب سایت به ارائه دانستنی های حوزه کریپتو بپردازم. مطالب من را از صفحه من در بیستکس بخوانید.

0 نظر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها